Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00510577/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00533362/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00545919/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00556250/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-15
- 2023/BZP 00570329/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00022148/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00046106/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00060608/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00068159/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00084411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00099775/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00292187/01 - Wynik z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa elementów zaplecza sportowego wraz z wyposażeniem na terenie Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Słowiczej 3 w Lublinie (zadanie w ramach budżetu obywatelskiego...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086998
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00510577
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. bieżnia lekkoatletyczna – pkt. 13 planu zagospodarowania terenu – rys. nr PZ-01:
1.1.1. prace rozbiórkowe (stare ławki wzdłuż bieżni, murki wraz ze schodami),
1.1.2. uzupełnienie i wyrównanie skarpy po robotach rozbiórkowych,
1.1.3. roboty budowlane – wykonanie ławy pod krawężniki wraz z obrzeżami betonowymi; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej wraz z wykonaniem podłoża o gr. 15 cm pod nawierzchnię sportową z fibrobetonu; wykonanie kompletnej systemowej nawierzchni sportowej poliuretanowej,
1.1.4. roboty brukarskie – wykonanie wykopu spycharkami, wywiezienie i utylizacja nadmiaru ziemi, wykonanie podbudowy z kruszywa i posypki piaskowej, wykonanie obrzeży betonowych i nawierzchni z kostki brukowej wokół bieżni,
1.1.5. wykonanie piłkochwytów P3, P5 wraz z montażem siatki ze sznura bezwęzełkowego,
1.2. boisko treningowe – pkt. 14 planu zagospodarowania terenu – rys. nr PZ-01:
1.2.1. prace ziemne i rozbiórkowe – roboty pomiarowe, rozebranie bramek i obrzeży betonowych wraz z rozebraniem nawierzchni sportowej,
1.2.2. wykonanie boiska do piłki nożnej wraz z obrzeżami betonowymi, warstwą konstrukcyjną i ułożeniem nawierzchni z trawy sztucznej,
1.2.3. roboty brukarskie – wykonanie podbudowy i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej,
1.2.4. wykonanie piłkochwytów wraz z montażem siatki ze sznura bezwęzełkowego,
1.3. schody terenowe – pkt. 11 planu zagospodarowania terenu – rys. nr PZ-01:
1.3.1. prace rozbiórkowe,
1.3.2. wykonanie nowych schodów z bloków betonowych,
1.3.3. dostawa i montaż poręczy ze stali nierdzewnej,
1.4. wyposażenie:
1.4.1. dostawa i montaż wyposażenia bieżni sportowej – kompletne wyposażenie z wykonaniem fundamentów i kompletnym montażem urządzenia małej architektury,
1.4.2. dostawa i montaż ławek 7 szt.,
1.4.3. dostawa i montaż wyposażenia boiska treningowego: bramki aluminiowe (Orlikowe 5x2), montowane w tulejach z kompletem siatek – 2 szt.; bramki mini aluminiowe przenośne z siatkami – 2 szt.
Po zmianie:
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. bieżnia lekkoatletyczna – pkt. 13 planu zagospodarowania terenu – rys. nr PZ-01:
1.1.1. prace rozbiórkowe (stare ławki wzdłuż bieżni, murki wraz ze schodami),
1.1.2. uzupełnienie i wyrównanie skarpy po robotach rozbiórkowych,
1.1.3. roboty budowlane – wykonanie ławy pod krawężniki wraz z obrzeżami betonowymi; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej wraz z wykonaniem podłoża o gr. 15 cm pod nawierzchnię sportową z fibrobetonu; wykonanie kompletnej systemowej nawierzchni sportowej poliuretanowej,
1.1.4. roboty brukarskie – wykonanie wykopu spycharkami, wywiezienie i utylizacja nadmiaru ziemi, wykonanie podbudowy z kruszywa i posypki piaskowej, wykonanie obrzeży betonowych i nawierzchni z kostki brukowej wokół bieżni,
1.1.5. wykonanie piłkochwytu P5 wraz z montażem siatki ze sznura bezwęzełkowego,
1.2. boisko treningowe – pkt. 14 planu zagospodarowania terenu – rys. nr PZ-01:
1.2.1. prace ziemne i rozbiórkowe – roboty pomiarowe, rozebranie bramek i obrzeży betonowych wraz z rozebraniem nawierzchni sportowej,
1.2.2. wykonanie boiska do piłki nożnej wraz z obrzeżami betonowymi, warstwą konstrukcyjną i ułożeniem nawierzchni z trawy sztucznej,
1.2.3. roboty brukarskie – wykonanie podbudowy i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej,
1.2.4. wykonanie piłkochwytu P3 wraz z montażem siatki ze sznura bezwęzełkowego,
1.3. schody terenowe – pkt. 11 planu zagospodarowania terenu – rys. nr PZ-01:
1.3.1. prace rozbiórkowe,
1.3.2. wykonanie nowych schodów z bloków betonowych,
1.3.3. dostawa i montaż poręczy ze stali nierdzewnej,
1.4. wyposażenie:
1.4.1. dostawa i montaż wyposażenia bieżni sportowej: kompletne wyposażenie z wykonaniem fundamentów i kompletnym montażem urządzeń małej architektury - dostawa i montaż ławek 7 szt.,
1.4.2. dostawa i montaż wyposażenia boiska treningowego: bramki aluminiowe (Orlikowe 5x2), montowane w tulejach z kompletem siatek – 2 szt.; dostawa mini bramek aluminiowych przenośnych z siatkami – 2 szt”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
10
Po zmianie:
7
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1.1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać dane wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.3. Podmiotowe środki dowodowe, wykazujące przesłanki określone w art. 110 ust. 2,w przypadku zajścia okoliczności określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp.
1.4. Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2. Pełna nazwa zamówienia: Budowa elementów zaplecza sportowego wraz z wyposażeniem na terenie Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Słowiczej 3 w Lublinie (zadanie w ramach budżetu obywatelskiego VIII - Centrum Aktywności Sportowej Akademii Piłkarskiej Bronowice Lublin – etap 3 oraz zadanie w ramach budżetu obywatelskiego IX - Centrum Aktywności Sportowej Akademii Piłkarskiej Bronowice Lublin – etap 4).
3. Termin wykonania zamówienia.
3.1. Termin wykonania zamówienia – 10 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Po zmianie:
1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1.1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać dane wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.3. Podmiotowe środki dowodowe, wykazujące przesłanki określone w art. 110 ust. 2,w przypadku zajścia okoliczności określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp.
1.4. Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2. Pełna nazwa zamówienia: Budowa elementów zaplecza sportowego wraz z wyposażeniem na terenie Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Słowiczej 3 w Lublinie (zadanie w ramach budżetu obywatelskiego VIII - Centrum Aktywności Sportowej Akademii Piłkarskiej Bronowice Lublin – etap 3 oraz zadanie w ramach budżetu obywatelskiego IX - Centrum Aktywności Sportowej Akademii Piłkarskiej Bronowice Lublin – etap 4).
3. Termin wykonania zamówienia.
3.1. Termin wykonania zamówienia – 7 miesięcy od daty zawarcia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-06 11:30
Po zmianie:
2024-02-12 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-06 12:00
Po zmianie:
2024-02-12 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-06
Po zmianie:
2024-03-12
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.