Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046932/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086532 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja części miasta Czersk - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Transportowców w Czersku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja części miasta Czersk - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Transportowców w Czersku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c2162e-ae2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rewitalizacja części miasta Czersk (RPO) - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Transportowców w Czersku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Konwersja, Działanie 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałanie 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046932/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32473,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja części miasta Czersk - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Transportowców w Czersku”
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Roboty instalacji elektrycznej.
1.2. Wymiana istniejących drzwi do pomieszczeń szt. 1.
1.3. Wymiana istniejących drzwi wejściowych na stalowe ocieplane.
1.4. Malowanie ścian i sufitów w korytarzu i sanitariatach farbami zmywalnymi.
1.5. Ułożenie płytek gresowych na korytarzu wraz z cokolikami.
1.6. Wykonanie opaski szerokości 50 cm przy budynku z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm.
1.7. Utylizacja elementów z rozbiórki.
2. Wykonawca zorganizuje dojazd do miejsca realizacji inwestycji oraz ogrodzi i zabezpieczy teren budowy na czas realizacji kolejnych etapów prac. Uwaga. Budynek jest użytkowany.
3. Uwaga. Termin przekazania placu budowy oraz rozpoczęcia realizacji zadania ustala się na dzień 01.06.2021 r. z uwagi na planowany remont pokrycia dachowego przez zarządcę budynku.
W przypadku, gdy wystąpi taka możliwość, Zamawiający szybciej udostępni plac budowy.
4. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego i zarządcę obiektu (Administrację Zasobów Komunalnych w Czersku) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem o zamierzonym terminie rozpoczęcia prac.
5. Wykonawca przed rozpoczęciem prac wykona dokumentację fotograficzną terenu, na którym będą realizowane roboty budowlane i dostarczy ją na płycie CD lub DVD do Zamawiającego.
6. Wykonawca w razie wystąpienia takiej potrzeby usunie na własny koszt odrosty i pnie drzew oraz zakrzewienia, które będą kolidowały z inwestycją.
7. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić dojście do budynku jego mieszkańcom.
8. Wykonawca o wszelkich utrudnieniach poinformuje mieszkańców z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem poprzez wywieszenie informacji na drzwiach wejściowych do budynku z podaniem terminu i zakresu wystąpienia utrudnień.
9. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren przylegający do budynku.
10. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie zakresu prac, specyfikacji technicznej, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
11.1.1. wykonywanie robót rozbiórkowych,
11.1.2. wykonywanie robót ziemnych,
11.1.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów,
11.1.4. wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
11.1.5. wykonywanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49342,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49342,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49342,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fabian Kropidłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221731528
7.3.3) Ulica: Wybudowanie pod Malachin A
7.3.4) Miejscowość: Złotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FABIAN KROPIDŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FABIAN KROPIDŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49342,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI CZERSK
- Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne z podziałem na części
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż DW 237 od granicy Czerska w stronę granicy z gminą Tuchola
- Modernizacja dróg gminnych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu na zabytkowym budynku przy ul. Wincentego Pola 1 w Lesku
- "Utworzenie żłobka w Gminie Pęcław - 10 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat, Białołęka 20. "
- Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich
- WYKONANIE REMONTU PUSTOSTANU PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 60A M. 1 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A NR SPRAWY ZP-6-24-DTO
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.