eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont i modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086453 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 122992042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7101218-9c34-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i modernizacja instalacji elektrycznej w budynku ASP im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014- 2020, Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej– umowa POIS.01.03.01-00-0031/16-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032013/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-3942-6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 615650,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16.
2. Roboty będące przedmiotem zamówienia stanowią ostatni etap robót termomodernizacyjnych dla budynku Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16, objętych projektem „Kompleksowa termomodernizacja budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16”- umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00”.
3. Zamówienie realizowane jest z udziałem środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej”.
4. Budynek przy ul. Karmelickiej 16 w Krakowie jest wpisanym do gminnej ewidencji zabytków a także leży w obrębie układu urbanistycznego oraz zespołu zabudowy dawnej IV dzielnicy katastralnej m. Krakowa „Piasek” wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-1446/M decyzją z dnia 15.10.2015r. i podlega ochronie na mocy przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2020 poz.282 ze zmianami). Wobec tego Wykonawca musi podjąć wszelkie konieczne działania w celu zapewnienia ochrony i zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem i zniszczeniem.
5. Zamawiający dysponuje dokumentami pozwalającymi na prowadzenie robót objętych zamówieniem w budynku przy ul. Karmelickiej 16.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt wykonawczy pn.: REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKU AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. JANA MATEJKI W KRAKOWIE PRZY UL. KARMELICKIEJ 16 W KRAKOWIE, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB) i przedmiar robót – stanowiące skompresowany załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentacji.
7. Zakres robót objętych dokumentacją:
1) modernizacja rozdzielnic piętrowych
2) modernizacja instalacji oświetlenia podstawowego
3) instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z monitoringiem opraw
4) modernizacja instalacji gniazd wtykowych
5) instalacja przeciwprzepięciowa
6) instalacja ochrony przeciwporażeniowej.
8. Zakres robót budowalnych, opisanych dokumentacją, wskazaną w pkt 6, stanowiących przedmiot zamówienia, obejmuje:
1) wymianę podrozdzielnic piętrowych (wymianę obudów rozdzielnic, wymianę aparatów zabezpieczających, połączenia wewnętrzne),
2) wymianę opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne w technologii LED,
3) zabudowę instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
4) uzupełnienie instalacji o nowe punkty świetlne w uzgodnieniu z użytkownikiem,
5) obliczenia fotometryczne zmodernizowanej instalacji oświetlenia,
6) wymianę osprzętu łączeniowego instalacji oświetlenia wraz z puszkami instalacyjnymi (w przypadku stwierdzenia ich złego stanu technicznego),
7) wymianę osprzętu gniazd wtykowych wraz z puszkami instalacyjnymi (w przypadku stwierdzenia ich złego stanu technicznego) — obwody gniazd komputerowych DATA nie wchodzą w zakres zamówienia,
8) montaż układów ochrony przeciwprzepięciowej w rozdzielnicach,
9) montaż układów sygnalizacji napięcia zasilania w rozdzielnicach,
10) montaż korytek instalacyjnych w zakresie wynikającym z projektu,
11) wykuwanie bruzd i miejsc pod skrzynki,
12) zaprawianie bruzd i innych wykuć i przekuć,
13) szpachlowanie ścian i malowanie farbą emulsyjną w zakresie wynikającym z wykonanej pracy instalacyjnej tj. malowanie i szpachlowanie dotyczy wyłącznie napraw miejscowych w miejscach prowadzenia instalacji. Przedmiot zamówienia nie obejmuje malowania całych pomieszczeń objętych pracami.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszystkich robót tymczasowych i zabezpieczających – robót, które są wykonywane jako niezbędne do wykonania robót podstawowych, ale nie są przekazywane zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych.
Zamawiający wymaga wykorzystania przy wykonaniu instalacji elektrycznych istniejących tras kablowych. Wszystkie elementy instalacji elektrycznych powinny być nowe, nie używane i powinny pochodzić z bieżącej produkcji.
9. Miejscem wykonywania robót objętych zamówieniem jest budynek, który stanowi siedzibę Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Prace budowlane i instalacyjne objęte niniejszym postępowaniem będą wykonywane w czynnym budynku, chociaż wyłączonym w większości z użytkowania na wakacyjny okres wykonywania robót czyli od 15.06.2021 do 15.09.2021.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ dla niniejszego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577407,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996619,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662233,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102 lok.112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662233,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.