eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślina u wg 7 (siedmiu) części przedmiotu zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślina u wg 7 (siedmiu) części przedmiotu zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +4861892600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/708563

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślina u wg 7 (siedmiu) części przedmiotu zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd70ca4-81ed-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018059/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślinawg 7 (siedmiu) części przedmiotu zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512481

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 702439,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej im. Leona Masiakowskiego w Białężynie oraz z uwagi na nieuruchomienie klas pierwszych w latach szkolnych 2022/2023, dowóz uczniów z obwodu Szkoły w Białężynie do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie, na trasach:
dowóz uczniów Nieszawa – Uchorowo – Szkoła Podstawowa w Białężynie – Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie – 15 km
1. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie – Szkoła Podstawowa w Białężynie – Uchorowo – Nieszawa – 15 km
2. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie – Szkoła Podstawowa w Białężynie – Uchorowo – Nieszawa – 15 km
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 113297,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
dowóz uczniów Wojnowo – Wojnówko – Kąty – Długa Goślina, ul Czereśniowa – Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie – 16 km
1. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie – Długa Goślina, ul. Czereśniowa – Kąty – Wojnówko – Wojnowo – 16 km
2. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie – Długa Goślina, ul. Czereśniowa – Kąty – Wojnówko – Wojnowo – 16 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 120850,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Karola Marcinkowskiego w Murowanej Goślinie, ul. Mściszewska 10, oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
dowóz uczniów Zielonka – Huciska – Boduszewo – Murowana Goślina, ul. Gnieźnieńska – ul. Szkolna, – Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Mściszewska – 12 km
1. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa 1, ul. Mściszewska – ul. Szkolna – ul. Gnieźnieńska – Boduszewo – Huciska – Zielonka – 12 km
2. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa 1, ul. Mściszewska – ul. Szkolna – ul. Gnieźnieńska – Boduszewo – Huciska – Zielonka – 12 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 90637,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Murowanej Goślinie, ul. Gen. T. Kutrzeby 3 oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
1. dowóz uczniów Pławno – Kamińsko – Rakownia – Murowana Goślina ul. Gnieźnieńska – Murowana Goślina ul. Poznańska – Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – 11 km
2. dowóz uczniów Pławno – Kamińsko – Rakownia – Murowana Goślina ul. Gnieźnieńska – Murowana Goślina ul. Poznańska – Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – 11 km
1. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – Murowana Goślina ul. Poznańska – Murowana Goślina ul. Gnieźnieńska – Rakownia – Kamińsko – Pławno – 11 km
2. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – Murowana Goślina ul. Poznańska – Murowana Goślina ul. Gnieźnieńska – Rakownia – Kamińsko – Pławno – 11 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 120806,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Murowanej Goślinie, ul. Gen. T. Kutrzeby 3 oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
dowóz uczniów Starczanowo – Mściszewo (stara szkoła) , Mściszewo II (remiza) – Złotoryjsko – Mściszewo III, Mściszewo IV – Raduszyn – Murowana Goślina, ul. Raduszyńska – Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – 13 km
1. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – Murowana Goślina ul. Raduszyńska – Raduszyn – Mściszewo IV – Mściszewo III – Złotoryjsko – Mściszewo (remiza) – Mściszewo (stara szkoła) – Starczanowo – 13 km
2. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – Murowana Goślina ul. Raduszyńska – Raduszyn – Mściszewo IV – Mściszewo III – Złotoryjsko – Mściszewo (remiza) – Mściszewo (stara szkoła) – Starczanowo – 13 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 98190,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej w Łopuchowie oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
dowóz uczniów Głębocko – Głęboczek – Łopuchówko – osiedle Przy Puszczy – Szkoła Podstawowa w Łopuchowie – 10 km
1. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa w Łopuchowie osiedle Przy Puszczy - Łopuchówko – Głęboczek – Głębocko – 10 km
2. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa w Łopuchowie osiedle Przy Puszczy - Łopuchówko – Głęboczek – Głębocko – 10 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 75531,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Karola Marcinkowskiego w Murowanej Goślinie, ul. Mściszewska 10, oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
1. dowóz uczniów Trojanowo – Trojanowo (wieś) – Przebędowo – Murowana Goślina ul. Szkolna, – Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Mściszewska – 11 km
1. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa 1, ul. Msciszewska – ul. Szkolna – Przebędowo – Trojanowo (wieś) – Trojanowo – 11 km
2. powrót uczniów, Szkoła Podstawowa 1, ul. Msciszewska – ul. Szkolna – Przebędowo – Trojanowo (wieś) – Trojanowo – 11 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 83084,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO I TRANSPORTU ELKOTUR-BIS Elżbieta Kopczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771567932

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97926,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-12-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO I TRANSPORTU ELKOTUR-BIS Elżbieta Kopczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771567932

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130470,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-12-22

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO I TRANSPORTU ELKOTUR-BIS Elżbieta Kopczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771567932

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106045,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-12-22

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.