eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy Edukacji Włączającej Zadanie 2 i 4.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy Edukacji Włączającej Zadanie 2 i 4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001373654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dominikańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-111

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@lscdn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lscdn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lscdn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy Edukacji Włączającej Zadanie 2 i 4.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5843d0de-837e-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007655/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy Edukacji Włączającej Zad. 1, 2, 3, 4.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania: 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.272.2.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: usługa doradcza dla kadry edukacji włączającej tj. pracowników pedagogicznych szkół i przedszkoli w wymiarze 432 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 38016,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 : usługa doradcza dla kadry edukacji włączającej tj. pracowników pedagogicznych szkół i przedszkoli w wymiarze 432 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 38016,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Na przedmiotowe zadanie zostały złożone 4 oferty. Z uwagi na fakt, że dwie ze złożonych ofert na to Zadanie zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy PZP, pozostałe dwie najkorzystniejsze oferty na to Zadanie złożone przez: Panią Małgorzatę Cwener prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Psychoedukacji SUSTINE Małgorzata Cwener ul. Słomiana 23/18, 30-216 Kraków oraz Panią Joannę Dejko prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych Joanna Dejko Stoczek 9, 21-077 Spiczyn otrzymały w punktacji taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
W związku z tym wypełniły się przesłanki do wezwania w/w Wykonawców na podstawie art. 248 ust. 3 ustawy PZP do złożenia ofert dodatkowych na to zadanie zawierających nową cenę. W wymaganym terminie, tj. do dnia 21.02.2022 r. do godz. 14.00 przez żadnego z Wykonawców nie została złożona oferta dodatkowa.
Biorąc pod uwagę powyższe, cena pierwotnie złożonych ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego Zadania kwotę brutto w wysokości 34 560,00 zł. a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy PZP - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34128,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34128,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wszechnica Edukacyjna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272846914

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34128,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.