eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie sołectw Gminy Elbląg - dostawa 47 lamp solarnych autonomicznych zasilanych przy pomocy paneli PV



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085849 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie sołectw Gminy Elbląg – dostawa 47 lamp solarnych autonomicznych zasilanych przy pomocy paneli PV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Elbląg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarna 85

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48552341884

1.5.8.) Numer faksu: +48552340871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaelblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_elblag

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie sołectw Gminy Elbląg – dostawa 47 lamp solarnych autonomicznych zasilanych przy pomocy paneli PV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc83f763-b240-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003081/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup lamp hybrydowych LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051123/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG-FS.271.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154756,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach 47 szt. lamp solarnych autonomicznych LED zasilanych przy pomocy paneli PV za cenę nie przekraczającej kwoty 200 067 zł brutto. Lampy solarne opisane w ust. 2 powinny posiadać minimalne parametry:
1) źródło światła oprawa LED,
2) moc min. 30 W,
3) strumień świetlny min. 4500 lm,
4) sprawność lampy min. 150 lm/W,
5) barwa światła: min. 5000K,
6) bateria litowo-jonowa o pojemności min. 110Wh,
7) obudowa: aluminium i szkło hartowane,
8) klasa szczelności: min. IP65,
9) żywotność źródła światła: min. 50000h ciągłej pracy,
10) ogniwo monokrystaliczne,
11) ilość paneli PV 2szt.
a) min. moc maksymalna Pmax: 15Wp (panel zintegrowany z lampą),
b) min. moc maksymalna Pmax : min. 30Wp (dodatkowy panel na słupie). Wymaga się dodatkowego elastycznego panelu solarnego o minimalnej mocy min. P=30W umieszczonego w górnej części słupa od strony południowej,
12) warunki pracy : -25˚C do +45˚C,
13) sposób włączania: czujnik zmierzchowy,
14) fundament prefabrykowany dedykowany pod zastosowany słup:
a) wysokość fundamentu h=100cm (F100),
b) przekrój fundamentu o wymiarach 30cm x 30cm,
15) słup aluminiowy o grubości ścianki nie mniejszej niż 3mm, wysokości h=6m wykonanego z aluminium o profilu okrągłym, zwężający się ku górze w dolnej części słupa otwór rewizyjny,
16) słup mocowany do prefabrykowanego fundamentu.
Lokalizacja posadowienia przedmiotowych lamp: Adamowo – 2 szt., Bogaczewo – 2 szt., Cieplice – 4 szt., Dłużyna – 3 szt., Drużno – 2 szt., Janowo – 4 szt., Janów – 3 szt., Kępiny Wielkie – 3 szt., Komorowo Żuławskie – 1 szt., Myślęcin – 1 szt., Nowa Pilona – 2 szt., Nowe Batorowo – 5 szt., Nowina – 6 szt., Nowotki – 1 szt., Pilona – 4 szt., Przezmark – 2 szt., Węzina – 1 szt., Władysławowo – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31521000-4 - Lampy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31527210-1 - Latarnie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234920,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solumen Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720

7.3.3) Ulica: Zajączkowo

7.3.4) Miejscowość: Miłobądz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-111

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.