eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec Kujawski › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: "Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086659 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 23 Stycznia 7

1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523870104

1.5.8.) Numer faksu: 523871253

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: solec@soleckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soleckujawski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f016f2be-a357-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001586/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Adaptacja budynku nr 4 przy Placu Jana Pawła II wraz z otoczeniem na cele społ - gosp., dofinansowanego z EFRR w ramach RPO Woj. Kuj.-Pom. 2014-2020, (nr konkursu RPKP.06.04.01-IZ.00-04-221/18)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038733/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIPP.ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 94682,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego obejmującego wykonanie robót budowlanych obejmujących dwa etapy realizacji:
1.1. ETAP I:
- budowa parkingu na 23 stanowiska u zbiegu ulic Wolności i Toruńskiej,
- przebudowa Placu Jana Pawła II ze zmianą układu komunikacyjnego, przebudową infrastruktury podziemnej, wymianą nawierzchni na placu, budową nowego oświetlenia, lokalizacją elementów małej architektury i budową fontanny, aranżacją zieleni ,
- przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 394 – ul. Kościuszki – z lokalizacją zatoki autobusowej oraz postoju taxi,
- przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 394 – ul. Toruńska – z lokalizacją zatoki autobusowej i przebudową chodnika,
- wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi wojewódzkiej – ul. Bydgoska – w obrębie Placu Jana Pawła II,
- naprawa (frezowanie) odcinka nawierzchni drogi wojewódzkiej – ul. Wolności –
w obrębie Placu Jana Pawła II,
1.2. ETAP II:
- rozbudowa ul. Ułańskiej
2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy – inspektora nadzoru opisany jest w załączniku nr 7a do SWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru, zgodnie z art. 103 ust. 1 Pzp, określają szczegółowo projekty budowlane oraz wykonawcze, opracowane przez PPD Wrotech Sp. z o.o. z Wrocławia (załącznik nr 8 do SWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 7 do SWZ).
3. Dla zadania inwestycyjnego objętego usługą nadzoru inwestorskiego wydane zostały decyzje administracyjne: 1) Decyzja 1587/2019 z dn. 16.08.2019 r (znak WB.6740.909.2019) na przebudowę Placu Jana Pawła II (nawierzchnia placu, miejsc postojowych, chodnika, ciągów pieszo-jezdnych) wraz z obiektami małej architektury; przebudowę chodnika i peronu przystankowego z wiatą oraz przebudowę złącza kablowego ZK-3a; budowę parkingu na samochody osobowe; elektroenergetyczną linię kablową zasilania dla fontanny oraz wodociąg zasilający fontannę wraz z instalacją nawadniania; sieć kanalizacji deszczowej; budowę i przebudowę linii oświetlenia drogowego wraz ze słupami oświetleniowymi na terenie działek nr 488, 784/2, 785/2, 698/1, 698/2 w miejscowości Solec Kujawski gmina Solec Kujawski.; 2) Decyzja WN.673.15.2019 z dn. 26.08.2019 r . zezwalająca na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Ułańskiej z poszerzeniem pasa drogowego wraz z budową infrastruktury towarzyszącej. 3) potwierdzenie (WIR.I.7843.2.141.2019.MO) przyjęcia zgłoszenia z dn. 18.06.2019 r dotyczącego zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 394 w zakresie wymiany nawierzchni placu Jana Pawła II między ul. T. Kościuszki a ul. Wolności oraz między ul. Bydgoską a ul. Toruńską, budowy zatoki autobusowej z wiatą i zatoki postoju taxi przy ul. T. Kościuszki, budowy zatoki autobusowej przy ul. Toruńskiej, budowy dwóch zjazdów publicznych dla obsługi komunikacyjnej projektowanego parkingu w km 0+612 ul. Toruńska strona lewa oraz km 7+450 ul. Wolności strona lewa oraz budowie infrastruktury towarzyszącej tj. budowie przyłącza wody km 7+585 pl. Jana Pawła II, sieci kanalizacji deszczowej km 0+475 pl. Jana Pawła II, przyłącza teletechnicznego wraz budową kanalizacji kablowej w km 7+595 pl. Jana Pawła II, przyłącza elektrycznego km 7+580 pl. Jana Pawła II, przebudowie sieci teletechnicznej od km 7+668 do km 7+740 ul. T. Kościuszki, przebudowie sieci elektroenergetycznej km 7+655 ul. T. Kościuszki; przyłącza kanalizacji deszczowej km 0+632 ul. Toruńska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42066,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571112978

7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 56

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.