Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00561142/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia dla Szkoły Podstawowej w Szynczycach w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 142
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (44)616-51-69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7e5b2b0-9e49-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia dla Szkoły Podstawowej w Szynczycach w 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e5b2b0-9e49-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na realizacji zadania pn. „Usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia dla Szkoły Podstawowej w Szynczycach w 2024 r.”, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć tj. sobót i niedziel, ferii zimowych w okresie 29.01.2024 r. – 11.02.2024 r., wakacji w okresie 22.06.2024 r. – 31.08.2024 r., dni dyrektorskich, dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, w okresie 01.01.2024, 28.03.2024 r. – 02.04.2024 r, 01-03.05.2024 r., 14-16.05.2024 r., 31.05.2024 r., 03.06.2024 r., 01.11.2024 r., 11.11.2024 r., przerw w pracy szkoły w systemie stacjonarnym np. przejścia na naukę zdalną.
2. Usługa dotyczy dzieci szkolnych w wieku od 5 do 16 lat.
3. Ilość dzieci objętych żywieniem na dzień – minimum 50, maksimum 110. Zapis o minimalnym wynagrodzeniu nie obowiązuje w przypadku wstrzymania pracy szkoły w trybie stacjonarnym z jakiejkolwiek przyczyny– za okres niewykonywania świadczenia Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
4. Rodzaje posiłków - drugie danie wraz z surówką i napojem/sokiem – szacowana ilość porcji 15 840 sztuk, w okresie od stycznia – grudnia z wyłączeniem dni wolnych od zajęć
5. Wykonawca posiłki dostarczać będzie do placówki w godzinach: 11.10-11.25.
6. Posiłki wydawane będą w godzinach: 11.30-11.50.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188179,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244632,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188179,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Gabriela Siedlecky
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282689417
7.3.3) Ulica: Ul. Długa 89a
7.3.4) Miejscowość: Głuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe Gabriela Siedlecky
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe Gabriela Siedlecky
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188179,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZARNOCIN
więcej: przetargi CZARNOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- "Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II "
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi kompleksowej tj. usług cateringowych wraz z wynajmem sal szkoleniowych oraz świadczenie usług cateringowych (woj.dolnośląskie) 6 zadań
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby prawidłowej realizacji projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.