eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wywóz stałych odpadów komunalnych oraz umożliwienie ich segregacji wraz z wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów z kompleksów wojskowych 34 WOG - Trzcianiec, Sanok, Rajskie, Łomna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz stałych odpadów komunalnych oraz umożliwienie ich segregacji wraz z wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów z kompleksów wojskowych 34 WOG – Trzcianiec, Sanok, Rajskie, Łomna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-156-386

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz stałych odpadów komunalnych oraz umożliwienie ich segregacji wraz z wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów z kompleksów wojskowych 34 WOG – Trzcianiec, Sanok, Rajskie, Łomna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e349e05-9b3c-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Wywóz stałych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych na terenie działania 34 WOG Rzeszów w 2024r. (zamówienie z podziałem na części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 376007,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Część nr 1: Wywóz odpadów z m. Trzcianiec
Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w m. Trzcianiec wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych w załączniku nr 5 (Opis Przedmiotu Zamówienia) kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2024 roku w ramach zamówienia:
a) odpady komunalne zmieszane: 500 m3 (250 m3 w ramach zamówienia podstawowego i 250 m3 w ramach opcji);
b) segregowane: 100 m3 (50 m3 w ramach zamówienia podstawowego i 50 m3 w ramach opcji);
c) w okresie 1 roku - 1 punkt odbioru.

2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularze kalkulacji ceny ofertowej – załączniki nr 1A do SWZ
2) postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4 do SWZ,
3) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 129600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Wywóz odpadów z m. Sanok
Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w m. Sanok wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych w załączniku nr 5 (Opis Przedmiotu Zamówienia) kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2024 roku w ramach zamówienia:
a) odpady komunalne zmieszane: 160 m3 (80 m3 w ramach zamówienia podstawowego i 80m3 w ramach opcji);
b) segregowane: 40 m3 (20 m3 w ramach zamówienia podstawowego i 20 m3 w ramach opcji);
c) w okresie 1 roku - 1 punkt odbioru.

2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularze kalkulacji ceny ofertowej – załączniki nr 1B do SWZ
2) postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4 do SWZ,
3) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 123600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 3: Wywóz odpadów z m. Rajskie
Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie m. Rajskie wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych w załączniku nr 5 (Opis Przedmiotu Zamówienia) kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2024 roku w ramach zamówienia:
a) odpady komunalne zmieszane: 14 m3 (7m3 w ramach zamówienia podstawowego i 7 m3 w ramach opcji);
b) segregowane: 6 m3 (3 m3 w ramach zamówienia podstawowego i 3 m3
w ramach opcji);
c) w okresie 1 roku - 1 punkt odbioru.

2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularze kalkulacji ceny ofertowej – załączniki nr 1C do SWZ
2) postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4 do SWZ,
3) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 9768,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Wywóz odpadów z m. Łomna
Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w m. Łomna wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych w załączniku nr 5 (Opis Przedmiotu Zamówienia) kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2024 roku w ramach zamówienia:
a) odpady komunalne zmieszane: 40 m3 (20 m3 w ramach zamówienia podstawowego i 20 m3 w ramach opcji);
b) segregowane: 12m3 (6 m3 w ramach zamówienia podstawowego i 6 m3
w ramach opcji);
c) w okresie 1 roku - 1 punkt odbioru.

2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularze kalkulacji ceny ofertowej – załączniki nr 1D do SWZ
2) postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4 do SWZ,
3) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 13520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243648,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243618,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243648,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transprzęt sp. zo.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP6871964974

7.3.4) Miejscowość: Zabłotce

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243648,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101736,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101736,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101736,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transprzęt sp. z o.o sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP6871964974

7.3.4) Miejscowość: Zabłotce

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101736,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9756,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9756,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9756,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transprzęt sp. z o.o sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP6871964974

7.3.4) Miejscowość: Zabłotce

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9756,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.