Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043115/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2023/BZP 00447235/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SPRZĘT I IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĘT I IMPLANTY ORTOPEDYCZNE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b0df11-8330-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043115/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202220,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektroda do Edga. Elektroda bipolarna, 90, 50 stopni, możliwość doginania do max 30 stopni, długość części roboczej 130 mm, okrągła, lita płytka elektrody czynnej z otworem, dodatkowo wyposażona we trzy wpustki zwiększające stabilność tworzonej plazmy. Możliwość skrawania tkanek brzegiem płytki elektrody czynnej. Elektroda wyposażona w czujnik pomiaru temperatury rzeczywistej oraz trzy przełączniki: ablacja, koagulacja i zmiana poziomu ablacji szt. -804.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 47520,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Modułowy system dedykowany do artroskopowych procedur szycia stożka rotatorów. W skład zestawu wchodzi wielorazowa rękojeść kompatybilna z monofilamentowymi szwami nr 2 przesuwanych przez rękojeść i zatrzaskowo montowanych do rękojeści wielorazowego użycia igły szt - 12 Igły wygięte wielorazowego użycia fi1,8: - po 7 szt
· prosta z końcówką z zagięciem 30st.
· prosta z końcówką z zagięciem 90st.
· z mocnym zagięciem w prawo 45st.
· Z mocnym zagięciem w lewo 45st.
· z mocnym zagięciem w prawo 90 st.
· z mocnym zagięciem w prawo 90st.
· półksiężycowata
3 Nitinilowy drut zakończony oczkiem do użycia z systemem kaniul służący do chwytania i przeszywania nici szt- 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 6760,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 System płytkowy do otwartej osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej, dalszej nasady kości udowej, od strony bocznej i przyśrodkowej. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością , blokująco-kompresyjna. Na trzonie płyty znajdują się otwory dwufunkcyjne, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowania pojedynczej śruby blokującej o średnicy 5.0mm lub korowej o średnicy 4.5mm. Odpowiedni kształt otworów w płycie daje możliwość dokonywania kompresji między odłamowej a podłużny otwór blokująco-kompresyjny umożliwia pionowe pozycjonowanie płytki. W głowie płyty znajdują się: otwory gwintowane prowadzące śruby blokowane o średnicy 5.0mm pod różnymi kątami – w różnych kierunkach. Kształt otworów na trzonie płyty pozwala także na zastosowanie techniki śruby ciągnącej . Instrumentarium wyposażone w: wiertła z końcówką typu AO; wkłady śrubokrętów zakończone końcówką typu AO do szybko złączki wiertarskiej typu AO lub dynamometru 4.0NM . Implanty tytanowe wykonane z materiału dopuszczonego dla rezonansu magnetycznego - 40 sztKompletne instrumentarium zapewniające szybkie i precyzyjne wprowadzanie implantów, wyposażone w śrubokręt dynamometryczny, osteotomy, rozwieracze kostne, klinowy rozwieracz ze wskaźnikiem kąta. Implanty wykonane są z tytanu dla większej wytrzymałości, sprężystości, biokompatybilne i bezpieczne dla MRI. Różne rodzaje płyt :
- płyty do osteotomii dalszej nasady kości udowej ugości 141 mm, 4 otwory w trzonie i 6 otworów w głowie płytki, płyty prawe i lewe. Sterylne.
- płyty do osteotomii dalszej nasady kości udowej przyśrodkowe, 4 otwory w trzonie i 4 otwory w głowie płytki, płyty prawe i lewe.
- płyty do osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej boczne, długości 102mm, 3 otwory w trzonie i 5 otworów w głowie płytki, płyty prawe i lewe.
- płyty do osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej przyśrodkowe, długości 115mm i 112mm, 4 otwory w trzonie i 4 otwory w głowie płytki, płyty uniwersalne
- Śruba blokująca średnica 5.0mm,samogwintująca, o długości od 14mm do 90mm, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3.5mm, materiał tytan - 320 szt
- Śruba korowa 4.5mm - samogwintująca, długości od 14mm do 95mm, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3.5mm, materiał tytan - 40 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
4.5.5.) Wartość części: 164116,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39312,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39312,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linvatec Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272647050
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39312,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6760,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6760,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6760,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arthrex Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010330145
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-457
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6760,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164116,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164116,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164116,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-20-467
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164116,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.