eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warnice › Budowa dwóch świetlic kontenerowych na terenie gminy Warnice - Etap III



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch świetlic kontenerowych na terenie gminy Warnice – Etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warnice 66

1.5.2.) Miejscowość: Warnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 915612890

1.5.8.) Numer faksu: 915612890

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4769bcf7-c0cb-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch świetlic kontenerowych na terenie gminy Warnice – Etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4769bcf7-c0cb-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069391/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa świetlic kontenerowych na teranie gminy Warnice - Etap III.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE WYBORU:
1. FAKTYCZNE:
W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający wszczął postępowanie znak: IB.271.32.2023.ES, identyfikator postępowania ocds-148610-c4c8ec20-89d7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 8 grudnia 2023 roku, na godzinę 10:00. W w/w terminie nie wpłynęły żadne oferty. W związku z powyższym na podstawie Art. 305. pkt. 2 ustawy PZP udzielono zamówienia z wolnej ręki.
2. PRAWNE:
Art. 305. pkt. 2 ustawy PZP
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (...), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c4c8ec20-89d7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.02.2024.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu o udzieleniu zamówienia publicznego:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Budowa dwóch świetlic kontenerowych na terenie gminy Warnice – Etap III.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr ewid. 472/6, 545 obręb Warnice, gm. Warnice oraz dz. 93, 91 obręb Nowy Przylep, gmina Warnice.
3. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części:
1) Część I – Budowa świetlicy kontenerowej w m. Warnice Przysiółek dz. nr ewid. 472/6 i 545, gm. Warnice – Etap III (poz. 4 i 5 (58-61) z załączonego do SWZ przedmiaru robót):
A. Zakres prac – budowy świetlicy kontenerowej w m. Warnice Przysiółek dz. nr ewid. 472/6, gm. Warnice – Etap III obejmuje:
a) Obsługę geodezyjną,
b) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie utwardzenia i parkingów przy wybudowanej świetlicy.
c) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
d) Opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa.
2) Część II – Budowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice – Etap III (poz. 7 (57-62) z załączonego do SWZ przedmiaru robót):
A. Zakres prac – budowy świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice – Etap III obejmuje:
a) Obsługę geodezyjną,
b) Wykonanie robót budowlanych w zakresie utwardzenia i parkingów przy wybudowanej świetlicy.
c) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
d) Opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa.
4. Zamawiający informuje, że:
A. Etap III inwestycji nie obejmuje zakresu robót budowlanych związanych z:
a) dostawą kompletnego kontenera budynku świetlicy (kompletny prefabrykowany kontener wraz z wyposażeniem w instalacje wod-kan, przybory sanitarne, armatura sanitarna, elektryczną, ogrzewanie elektryczne, oświetlenie, gniazda, szafa elektryczna) wraz z jej transportem, rozładunkiem oraz montażem – ten zakres prac został zrealizowany.
b) budową schodów i podjazdu – ten zakres prac został zrealizowany,
c) budową zewnętrznej instalacji elektrycznej – ten zakres prac został zrealizowany,
d) budową zewnętrznej instalacji wod-kan – ten zakres prac został zrealizowany.
5. Prace budowlane należy wykonać w wyżej wymienionym zakresie zgodnie z: dokumentacja projektową stanowiącą załącznik do niniejszego dokumentu, przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszego dokumentu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik do niniejszego dokumentu oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszego dokumentu. robót nie są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny.
6. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów opisanych w dokumentacji projektowej i niniejszym dokumencie, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować podane przedmiary i zakres prac do wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętem Budowlanym Jacek Ksel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531457392

7.3.3) Ulica: Warszawska 4

7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.