eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Odnowa i doposażenie remizo-świetlicy w Dusocinie na cele aktywizacji i integracji mieszkańców



Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa i doposażenie remizo-świetlicy w Dusocinie na cele aktywizacji i integracji mieszkańców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUDZIĄDZ

1.3.) Oddział zamawiającego: stanowisko ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grudziadz.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.grudziadz.lo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa i doposażenie remizo-świetlicy w Dusocinie na cele aktywizacji i integracji mieszkańców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c60087b1-7511-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016068/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Odnowa i doposażenie remizo - świetlicy w Dusocinie na cele aktywizacji i integracji mieszkańców - Rozwój infrastruktury społecznej i technicznej służącej celom rewitalizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018962/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Odnowa i doposażenie remizo-świetlicy
w Dusocinie na cele aktywizacji i integracji mieszkańców”.
4.2. Zakres robót obejmuje:
1) PRACE ROZBIÓRKOWE
- demontaż elementów zewnętrznych na elewacji budynku: kraty okienne, tablice szyldy, oprawy świetlne, parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe
- w obrębie prac do budynku doprowadzone jest napowietrzne przyłącze energetyczne oraz teletechniczne, należy zachować ostrożność przy pracach wymiany pokrycia dachowego, należy odłączyć wszystkie media na czas prac remontowych, ewentualny demontaż na czas remontu,
- ponadto do budynku doprowadzone są inne przewody elektryczne, przewidziane do sprawdzenia i ewentualnego demontażu w przypadku gdyby okazało się że są nieczynne,
- rozbiórka podsufitki z płyt pilśniowych w sali świetlicy,
- rozbiórka podsufitki w części mieszkalnej przybudówki,
- rozbiórka sufitu podwieszanego wraz z ociepleniem z wełny mineralnej w części Ochotniczej Straży Pożarnej
- rozbiórka pokrycia dachu wraz z deskowaniem nad salą świetlicy, przybudówką i we fragmencie nad garażem Ochotniczej Straży Pożarnej,
- rozbiórka krokwi i płatwi, konstrukcji dachu oraz ściągu stalowego w części rozbieranego dachu,
- demontaż słupów drewnianych podtrzymujących starą więźbę dachową,
- przemurowanie ściany w miejscu wystąpienia wybrzuszenia w sali świetlicy,
- rozbiórka ściany zewnętrznej celem wykonania nowego wieńca i ściany powyżej,
- rozbiórka izolacji termicznej ze styropianu pomiędzy drzwiami do OSP a oknem w świetlicy,
- rozbiórka paneli ściennych w sali świetlicy h = 2,00 m
- demontaż pieca kaflowego
- rozbiórka posadzki wraz z warstwami podłogi w sali świetlicy (uwaga częściowo sala świetlicy jest podpiwniczona, dlatego warstwy posadzki do rozbiórki będą się różnić, nie należy uszkodzić stropu Kleina pomiędzy piwnicą a parterem)
- usunięcie starych tynków wewnętrznych w sali świetlicy
2) PRACE BUDOWLANO - REMONTOWE
- wykonanie wieńca żelbetowego zgodnie z częścią konstrukcyjną,
- montaż dżwigarów kratowych nad salą świetlicy oraz garażem OSP,
- wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej w nowoprojektowanej części dachu,
- wykonanie nowych warstw dachu z pokryciem z papy w obszarze wymienianego dachu,
- wykonanie ścian powyżej wieńca wraz izolacją termiczną ze styropianu oraz częściowo z wełny (w obszarze pomiędzy salą świetlicy a garażem OSP – patrzeć rzut parteru inwentaryzacja)
- wykonanie dwóch kominów wentylacyjnych (po 2 przewody w 1 kominie) celem wentylacji sali świetlicy,
- montaż desek okapowych na całym budynku,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich (cały obiekt),
- montaż nowych rynien i rur spustowych (cały obiekt),
- montaż parapetów zewnętrznych (cały obiekt),
- zamurowanie otworu dymowego po rozbiórce pieca kaflowego
- zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy świetlicą i remizą OSP z bloczków gazobetonowych
- wykonanie podbudowy i warstw pod nową posadzką z płytek gress w sali głównej świetlicy wraz z cokolikiem ok. 8 cm
- wykonanie nowych gładzi i malowania ścian w sali świetlicy (całe powierzchnie ścian)
- wykonanie nowych tynków, gładzi i malowanie ścian po rozbiórce ścian w garażu i łazience OSP oraz przybudówce,
- wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego w sali głównej świetlicy,
- montaż grzejników elektrycznych konwektorowych zdemontowanych na czas remontu,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej (oprawy itd.) wg branży elektrycznej w sali świetlicy,
- odtworzenie sufitów w garażu i łazience OSP (przyjąć płyty GK wodo i ognioodporne)
- wykonanie sufitów z płyt GKF oraz GKFI w częściach sanitarnych w przybudówce mieszkalnej,
- montaż opraw oświetleniowych po demontażu w części przybudówki mieszkalnej,
- montaż nowych okien z profili PCV z nawiewnikami zgodnie z zestawieniem stolarki w części rysunkowej,
- montaż stolarki drzwiowej wraz z okuciami zgodnie z zestawieniem stolarki w części rysunkowej,
- uzupełnienie izolacji termicznej na elewacji po rozbiórce ścian, wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie całej elewacji,
- montaż opraw oświetleniowych zgodnie z częścią elektryczną opracowania,
- montaż tablic, elementów na elewacji które zostały zdemontowane na czas prac remontowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262210-6 - Fundamentowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507691,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792877,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507691,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U "DAW-MAR" DAWID MARKOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774011

7.3.3) Ulica: ul. Grudziądzka 19B

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5107691,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.