eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla Wydziału Filologicznego i Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych - 28 części"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086101 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla Wydziału Filologicznego i Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych – 28 części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48713752234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.uni.wroc.pl/7/strona-glowna-bip.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla Wydziału Filologicznego i Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych – 28 części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd8d828-65fd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa Książek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022” oraz projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego II na lata 2019-2023” współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój POWR.03.05.00-00-Z304/17 i POWR.03.05.00-00-Z310/18.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005891/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.2021.GK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 907016,98 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122591,98 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 1: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI ANGIELSKIE I- ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 23295,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:

Część 2: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI ANGIELSKIE II–ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 2583,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 3: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI ANGIELSKIE III-ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 6494,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 4: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI ANGIELSKIE IV -ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 501,92 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 5: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI POLSKIE I –ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 6026,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 6 : Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI POLSKIE II –ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 603,67 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 7: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI ZAGRANICZNE I –ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 14402,44 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 8: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI ZAGRANICZNE II–ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 5564,65 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 9: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI ZAGRANICZNE III –ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 4047,10 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 10: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI POLSKIE I–ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 5814,94 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 11: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- Książki POLSKIE II –ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 4728,48 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 12: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI POLSKIE III–ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 4702,33 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 13: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI POLSKIE III -ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 1643,53 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 14: Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Germańskiej, Wydział Filologiczny, KSIĄŻKI ZAGRANICZNE –ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 14558,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 15: Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Germańskiej książki germanistyka –KSIĄŻKI POLSKIE ZPU1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 2532,69 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 16: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI POLSKIE IV-ZPU1

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 749,67 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 17: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE I-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 2600,54 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 18: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE II-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 489,23 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 19: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE III-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 987,15 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 20: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE I-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 412,18 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 21: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE IV-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 317,86 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 22: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE V-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 367,84 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 23: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI ANGIELSKIE VI-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 8879,13 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 24: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI ANGIELSKIE VII-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 3135,26 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 25: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE VIII-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 445,48 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 26: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE IX-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 1898,80 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 27: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych - Instytut Pedagogiki – KSIĄŻKI POLSKIE I-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 2240,95 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:
Część 28: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych - Instytut Pedagogiki – KSIĄŻKI POLSKIE II-ZPU2

4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 2568,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11796,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25279,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24751,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOLNYSLASK.COM Agencja Internetowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571460548

7.3.3) Ulica: Baciarellego 24/10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-649

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24751,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6632,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6632,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6632,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu Zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6632,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5187,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5216,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5187,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5187,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13891,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15774,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13891,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13891,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5418,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5418,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5418,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5418,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3775,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4481,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4481,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4481,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1734,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1734,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1734,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1734,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2181,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2384,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2181,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2181,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1136,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1136,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1136,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1136,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5597,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8923,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5695,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5695,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1780,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1888,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.