eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH DLA DZIECI Z JELENIOGÓRSKICH PRZEDSZKOLI W RAMACH PROJEKTU PN: "JELENIOGÓRSKIE PRZEDSZKOLA GWARANCJĄ WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH''



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086500 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH DLA DZIECI
Z JELENIOGÓRSKICH PRZEDSZKOLI W RAMACH PROJEKTU
PN: „JELENIOGÓRSKIE PRZEDSZKOLA GWARANCJĄ WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 075 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH DLA DZIECI
Z JELENIOGÓRSKICH PRZEDSZKOLI W RAMACH PROJEKTU
PN: „JELENIOGÓRSKIE PRZEDSZKOLA GWARANCJĄ WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-106e511d-ae4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008694/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla jeleniogórskich przedszkoli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 411735,04 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153600 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

CZĘŚĆ I: Zajęcia z Integracji Sensorycznej (384 godziny);

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19 Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ. Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf. Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 37248,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

CZĘŚĆ II: Zajęcia z Integracji Sensorycznej dla wychowanków Przedszkola Specjalnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (640 godzin);

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19 Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf. Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 62080,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

CZĘŚĆ III: Zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych (64 godziny);

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19 Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ. Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf. Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 10666,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

CZĘŚĆ IV: Zajęcia z Muzykoterapii (384 godziny);

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19 Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ. Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf. Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 57600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

CZĘŚĆ V: Zajęcia z Psychologiem (448 godzin);

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19 Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ. Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf. Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 74668,16 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

CZĘŚĆ VI: Zajęcia z Dogoterapii (192 godziny);

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19 Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ. Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf. Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 38400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

CZĘŚĆ VII: Zajęcia z Dogoterapii dla wychowanków Przedszkola Specjalnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (384 godziny);

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19 Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ. Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf. Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 76800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37248,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37248,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37248,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej złożonej oferty w zakresie części III zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej sfinansowanie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej złożonej oferty w zakresie części IV zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej sfinansowanie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części V zamówienia nie złożono żadnej ważnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej złożonej oferty w zakresie części VI zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej sfinansowanie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej złożonej oferty w zakresie części VII zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej sfinansowanie

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.