eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dwikozy › Przebudowa odwodnienia i remont ul. Ogrodowej, udrożnienie kanaliz. deszczowej w ul.Ogrodowej w ramach kompleksowej rewitalizacji i rozbudowa sieci kanaliz. sanitarnej od ul. Górnej do ul. Ogrodowej



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085695 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odwodnienia i remont ul. Ogrodowej, udrożnienie kanaliz. deszczowej w ul.Ogrodowej w ramach kompleksowej rewitalizacji i rozbudowa sieci kanaliz. sanitarnej od ul. Górnej do ul. Ogrodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15

1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 831-14-71

1.5.8.) Numer faksu: (15) 831-14-04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dwikozy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odwodnienia i remont ul. Ogrodowej, udrożnienie kanaliz. deszczowej w ul.Ogrodowej w ramach kompleksowej rewitalizacji i rozbudowa sieci kanaliz. sanitarnej od ul. Górnej do ul. Ogrodowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfb1eae4-913e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010612/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozwiązanie problemu z obszaru ochrony środowiska na terenie miejscowości Dwikozy poprzez udrożnienie kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej - Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy

1.1.9 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej (etap I)

1.1.10 Przebudowa infrastruktury dotyczącej odwodnienia części miejscowości Dwikozy przy ul. Ogrodowej

1.1.11 Remont drogi gminnej Nr 320003T Dwikozy, ul. Ogrodowa od km 0+000 do km 0+560

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowanego ze środków Gminy Dwikozy. Projekt jest realizowany przez Gminę Dwikozy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025372/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.01.2021.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1286928,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja 4 podzadań, powiązanych funkcjonalnie i technologicznie:
1) przebudowa infrastruktury dotyczącej odwodnienia części miejscowości Dwikozy przy ul. Ogrodowej;
2) udrożnienie kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”;
3) rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej (etap I);
4) remont drogi gminnej Nr 320003T Dwikozy, ul. Ogrodowa od km 0+000 do km 0+560;
Do przedmiotu zamówienia należy także sporządzenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanych obiektów oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

3.1.1. Zakres prac
W ramach przedmiotowej inwestycji należy wykonać następujące podzadania:
1) odwodnienie części miejscowości Dwikozy przy ul. Ogrodowej tzw. „Pasternik”: w tym roboty przygotowawcze, roboty ziemne, kolektor kd dn 400 mm, w tym odcinek w wykopie 201 mb, odcinek wykonany przewiertem sterowanym o dł. 240 mb oraz odcinek rów na wylocie W2, kratki ściekowe z przykanalikami oraz odtworzenie nawierzchni po komorach technologicznych (nie jest objęty zadaniem odcinek „B”, zaprojektowany do wykonania metodą przecisku),
2) udrożnienie kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”: wykonanie odwodnienia ul. Ogrodowej kanałem grawitacyjnym na odcinku „A” w pasie drogowym roboty przygotowawcze, zabezpieczenie sieci podziemnych, zasypanie kolektora pod podbudowy, zjazdy do posesji, w tym zjazdy z kruszywa,. zjazdy do przełożenia oraz nowe zjazdy z kostki, wykonanie chodnika, wykonanie odwodnienia, w tym kolektor główny o śr. 40 cm i dł. 550 m, przecisk pod drogą, montaż separatora lamelowego i ocieplenie kolektora, a także roboty wykończeniowe;
3) rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej (etap I) wraz z przykanalikami: rozebranie istniejącej nawierzchni, roboty ziemne, montaż rurociągu tłocznego o śr. zewn. 200 mm o dł. 128,5 m oraz 160 mm o dł. 46,45 m wraz ze studzienkami (7 szt.) i studniami kanalizacyjnymi (5 szt.). Prace należy zakończyć na budowie studni S6 z ujęciem przebiegu sieci kanalizacji sanitarnej do ul. Górnej zgodnie z projektem budowlanym. Kinetę studni S6 należy dobrać oraz zaślepić tak, aby pozwalała na wykonanie w przyszłości kolejnego odcinka sieci do końca ul. Górnej;
4) remont drogi gminnej Nr 320003T Dwikozy, ul. Ogrodowa od km 0+000 do km 0+560: roboty przygotowawcze (frezowanie nawierzchni asfaltowej, rozebranie istniejących zjazdów z betonu i kostki brukowej, przełożenie zjazdów i wykonanie nowych zjazdów z kostki, wykonanie nawierzchni bitumicznej na 2 576 m2, ustawienie obrzeży i krawężników, utwardzenie pobocza, regulacja 30 studzienek rewizyjnych i organizacja ruchu.
3.1.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy również:
1) opracowanie i przedłożenie najpóźniej na dzień przed dniem zawarcia umowy, pomocniczego Kosztorysu robót budowlanych, przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zadania, sporządzonego na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. Kosztorys, oprócz szczegółowego rozpisania zadania na poszczególne podzadania i ceny za ich wykonanie, będzie służył także do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji ewentualnego przerwania realizacji zamówienia, wyceny robót zamiennych i dodatkowych oraz określenia wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót.
2) opracowanie i przedłożenie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy 4 harmonogramów rzeczowo-finansowych na realizację przedmiotu umowy dla poszczególnych 4 podzadań wskazanych w pkt. 3.1.1. w cyklu dwumiesięcznym, zawierających terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów ww. robót wraz z ich wartościami;
3) opracowanie i przedłożenie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu płatności dla poszczególnych 4 podzadań z rozbiciem na okresy dwumiesięczne wraz z wartościami przewidzianymi do realizacji w tych okresach (niezbędne ze względu na różne źródła finansowania);
4) zatwierdzenie oraz wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu dla ul. Ogrodowej, opartego na projekcie stałej organizacji ruchu;
5) wykonywanie dokumentacji fotograficznej miejsca robót oraz ich bezpośredniego otoczenia przed rozpoczęciem robót, w trakcie ich wykonywania oraz po ich zakończeniu;
6) zgłaszanie do odbioru przez inspektora nadzoru inwestorskiego robót (warstw) zanikających;
7) przeprowadzanie pomiarów i badań materiałów oraz robót z częstotliwością zapewniającą
8) stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiOR,
9) zgłaszanie do odbioru wykonanych robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego;
10) przekazanie dokumentacji fotograficznej, wyników badań oraz dokumentacji powykonawczej.

3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ zawierającej:
projekty budowlane i wykonawcze
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja została podzielona na 4 główne elementy:
1. Pasternik odwodnienie
2. Udrożnienie kanalizacji deszczowej ul. Ogrodowej rewitalizacja
3. Kanalizacja sanitarna Górna- Ogrodowa I etap
4. Remont ul. Ogrodowej
2) przedmiarach robót - załącznik nr 11 do SWZ.
Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do uwzględnienia przy składaniu oferty całego zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000688,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000688,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000688,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L.BOŻEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL6611034818

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Hedy ps. "Szary" 9A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000688,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.