eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIONKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat do spraw inwestycji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubartowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamionka

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-132

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818527039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamionka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kamionka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927db377-7c76-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016326/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II.
4.2. Zadanie polegać będzie na budowie lub przebudowie dróg gminnych na terenie gminy Kamionka, w miejscowościach: 1. Biadaczka. 2. Kamionka. 3. Kierzkówka Kolonia. 4. Kozłówka. 5. Rudka Gołębska. 6. Siedliska 7. Starościn. 8. Starościn Kolonia. Realizacja inwestycji przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa oraz komfortu użytkowania dróg gminnych na odcinku około 5 km. Ponadto, wpłynie na ujednolicenie oraz usprawnienie dostępności komunikacyjnej i transportowej obszaru objętego zadaniem, w tym także podniesienie poziomu bezpieczeństwa, skrócenie czasu dojazdu i łatwiejszego dostępu mieszkańców gminy Kamionka do miejsc pracy, służby zdrowia, szkolnictwa, instytucji kultury, itp..
Zakres robót obejmuje budowę lub przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Kamionka poprzez:

4.2.1. Zadanie 1 – zaprojektowanie i wybudowanie dróg

1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 1a do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności:
- mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych;
- ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów;
- uzupełniającą dokumentację geologiczno-inżynierską i hydrogeologiczną (w razie potrzeby);
- Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli jest wymagana);
- Raport w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko, wraz ze wszystkimi niezbędnymi materiałami badawczymi, technicznymi i formalno-prawnymi (jeżeli będzie wymagane);
- projekt stałej organizacji ruchu;
- projekty podziału nieruchomości z wykazem zmian gruntowych, wykazami współrzędnych oraz protokoły przyjęcia granic nieruchomości (jeżeli będzie wymagane);
- Dokumentację z utrwalenia punktów granicznych wraz z protokołem i szkicem przebiegu granic oraz dokumentacja niezbędna do wznowienia/ ustalenia/ wydzielenia granic pasów drogowych znajdujących się liniach rozgraniczających ustalonych w decyzji ZRID (jeżeli będzie wymagane);
- informacje i plan BiOZ,
- wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej lub uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych organowi administracji architektoniczno-budowlanej,
- dokumentacja formalno-prawna dla nabycia praw do korzystania z nieruchomości znajdujących się poza projektowanymi liniami rozgraniczającymi drogę, a niezbędna do zrealizowania niniejszej inwestycji (jeżeli jest wymagane);
3) w zależności od zapisów PFU - uzyskanie pozwolenia na budowę (lub decyzji ZRID) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1a do SWZ w tym:

a) Zadanie 1.1. - Budowa drogi gminnej nr 103253L w m. Biadaczka
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej nr 103253 L o długości około 0+881,6.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, łąk i pól uprawnych.

b) Zadanie 1.2. - Budowa ulicy Litewskiej w Kamionce
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej o długości około 304,72m.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, łąk i pól uprawnych.

c) Zadanie 1.3. - Budowa ulicy Leśnej w Kamionce
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej o długości około 373,95m.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, łąk i pól uprawnych.

d) Zadanie 1.4 - Budowa drogi gminnej Nr 103264L w m. Rudka Gołębska i Kierzkówka Kolonia – Etap I i II
Zamówienie obejmuje budowę i przebudowę drogi gminnej w dwóch etapach. Etap I, budowa drogi gminnej o długości około 0+958,15m oraz Etap II, przebudowa drogi gminnej o długości około 0+407,70m. Oba odcinki drogi poprowadzone zostaną po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, łąk i pól uprawnych.

e) Zadanie 1.5 - Budowa drogi gminnej nr 103279L w Kozłówce - Etap I i II
Zamówienie obejmuje budowę i przebudowę drogi gminnej w dwóch etapach. Etap I o długości około 0+555,00m oraz Etap II o długości około 0+173,13m.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, łąk, pól uprawnych oraz lasu.

f) Zadanie 1.6 - Budowa drogi gminnej nr 103274L w m. Siedliska
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej nr 103274L o długości około 1323,11m.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, łąk i pól uprawnych.

g) Zadanie 1.7 - Budowa drogi gminnej nr 103256L w m. Starościn i Starościn Kolonia
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej nr 103256L o długości około 0+674,7.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, łąk i pól uprawnych.

5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach;
7) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenia (wraz z brakiem sprzeciwu) o zakończeniu budowy w PINB w imieniu Zamawiającego – jeśli dotyczy (przedmiotowe wnioski złoży Wykonawca w imieniu Zamawiającego).
9) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
- Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
- Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).

4.2.2. Zadanie 2 - Budowa drogi gminnej nr 103264 L w m. Kierzkówka Kolonia
Zakres budowy drogi gminnej obejmował będzie wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni, utwardzenia zjazdów i poboczy kruszywem łamanym oraz wykonanie włączeń i zjazdów. Początek opracowania drogi gminnej znajduje się w km 0+000,0 na wysokości działki ewid. nr 147/2 natomiast koniec znajduje się przy działce nr ewid. 333 w km 0+666,50.
Zaprojektowano jezdnię drogi o szerokości 3,5 m, na mijankach o szerokości 5,0 m. Szerokość obustronnych poboczy umocnionych kruszywem łamanym gr. 15 cm wyniesie 0,75 m. Przekrój szlakowy zaprojektowano ze spadkiem dwustronnym - daszkowym o wartości 2,0 %.
Na przedmiotowej drodze zaprojektowano 2 mijanki w km 0+092,3 oraz w km 0+454,0. Projektowany odcinek przebiega w przeważającej części po śladzie istniejącej drogi. Trasa drogi w planie została opisana za pomocą odcinków prostych, dwóch łuków kołowych oraz sześciu załomów trasy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe

34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

71315000-9 - Usługi budowlane

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9080166,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10899476,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9080166,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9080166,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.