Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059838/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086699 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nagłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 9
1.5.2.) Miejscowość: Nagłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 145 67
1.5.8.) Numer faksu: 41 38 145 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://naglowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bacbe8c0-b936-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009853/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Nagłowice w okresie od 1 lipca 2021r do 30 czerwca 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 736394,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości na których
znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe,
wykorzystywane jedynie przez część roku z terenu gminy Nagłowice liczącej 17
sołectw: Brynica Mokra, Caców, Cierno Żabieniec, Chycza Brzóstki, Deszno, Jaronowice,
Kuźnice, Nagłowice, Nowa Wieś, Rakoszyn, Rejowiec, Ślęcin, Trzciniec, Warzyn Pierwszy,
Warzyn Drugi, Zagórze, Zdanowice gromadzonych w sposób selektywny jak i niesegregowany
(zmieszany) oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.2) Wykonawca
zobowiązany jest do:2.1) zawarcia i okazania Zamawiającemu umowy w zakresie
przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałość z
sortowania odpadów komunalnych, przeznaczonych do składowania do instalacji komunalnej do
przetwarzania odpadów komunalnych, wpisanej na listę instalacji komunalnych prowadzonych
przez właściwego marszałka, a w przypadku braku listy wykonawca zobowiązany jest do
przekazywania odpadów do instalacji o której mowa w art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r.
o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw2.2) zapoznania się z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie oraz
ustalenia zgodnie z nim i z Zamawiającym szczegółowych harmonogramów wykonywania usługi
min. według pkt. 21 niniejszego rozdziału - SWZ, na cały czas trwania usługi, harmonogramy
należy uzgodnić najpóźniej do dnia podpisania umowy,2.3) harmonogram odbioru odpadów
musi uwzględniać cały okres realizacji umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów określoną w
pkt.21. Harmonogram musi zawierać także informacje nt. zbiórek systemem „sprzed posesji”
oraz nieruchomości niezamieszkałych.2.4)każda zmiana harmonogramu musi być uzgodniona i
zatwierdzona przez Zamawiającego i dostarczona do właścicieli nieruchomości przed 1 dniem
miesiąca od którego będzie obowiązywała.2.5) Zamawiający dostarczy Wykonawcy własny wzór
harmonogramu w formie kalendarza, który Wykonawca ma obowiązek wydrukować ( wydruk
kolorowy) i dostarczyć do każdej nieruchomości objętej niniejszym zamówieniem.a)wykonawca
w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy ma obowiązek dostarczenia harmonogramu do
właścicieli wszystkich nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy2.6)
niezwłocznego informowania w pierwszej kolejności Zamawiającego, a następnie właścicieli
nieruchomości o wszelkich zmianach dotyczących odbioru odpadów komunalnych,
harmonogramów lub niemożności dostosowania się do ich wykonania. Wykonawca nie może
wprowadzać żadnych zmian w realizowanej umowie bez zatwierdzenia przez Zamawiającego.
2.7) terminowego i właściwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości według
ustalonych harmonogramów,2.8) odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach lub workach
sprzed nieruchomości zamieszkałych, i niezamieszkałych wywozu i ich zagospodarowania
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, – które to czynności należy wykonywać w dni
powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Wykonawcy z zastrzeżeniami:a)nie
wolno z nieruchomości do jednego samochodu zbierać jednocześnie odpadów
niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnie zebranych odpadów,b)nie wolno mieszać
selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą.c)jeżeli odbiór
odpadów segregowanych i zmieszanych następuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje
usługę dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w tym napisy „Selektywna zbiórka” i
„zmieszane odpady komunalne”,2.9) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie utrzymania
porządku i czystości miejsc po odbiorze odpadów należy w szczególności:a)posprzątanie
miejsca wokół pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie
dostawionych przy pojemnikach worków ze zmieszanymi odpadami
komunalnymi;b)porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi
zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi
wywozu, w szczególności podczas załadunku lub kontroli.c) po opróżnieniu pojemników na
odpady, Wykonawca ma obowiązek ustawienia ich w sposób, który nie będzie zagrażał
bezpieczeństwu ruchu osób oraz pojazdów.2.10) ponoszenia pełnej odpowiedzialność wobec
Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu, zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i
w związku z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym i
innych ustawach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715001,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 803079,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715001,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "TAMAX" Szczepan Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562240681
7.3.3) Ulica: Osiedle Sady 20/2
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-340
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Szczepan Cieślak PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "TAMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Szczepan Cieślak PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "TAMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715001,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych na terenie nieruchomości administrowanych przez Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności z terenu Gminy Raniżów
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w latach 2024-2026
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.