eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo › "Dostawa (zakup) kruszywa drogowego do remontu dróg gminnych dla Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna."



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa (zakup) kruszywa drogowego do remontu dróg gminnych dla Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkgk@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa (zakup) kruszywa drogowego do remontu dróg gminnych dla Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f173d580-7462-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015782/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa (zakup) kruszywa drogowego do wykonania remontu dróg gminnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017175/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2022.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa łamanego, gat. I o granulacji 0 – 31,5 mm w ilości 882 tony. Kruszywo ma spełniać warunki normy PN-EN 13242 – Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Kruszywo objęte niniejszym zamówieniem odbierane będzie sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego, od podpisania umowy do 31.12.2022 r. Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie, zapotrzebowanie na kruszywo z 2-dniowym wyprzedzeniem. Ustala się minimalną ilość kruszywa jaką wykonawca winien zapewnić zamawiającemu w ciągu dnia, na 70 ton. Wykonawca każdorazowo załaduje na środki transportowe Zamawiającego zakupioną partię kruszywa. Ze względów ekonomicznych lokalizacja magazynu wydania kruszywa powinna znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z podanym kryterium oceny ofert będzie brał pod uwagę odległość od załadunku do miejsca rozładunku w obie strony, to są miejscowości wskazane w rozdziale IV - tabela nr 1, 2 i 3. Zamawiający będzie obliczał trasę/odległość drogami publicznymi gdzie brak ograniczenia w ruchu pojazdów ciężarowych (DMC 30 t). Miejsce załadunku winno posiadać wagę samochodową. Każdorazowy odbiór kruszywa potwierdzony dowodem „WZ” Wspólny Słownik Zamówień Publicznych:CPV -
14212200-2 - Kruszywo
Rejon 1 Miejscowości rozładunku:
1. Grzybowo
2. Wdzydze
3. Wąglikowice
4. Loryniec
5. Czarlina
6.Korne
7. Sycowa Huta

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 53780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa łamanego, gat. I o granulacji 0 – 31,5 mm w ilości 2356 ton. Kruszywo ma spełniać warunki normy PN-EN 13242 – Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Kruszywo objęte niniejszym zamówieniem odbierane będzie sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego, od podpisania umowy do 31.12.2022 r. Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie, zapotrzebowanie na kruszywo z 2-dniowym wyprzedzeniem. Ustala się minimalną ilość kruszywa jaką wykonawca winien zapewnić zamawiającemu w ciągu dnia, na 70 ton. Wykonawca każdorazowo załaduje na środki transportowe Zamawiającego zakupioną partię kruszywa. Ze względów ekonomicznych lokalizacja magazynu wydania kruszywa powinna znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z podanym kryterium oceny ofert będzie brał pod uwagę odległość od załadunku do miejsca rozładunku w obie strony, to są miejscowości wskazane w rozdziale IV - tabela nr 1, 2 i 3. Zamawiający będzie obliczał trasę/odległość drogami publicznymi gdzie brak ograniczenia w ruchu pojazdów ciężarowych (DMC 30 t). Miejsce załadunku winno posiadać wagę samochodową. Każdorazowy odbiór kruszywa potwierdzony dowodem „WZ” Wspólny Słownik Zamówień Publicznych:CPV -
14212200-2 – Kruszywo
Rejon 2 Miejscowości rozładunku:
1. Skorzewo
2. Łubiana
3. Juszki
4. Rotembark
5. Szarlota
6.Wielki Podleś
7. Mały Podleś
8. Sarnowy
9. Stawiska
10. Małe Stawiska
11. Szenajda
12.Gostomie
13. Częstkowo
14. Nowa Wieś
15. Kościerzyna Wybudowanie
16. Kłobuczyno
17.Kaliska Kościerskie
18. Dobrogoszcz
19. Kościerska Huta
20. Wieprznica
21. Nowy Klincz
22.Nowy Podleś

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 143658,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. - Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa łamanego, gat. I o granulacji 0 – 31,5mm w ilości 762 tony. Kruszywo ma spełniać warunki normy PN-EN 13242 – Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Kruszywo objęte niniejszym zamówieniem odbierane będzie sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego, od podpisania umowy do 31.12.2021 r. Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie, zapotrzebowanie na kruszywo z 2-dniowym wyprzedzeniem. Ustala się minimalną ilość kruszywa jaką wykonawca winien zapewnić zamawiającemu w ciągu dnia, na 70 ton. Wykonawca każdorazowo załaduje na środki transportowe Zamawiającego zakupioną partię kruszywa. Ze względów ekonomicznych lokalizacja magazynu wydania kruszywa powinna znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z podanym kryterium oceny ofert będzie brał pod uwagę odległość od załadunku do miejsca rozładunku w obie strony, to są miejscowości wskazane w rozdziale IV - tabela nr 1, 2 i 3. Zamawiający będzie obliczał trasę/odległość drogami publicznymi gdzie brak ograniczenia w ruchu pojazdów ciężarowych (DMC 30 t). Miejsce załadunku winno posiadać wagę samochodową. Każdorazowy odbiór kruszywa potwierdzony dowodem „WZ” Wspólny Słownik Zamówień Publicznych: CPV -14212200-2 – Kruszywo
Rejon 3 Miejscowości rozładunku:
1. Nowa Kiszewa
2. Dębogóry
3. Wielki Klincz
4. Niedamowo
5.Mały Klincz
6. Puc
7. Zielenin

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 46463,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58582,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60752,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58582,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Kruszywa Polskie" S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831016897

7.3.3) Ulica: Wdzydzka 4

7.3.4) Miejscowość: Rybaki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-406

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58582,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156485,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162281,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156485,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Kruszywa Polskie" S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831016897

7.3.3) Ulica: Wdzydzka 4

7.3.4) Miejscowość: Rybaki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-406

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156485,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50612,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52486,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50612,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Kruszywa Polskie" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831016897

7.3.3) Ulica: Wdzydzka 4

7.3.4) Miejscowość: Rybaki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-406

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50612,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.