eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malczyce › Przebudowa ulicy Traugutta oraz ulicy Strażackiej w Malczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Traugutta oraz ulicy Strażackiej w Malczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malczyce

1.3.) Oddział zamawiającego: Malczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Malczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malczyce.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malczyce.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malczyce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Traugutta oraz ulicy Strażackiej w Malczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b376c6e4-7e97-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038354/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3500000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ nr 1 „Przebudowa ulicy Traugutta w Malczycach”.
Ulica Traugutta - droga złej jakości nawierzchni asfaltowej, z licznymi ubytkami. Zakres prac obejmuje całkowitą przebudowę pasa drogowego, chodników, poboczy, odwodnienia drogi, budowę nowej sieci wodociągowej wraz z przyłączeniami oraz remontu placu postojowego z uwagi na konieczność poprawy złego stanu technicznego. Droga Strażacka posiada obecnie na całej długości i szerokości nawierzchnię tłuczniową. Natężony ruch pojazdów, w tym również samochodów ratownictwa pożarniczego, powoduje konieczność corocznego uzupełniania powstałych ubytków w nawierzchni.
Ulica Traugutta to jezdnia z wyodrębnionymi chodnikami i zjazdami na drogi gminne oraz indywidualne. Znajdują się na niej pobocza, odwodnienie oraz plac postojowy z czterema stanowiskami postojowymi. Teren pokryty roślinnością niską (krzewy) oraz wysoką (drzewa), która nie wymaga wycięcia. Nie występuje żadna roślinność prawnie chroniona. Odwodnienie przedmiotowego terenu odbywa się powierzchniowo oraz poprzez istniejące wpusty deszczowe.
Zadanie obejmuje budowę nowego wodociągu wraz z przyłączami, przebudowę pasa drogowego oraz remont placu postojowego w obrębie działek nr 458, 490/6, droga nr 104810D w miejscowości Malczyce. Parametry przedmiotowej inwestycji: długość jezdni – 437mb, szerokość pasów ruchu – 2 x 2,5m (zastosowano rozwiązania uspokajające ruch) długość chodników – 437mb; szerokość chodników – 2,23m, długość poboczy – 437mb; szerokość poboczy – 0,75m. Dla odbioru wód opadowych napływających z powierzchni jezdni, chodników oraz miejsc postojowych planuje się przebudowę istniejących wpustów deszczowych. Obecna sieć wodociągowa stalowa DN100 zlokalizowana jest w pasie drogowym ul. Traugutta i na gruntach prywatnych. Istniejąca sieć po wybudowaniu nowej zostanie wyłączona z użytkowania. W ramach realizacji zadania planuje się wykonanie przebudowy pasa drogowego poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i zjazdów, wymianę nawierzchni chodników na kostkę betonową oraz remont czterech miejsc postojowych. Planuje się zapewnić jedno stanowisko postojowe dla samochodów osobowych, użytkowanych przez osoby niepełnosprawne.
Inwestycja nie klasyfikują się do przedsięwzięć mogących potencjalne lub znacząco oddziaływać na środowisko.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2300000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ nr 2 „Przebudowa ulicy Strażackiej w Malczycach”
Ulica Strażacka posiada nawierzchnię tłuczniową. Na całej długości drogi wybudowana została kanalizacja sanitarna. Po przeprowadzonej inwestycji nie wykonano nowej nawierzchni drogi. Na terenie inwestycji nie występuje żadna roślinność prawnie chroniona. Nie zachodzi konieczność wycinki drzew ani krzewów. Długość planowanej inwestycji liniowej wynosi łącznie ok. 400,0m.
Inwestycja nie klasyfikują się do przedsięwzięć mogących potencjalne lub znacząco oddziaływać na środowisko.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1200000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ustawy pzp informuje, że unieważnia przedmiotowe
postępowanie ze względu na brak ważnych ofert.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty
podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1456372,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2608924,05 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ustawy pzp informuje, że unieważnia przedmiotowe
postępowanie ze względu na brak ważnych ofert.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty
podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478467,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781962,75 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.