Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051311/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084734 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie budynków mieszkalnych zarządzanych przez ZZM MSWiA usytuowanych na terenie m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017342084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chełmska 8 A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-725
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzm.mswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zzm.mswia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZZM realizuje zadania przewidziane w rozdziale 7a ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP i rozdziale 6 ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz określone w innych przepisach prawa.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie budynków mieszkalnych zarządzanych przez ZZM MSWiA usytuowanych na terenie m. st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71547ce2-b242-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021789/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 CZĘŚĆ I: Sprzątanie nieruchomości Warszawa, ul. Podchorążych 47A
1.3.8 CZĘŚĆ II: Sprzątanie nieruchomości Warszawa, Podchorążych 43/45
1.3.9 CZĘŚĆ III: Sprzątanie nieruchomości Warszawa, Promenada 1/3
1.3.10 CZĘŚĆ IV: Sprzątanie nieruchomości Warszawa, Lubelska 20/20A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TPBN/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151100,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 6.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, Lubelskiej 20/20A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie terenów zielonych.
Zamówienie zostało podzielone na części:
1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45,
2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych47A,
3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3,
4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A.
Rodzaj usług sprzątania jest wskazany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach.
2. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 6, 7, 8, 9 do SWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 do SWZ.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością –– odpowiednio dla każdej części zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 6.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, Lubelskiej 20/20A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie terenów zielonych.
Zamówienie zostało podzielone na części:
1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45,
2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych47A,
3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3,
4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A.
Rodzaj usług sprzątania jest wskazany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach.
2. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 6, 7, 8, 9 do SWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 do SWZ.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością –– odpowiednio dla każdej części zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 6.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, Lubelskiej 20/20A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie terenów zielonych.
Zamówienie zostało podzielone na części:
1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45,
2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych47A,
3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3,
4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A.
Rodzaj usług sprzątania jest wskazany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach.
2. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 6, 7, 8, 9 do SWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 do SWZ.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością –– odpowiednio dla każdej części zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 26500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 6.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, Lubelskiej 20/20A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie terenów zielonych.
Zamówienie zostało podzielone na części:
1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45,
2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych47A,
3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3,
4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A.
Rodzaj usług sprzątania jest wskazany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach.
2. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 6, 7, 8, 9 do SWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 do SWZ.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością –– odpowiednio dla każdej części zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 105800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BM COMPLEX Michał Bloch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140337099
7.3.3) Ulica: ul. Blokowa 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-641
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28504,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BM COMPLEX Michał Bloch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140337099
7.3.3) Ulica: ul. Blokowa 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-641
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BM COMPLEX Michał Bloch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140337099
7.3.3) Ulica: ul. Blokowa 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-641
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69732,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUWEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360852572
7.3.3) Ulica: ul. Podolska 16A lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-291
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69732,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa macierzy i przełączników SAN wraz ze wsparciem
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 4 (cztery) pakiety, w tym aspiratory, bagietki okulistyczne, sztance, cewniki, ostrza, papierki do podbródkow
- Wykonanie kompozycji kwiatowych oraz usług florystycznych
- Dostawa źródła sejsmicznego do badań geofizycznych metodami sejsmicznymi w celu pokrycia rozpoznaniem głębokości w strefie 100-500 m p.p.t
- Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej
- Obłożenia i drobny sprzęt medyczny - RZP-23/OC/2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń 3 razy w tygodniu w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w Obiekcie Sportowym Szczeciński Domu Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024 r. Część 2.
- Remont przyłącza wodociągowego zasilającego budynek A w zimną wodę [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Świadczenie usługi sprzątania biura Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.