eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Manowo › "Przebudowa budynku biurowo - magazynowego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych oraz kotłowni w budynku biurowym na terenie Nadleśnictwa Manowo - II postępowanie"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa budynku biurowo - magazynowego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych oraz kotłowni w budynku biurowym na terenie Nadleśnictwa Manowo - II postępowanie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Manowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044105

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszalińska 35

1.5.2.) Miejscowość: Manowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943183291

1.5.8.) Numer faksu: 943183281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: manowo@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://manowo.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nmanowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa budynku biurowo - magazynowego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych oraz kotłowni w budynku biurowym na terenie Nadleśnictwa Manowo - II postępowanie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-584ceba0-6f22-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00077333/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynków o nr inw. 104/00156, 104/00293

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007956/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2401869,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego i kompleksowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych dotyczących przebudowy budynku biurowo – magazynowego oraz kotłowni w budynku biurowym na terenie Nadleśnictwa Manowo.
Zakres prac polegać będzie m. in. na:
 w zakresie przebudowy budynku biurowo – magazynowego
wyburzenie piętra oraz poddasza nieużytkowego. Przebudowany obiekt posiadać będzie jedną kondygnację nadziemną. W poziomie parteru zaprojektowano: salę narad, wiatrołap, holl główny, aneks kuchenny, wc, pomieszczenia magazynowe, archiwum, garaż dwustanowiskowy oraz magazyn broni. Przebudowa wewnątrz budynku polegać będzie na rozbiórkach elementów istniejących oraz budowie nowych ścianek, ścian wewnętrznych oraz dachu. Przewidziano również całkowitą wymianę warstw posadzki.
Na dachu przebudowywanego budynku zaprojektowano montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 23,24kWp.
Projektowana powierzchnia użytkowa budynku – 295,56 m2
Powierzchnia zabudowy – 368,89 m2
Kubatura całkowita – 2036,59 m3
W zakresie przebudowy kotłowni w budynku biurowym nadleśnictwa
zmiana źródła ogrzewania na gazowe o mocy 130kW, kotłownia zlokalizowana na poziomie piwnicy. Szafka gazowa z gazomierzem, zaworem głównym oraz reduktorem zlokalizowana zostanie na elewacji zachodniej budynku biurowego. Przez teren działki przebiega gazociąg średniego ciśnienia od którego planuje się wykonanie przyłącza gazowego do szafki z gazomierzem. Przebudowa kotłowni wiązać się będzie z wykonaniem robót polegających na:
- demontażu i utylizacji istniejącej technologii kotłowni na pellet (kotły, rurociągi, armatura);
- demontaż i utylizacja istniejących kominów zlokalizowanych na elewacji zachodniej oraz ponad dachem budynku;
- wymianie okien zewnętrznych w pomieszczeniu kotłowni na nowe w klasie EI30
- montażu drzwi do pomieszczenia kotłowni w klasie EI30
- montażu technologii kotłowni gazowej w pomieszczeniu technicznym;
- montażu komina spalinowego na zewnątrz budynku
- montażu instalacji detekcji gazu z modułem alarmowym;
- wykonaniu niezbędnych prób ciśnieniowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2629046,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3381457,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2629046,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Krzysztof Wawszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990338176

7.3.3) Ulica: Brzozowa 14

7.3.4) Miejscowość: Manowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-015

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2629046,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.