eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › POSIŁKI DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087149 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
POSIŁKI DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 12

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 681-35-90, 14 681-35-91

1.5.8.) Numer faksu: 14 670 -50-06, 14 681-35-90, 14 681-35-91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mops-debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mops-debica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POSIŁKI DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a7e6ce5-bde8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008477/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Posiłki dla uczestników w ramach projektu pt. „Sercem w Seniora”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt. „Sercem w Seniora” w odpowiedzi na konkurs nr RPPK.08.03.00-IP.01-18-050/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064564/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.KP.271-SWS-4/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263414,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa zapewnienia posiłków dla uczestników projektu.
2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków; 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Posiłki dla uczestników projektu - śniadanie i obiad średnio 20 dni/miesiąc x 30 uczestników. 1 posiłek to śniadanie i obiad dla 1 uczestnika.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) wykonania posiłków dla seniorów, tj. osób powyżej 60 roku życia - śniadanie i obiad (obiad dwudaniowy z kompotem – dania mięsne co najmniej 3 razy w tygodniu), dostarczenia do Ośrodka Wsparcia Dziennego w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 15 i wydawania ich uczestnikom w oparciu o przykładowy jadłospis, będący załącznikiem nr 8 do SWZ.
2) przygotowania śniadań i obiadów porcjowanych, oddzielnie dla każdego uczestnika. Zupa, herbata i kompot dostarczana w termosach.
3) wykonywania posiłków w ramach diety, których cena będzie taka sama jak inne posiłki.
4) przygotowywania posiłków w sposób zróżnicowany (posiłek każdego dnia jest inny) z pełnowartościowych, świeżych i nieprzeterminowanych produktów o właściwej temperaturze do spożycia, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i muszą one odpowiadać: jakościowo, ilościowo, wagowo i pod względem kaloryczności przykładowemu jadłospisowi przez cały okres realizacji zamówienia.
5) podawania posiłków uczestnikom przy wykorzystaniu własnych naczyń, sztućców, talerzy, kubków/szklanek, serwetek (wielokrotnego użytku lub jednorazowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz rekomendacjami odpowiednich służb np.: podczas pandemii. Podawanie posiłków powinno odbywać się w sposób estetyczny. W przypadku wykorzystania jednorazowych naczyń, muszą one spełniać obowiązujące normy prawne.
6) zapewnienia posiłków przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), wyłączając dni wolne od pracy Zamawiającego.
7) przygotowywania i dostarczania posiłków w terminach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (śniadanie w godzinach: 930 – 1000, obiad w godz. 1300 - 1330), transportem zapewnionym przez Wykonawcę, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2020r., poz. 2021 ze zm.), gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Przechowywania próbek wykonanych posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
8) ponoszenia odpowiedzialności za zgodność jakości dostarczanych posiłków z obowiązującymi w kraju normami Instytutu Żywności i Żywienia.
9) zapewnienia transportu posiłków, zgodnie z zasadami sanitarno – epidemiologicznymi przy wykorzystaniu termosów i innych naczyń niezbędnych do tego zamówienia.
10) dostarczania w formie papierowej lub e-mail, osobie wyznaczonej w Ośrodku Wsparcia Dziennego tygodniowych lub miesięcznych jadłospisów zawierających dzień, opis posiłków i ich gramaturę nie później niż na dwa dni przed rozpoczęciem kolejnego tygodnia lub miesiąca.
11) odbioru termosów, naczyń, jednorazowych zużytych pojemników i pozostałości (resztek) posiłków.
12) posprzątania miejsca wydawania posiłków, m. in.: zebranie naczyń, starcie stolików, pozamiatanie, wymycie podłogi.
13) przestrzegania zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii COVID-19 w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
14) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej, tj. nie mniej niż 100 000zł przez cały okres trwania umowy.
15) cena całkowita jednego posiłku ma uwzględniać wszystkie wymogi opisane w SWZ.
16) w przypadku zmiany miejsca przygotowywania posiłków lub środka transportu Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i przedłożyć decyzję, inspektora sanitarnego, dotyczącą nowego lokalu.
8. Zamawiający zobowiązuje się zgłaszać telefonicznie Wykonawcy każdego dnia do godz. 800 liczbę uczestników, którym należy przygotować śniadanie i obiad oraz liczbę posiłków w ramach diety. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę wykorzystanych posiłków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.