eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie do 31.01.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie do 31.01.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-116fa369-aed5-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie do 31.01.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-116fa369-aed5-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013420/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, stanowiącymi załączniki nr 1 – 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311, z późn. zm.) oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie do 31.01.2025 r., które będzie mogło samoistnie spełniać funkcję techniczną w zakresie:
1) Oznakowanie poziome cienkowarstwowe:
1.1) Malowanie przejść dla pieszych – ok. 4 860 m2
1.2) Malowanie przejazdów rowerowych i miejsc postojowych farbą kolorową – ok. 740 m2
1.3) Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i innych elementów oznakowania poziomego – ok. 2 750 m2
Wykonawca wykona malowanie, o którym mowa w pkt. 1.1 do 1.3 farbą posiadającą atest i przeznaczoną do tego typu robót. Malowanie przejść dla pieszych i przejść pieszo – rowerowych w terminie do 30.06.2024 r.
2) Oznakowanie pionowe wg bieżących potrzeb Zamawiającego:
2.1) Wykonanie i montaż nowej tarczy znaku odblaskowego – ok. 50 m2
2.2) Wykonanie dwustronnych tabliczek nazw ulic wraz z montażem na słupku wg załączonych wzorów ( zdjęcie nr 1 i 2 ) – ok. 18 szt.
2.3) Wykonanie słupków do znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic:
a/ słupek z rury ocynkowanej Ø 60 mm wraz z wykonaniem zamocowania znaku i ustawieniem słupka – ok. 70 szt.
b/ słupek z kształtownika stalowego 60x60 mm wraz z jego malowaniem na kolor czarny metodą proszkową i ustawieniem ( zdjęcie nr 1 i 2 ) - ok. 15 szt.
c/ remont słupka wraz z montażem i demontażem – ok. 25 szt.
d/ przestawienie słupka wraz ze znakiem – ok. 8 szt.
e/ demontaż słupka wraz ze znakiem i naprawą nawierzchni – ok. 15 szt.
2.4) Mycie tarcz znaków drogowych - ok. 80 m2
2.5) Dostawa i montaż lustra drogowego Ø 600 mm – ok. 6 szt.
3) Progi zwalniające wg bieżących potrzeb Zamawiającego:
3.1) Montaż elementu środkowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 500 x 50 mm ( próg Wykonawcy ) – ok. 30 szt.
3.2) Montaż elementu końcowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 300 x 50 mm ( próg Wykonawcy)– ok. 8 szt.
3.3) Konserwacja istniejącego progu zwalniającego polegająca na jego demontażu i ponownym montażu w tym samym lub innym miejscu – ok. 35 szt.
4) Inne elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego wg bieżących potrzeb Zamawiającego:
4.1) Montaż bariery rurowej z rury ocynkowanej Ø 60 mm L=2,00 m, H=1,10 m (zdjęcie nr 3) bariera Wykonawcy– ok. 10,00 m
4.2) Montaż słupka żeliwnego Ø 80 mm , H-1,10 m w stylu „retro” (zdjęcie nr 4) słupek Wykonawcy– ok. 4 szt.
4.3) Uzupełnienie łańcucha żeliwnego czarnego przy barierach łańcuchowych ( łańcuch Wykonawcy) – ok.5,00 m.
4.4) Montaż azylu dla pieszych ( azyl Wykonawcy) – ok. 2,00 m2.
4.5) Montaż pylonu U-5b ( pylon Wykonawcy) – ok. 6 szt.
4.6) Montaż bariery sprężystej drogowej ( uśredniony rozstaw słupków – bariera Wykonawcy) – ok. 4,00 m.
4.7) Ustawienie oznakowania awaryjnego – ok. 1 kpl.
4.8) Montaż słupka U-12c ( słupek Wykonawcy) - ok. 4 szt.
4.9) Montaż progu wyspowego małego z tworzywa sztucznego 2000 * 1800 mm ( próg Wykonawcy) – ok. 2 szt.
4.10) Montaż słupka U-1a ( słupek Wykonawcy) - ok. 3 szt.
2. Szczegółowy zakres robót określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach ogólnej ilości wszystkich robót, możliwość przesunięcia ilości robót pomiędzy poszczególnymi rodzajami robót.
4. Zakres robót zleconych Wykonawcy wyniesie minimum 75% zakresu robót określonych w ust. 1.
5. Zamówienie robót w ilości nie powodującej osiągnięcie wynagrodzenia za cały przedmiot zamówienia nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających, dodatkowych lub innych, a także roszczeń o wypłacenie w całości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane roboty.
6. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych robót należy do obowiązków Wykonawcy.
7. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396625,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Znak-Pol" Sławomir Zienkiewicz, Ryszard Butkiewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330424256

7.3.3) Ulica: Koszalińska 85

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396625,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.