eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów biurowych do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfoursynow@edu.um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów biurowych do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3312fdd5-34de-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048025/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy art. biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla DBFO Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349643/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DBFO/SAZ/246/2022/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73087,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów kreatywnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24910000-6 - Kleje

30197330-8 - Dziurkacze

30197610-5 - Papier i tektura złożone

37820000-2 - Wyroby artystyczne

44812300-8 - Farby do celów szkolnych

4.5.5.) Wartość części: 42843,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa tablic flipchart, korkowych i suchościeralno-magnetycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

4.5.5.) Wartość części: 14960,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do dnia składania ofert, tj. do 23 września 2022 r. do godz. 10:00, złożono następujące oferty:
1) Papirus art.piśmienne i biurowe, ul. Ułańska 5, 99-400 Łowicz, po poprawieniu innej omyłki niepowodującej istotnej zmiany w treści oferty, a w jej następstwie omyłki rachunkowej, z ceną 69 169,15 zł brutto;
2) Paperlink Sp. z o.o., ul. Lwowska 22B, 05-092 Łomianki, po poprawieniu omyłki rachunkowej z ceną 73 869,13 zł brutto.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zmierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia. W części I wyniosła ona 61 161,24 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69169,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73869,13 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w części II do dnia składania ofert, tj. do 23 września 2022 r. do godz. 10:00, złożono następujące oferty:
1) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama os. kard. Stefana Wyszyńskiego 28 lok. 16, 98-300 Wieluń z ceną 26 600,93 zł;
2) Paperlink Sp. z o.o., ul. Lwowska 22B, 05-092 Łomianki, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp w związku z niezłożeniem przez Wykonawcę
w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego;
3) Lyreco Polska S.A., Sokołów, ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów, z ceną
28 987,41 zł;
4) Papirus art.piśmienne i biurowe, Ułańska 5, 99-400 Łowicz, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 w związku z niezłożeniem przez Wykonawcę Formularza cenowego w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 23 361,55 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26600,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28987,41 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.