eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Termomodernizacja posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. F. Rogaczewskiego 9/19

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-804

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rdlp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6acff3f-664f-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00161396/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450679/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.270.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1199485,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Termomodernizacja posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz ” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W stanie istniejącym obiekt budowlany w użytkowaniu na potrzeby biura RDLP w Gdańsku.
1) Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga od wykonawcy koordynacji poszczególnych powiązanych z sobą branż i zakresów. W szczególności wykonawca musi zadbać o nie utrudnianie funkcjonowania podmiotów znajdujących się w budynku: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku, Zespół Ochrony Lasu, Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarski Wodnej w Gdańsku będą w trakcie prowadzonych prac prowadzić swoją normalną działalność. Wykonawca musi dostosować swoje prace pod względem bezpieczeństwa, możliwości wykonywania obowiązków przez w/w instytucje i ich klientów. Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewnienia bezpiecznego dojście i dojazdu do terenu robót jak i do obiektu, który jest przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Zakres obejmujący:
Przedmiotem zamierzenia jest wykonanie Termomodernizacji posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz. Zakres inwestycji obejmuje kompleksową realizację zamierzenia budowlanego, począwszy od wykonania robót przygotowawczych i demontażowych, poprzez roboty ziemne, prace budowlano- montażowe, izolacyjne, wykończeniowe, aż do zagospodarowania terenu włącznie.
Zakres robót branży budowlanej:
• roboty przygotowawcze
• demontaż posadzek, sufitów, mebli, drzwi, ościeżnic, wywiezienie gruzu i materiałów rozbiórkowych
• wymiana drzwi, podłóg i sufitów, ścianki działowe - szklane.
• roboty izolacyjne, malarskie, stiukarskie, posadzkarskie, kamieniarskie, dot. suchej zabudowy z płyt G-K, stolarskie
Zakres robót branży elektrycznej:
• roboty przygotowawcze
• demontaż oświetlenia, przewodów, gniazd
• wymiana oświetlenia, montaż okablowania i gniazd
• roboty elektroinstalacyjne, oświetleniowe i teletechniczne
Zakres robót branży sanitarnej:
• roboty przygotowawcze
• demontaż przyborów sanitarnych
• wymiana rur i podejść
• montaż klap zwrotnych, przyborów sanitarnych, grzejników
• roboty wod-kan, hydrauliczne i c.o.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR):
1) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa -Termomodernizacji posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz.
2) Załącznik nr 11 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót-Termomodernizacji posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz.
3) Załącznik nr 12 do SWZ – Przedmiar robót -Termomodernizacji posadzek budynku wraz z robotami budowlanymi wykończenia wnętrz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami, dostępny na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/rdlp_gdansk

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45422100-2 - Stolarka drewniana

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1692437,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999384,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1692437,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "NORDECO" sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591 166 62 90

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1692437,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.