eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenia us³ug hotelarskich i restauracyjnych w ramach 6 dniowego turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski.



Og³oszenie z dnia 2022-03-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenia us³ug hotelarskich i restauracyjnych w ramach 6 dniowego turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 422-06-36 wew. 22

1.5.8.) Numer faksu: 12 422-06-36 wew. 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Polityka spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenia us³ug hotelarskich i restauracyjnych w ramach 6 dniowego turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-778bb268-a516-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00087847

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034656/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.13 ¶wiadczenia us³ug hotelarskich i restauracyjnych w ramach 6 dniowego turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, Instrukcji U¿ytkownika systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.Wykonawca sk³ada OFERTÊ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. Ofertê, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej ( tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisanie podpisem elektronicznym „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” przy pomocy którego sk³adana jest oferta nie powoduje, i¿ tre¶æ oferty zostaje podpisana. UWAGA: Oferta z³o¿ona za po¶rednictwem miniPortalu musi zostaæ opatrzona w³a¶ciwym podpisem elektronicznym, tj. kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym a czynno¶æ ta musi zostaæ wykonana przed czynno¶ci± jej zaszyfrowania poprzez miniPortal. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja ( nie
dotyczy sk³adania ofert) pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajduj± siê w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz art. 19 ustawy Pzp, Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@rops.krakow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku podmiotów, z którymi zostanie zawarta umowa dodatkowo w celu przygotowania, zawarcia i wykonania umowy, ustalania, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami zwi±zanymi z zawart± umow± oraz spe³nienia przez Administratora obowi±zków prawnych wynikaj±cych z prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego zwi±zanych z archiwizowaniem dokumentów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO: przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze).
4. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± podmioty, których uprawnienie do dostêpu do danych wynika z obowi±zuj±cych przepisów, organy sprawuj±ce funkcje nadzoru i kontroli nad realizacj± zadañ przez Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie, a tak¿e podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie zawartych umów (w tym podmioty dostarczaj±ce i utrzymuj±ce oprogramowanie wykorzystywane przy dzia³aniach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawnicze oraz us³ugi pocztowe lub kurierskie).
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej znajduje siê w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wyst±pienie przez Pani±/Pana z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (tj. z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.Skorzystanie przez Pani±/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-6/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug hotelarskich i restauracyjnych, wynajêcia sal szkoleniowo-dydaktycznych, zapewnienie dostêpu do basenu, a tak¿e organizacja wieczorków integracyjnych w ramach turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ oraz wzór Umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55100000-1 - Us³ugi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków

70220000-9 - Us³ugi wynajmu lub leasingu nieruchomo¶ci innych ni¿ mieszkalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: okre¶lono szczegó³owo w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wskazania ostatecznej liczby uczestników

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust dla dzieci poni¿ej 12 roku ¿ycia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w formularzu oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z tre¶ci± art. 117 Ustawy Pzp.
3. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. VIII SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w danej czê¶ci Zamówienia ( je¿eli Zamawiaj±cy je okre¶li³) w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem, i¿ zmiana wskazanych w Umowie danych adresowych, numerów telefonów, adresów e-mail do kontaktów, osób odpowiedzialny za realizacjê Umowy wskazanych w § 6 Umowy lub w innych przypadkach wyra¼nie w Umowie wskazanych, nie stanowi zmiany Umowy i mo¿e byæ dokonywana przez Stronê, której dotyczy i staje siê skuteczna wobec drugiej Strony po jej pisemnym zawiadomieniu. W przypadku niepoinformowania na pi¶mie o zmianie adresu, dorêczenie na poprzedni adres wynikaj±cy z umowy, uwa¿ane jest za skuteczne.
2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych poni¿ej oraz zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4) oraz ust. 2 ustawy:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy oraz czê¶ci zamówienia wykonywanej przez podwykonawcê w danej Czê¶ci zamówienia, wskazanych w § 9 ust. 1 Umowy, ka¿dorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcê na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcê zgodnie z § 9 ust. 6 Umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 4 ust. 1 Umowy;
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy wskazanego w postanowieniu § 9 ust. 2 Umowy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcê z podwykonawcy oraz pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie spowoduje
zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 4 ust. 1 Umowy, a Wykonawca wyka¿e, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki, o których mowa w art. 112 ustawy w stopniu nie mniejszym, ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku rozstrzygniêcia którego zawarto niniejsz± umowê, poprzez przekazanie stosownych dokumentów, o których przekazanie zwróci siê do Wykonawcy Zamawiaj±cy;
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nowego podwykonawcy w okresie obowi±zywania Umowy, przy spe³nieniu wymogów okre¶lonych w § 9 ust. 7 Umowy, pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie powoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmiany terminu realizacji dostawy oraz zmiany zakresu przedmiotowego dostawy oraz zmiany w sposobie realizacji Umowy;
4) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotycz±cych wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug lub innych podatków i op³at maj±cych bezpo¶rednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcê w odniesieniu do danej Czê¶ci zamówienia, pod warunkiem, i¿ zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikaæ bêdzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP ( https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia )

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 09:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Informacja dotycz±ca terminu realizacji zamówienia: Zamówienie zostanie zrealizowane w ci±gu 6 nastêpuj±cych po sobie dni od niedzieli do pi±tku ( 5 noclegów ) w okresie czerwiec –lipiec albo wrzesieñ 2022 r.//
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913),wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik
zaszyfrowaæ//
Szczegó³owe informacje dot. prowadzonego postêpowania w tym wszystkie wymagania wobec wykonawcy zawarte s± w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania tj. https://miniportal.uzp.gov.pl/

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.