eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Termomodernizacja budynku przy ul. Kopernika 6 w Busku-Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku przy ul. Kopernika 6 w Busku-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BUSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: POWIAT BUSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 15

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41/370-50-00

1.5.8.) Numer faksu: 41/378-35-78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.busko.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku przy ul. Kopernika 6 w Busku-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f8eb7f9-2687-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia dofinansowany częściowo jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Działania 3.3. poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216514/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1550000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku przy ul. Kopernika 6 w Busku-Zdroju
Przedmiotem opracowania jest projekt termomodernizacyjny budowlano-wykonawczy, budynku przy ul. Kopernika 6 w Busku-Zdroju na dz. Nr 199/1.
1) Zakres robót związanych z termomodernizacją polega na:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem odmiana 15 gr. 20 cm o współczynniku przewodności λ ≤ 0,032 [W/m*K] wraz z wyprawą elewacyjną po uprzednim przygotowaniu podłoża oraz zdemontowaniu istniejącego ocieplenia
b) ocieplenie ścian zewnętrznych cokoły budynku styropianem XPS gr. 15 cm o współczynniku przewodności λ ≤ 0,034 [W/m*K] wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej oraz opaski wokół budynku,
c) wymiana stolarki okiennej i wymiana stolarki drzwiowej na nową z PCV o współczynniku przewodności:
− Okna – U ≤ 0,900 [W/m2*K]
− Drzwi - U ≤ 1,300 [W/m2*K] aluminiowe
d) ocieplenie ościeży styropianem gr. 3cm,
e) montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
f) montaż klimatyzatorów
g) ocieplenie dachu styropianem zakończonym papą gr. 25 cm
h) pokrycie papą dachu
2) Roboty towarzyszące pracom remontowym:
a) wymiana rynien i rur spustowych,
b) wymiana istniejących obróbek blacharskich,
c) podmurowanie kominów
d) wymiana włazu na dach
e) remont pomieszczeń polegający na wymianie drzwi, posadzek, remont łazienek, wymiana rur kanalizacyjnych, wymiana płytek ściennych, malowanie itp.
3) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych:
a) wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych,
b) wymiana oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie LED,
c) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 21,5 kWP,
d) wykonanie instalacji odgromowej, uziemiającej i połączeń wyrównawczych,
e) wykonanie instalacji ochrony od porażeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621100-0 - Grzejniki

45261410-1 - Izolowanie dachu

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1550000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2489000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1550000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Olesiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65551003457

7.3.4) Miejscowość: Wolica 33

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1550000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.