eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rościszewo › Dostawa oleju opałowego w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rościszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej, 1

1.5.2.) Miejscowość: Rościszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-204

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242764076

1.5.8.) Numer faksu: 242764201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rosciszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ff3c002-a55a-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRGKB.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 295400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest „Dostawa oleju opałowego w roku 2024”:
1.1. Dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości ok. 70 000 litrów do następujących obiektów:
a. Urząd Gminy w Rościszewie – 15 000 litrów
b. Gminny Dom Kultury w Rościszewie – 15 000 litrów
c. Szkoła Podstawowa w Rościszewie – 25 000 litrów
d. Szkoła Podstawowa w Łukomie 15 000 litrów
W/w zapotrzebowanie na olej zostało określone na podstawie zużycia w poprzednim sezonie grzewczym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od faktycznego zużycia ( mniej lub bardziej mroźna zima).
1.2. Olej musi spełniać wymagania jakościowe według obowiązującej normy PN-C-96024:2020-12 gatunek L1 oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) i charakteryzować się następującymi parametrami:
a. Wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
b. Pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % m/m
c. Pozostałość po spalaniu nie większa niż 0,01 % m/m
d. Zawartość siarki nie większa niż 0,10% m/m
e. Zawartość wody nie większa niż 200 mg/m3
f. Gęstość w temperaturze 150C nie większa niż 860 kg/m3
g. Temperatura zapłonu nie mniejsza niż 560C
h. Temperatura płynięcia nie niższa niż -200C
i. Lepkość kinetyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6 mm2/s
2. Dostawy będą realizowane na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia,
3. Wykonawca dostarczy zamawiany olej własnym transportem na swój koszt i ryzyko. Cysterna powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem (na żądanie Zamawiającego dokumenty legalizacyjne do wglądu). Ponadto zarówno pojazd jak i kierowca zobowiązani są posiadać wszelkie wymagane prawem zezwolenia i świadectwa. Cysterny muszą być odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz muszą posiadać ważne badania techniczne. Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających uprawnienia kierowcy oraz dokumenty odnośnie stanu technicznego pojazdu.
4. Do każdej faktury wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo jakości oraz kserokopię dokumentu (kopia faktury zakupu) o wysokości ceny zakupu danej partii oleju z rafinerii z określeniem jego typu, obowiązującej w dniu dostawy
5. Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanego oleju, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w SWZ. W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów i pokryje koszty zleconych badań. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania na własny koszt wadliwej partii.
6. W przypadku awarii urządzenia grzewczego Zamawiającego spowodowanego wadliwą jakości dostarczonego paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów przeprowadzonych badań oraz naprawy uszkodzonych urządzeń.
7. Warunki dostawy:
8. Dostawy mogą być łączone dla kilku obiektów.
9. Dostarczona ilość paliwa będzie fakturowana w temperaturze referencyjnej 15 stopni Celsjusza
10. Dostawa będzie dokonywana i fakturowana odpowiednio na:
10.1. Nabywca: Gmina Rościszewo ul. Armii Krejowej 1, 09-204 Rościszewo, NIP: 776-161-75-45
10.2. Odbiorca faktury w zależności od miejsca dostawy:
a. Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo – miejsce dostawy: Urząd Gminy w Rościszewie
b. Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo – miejsce dostawy: Urząd Gminy w Rościszewie
c. Szkoła Podstawowa w Rościszewie , ul. Reymonta 4, 09-204 Rościszewo -miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Rościszewie
d. Szkoła Podstawowa w Łukomie, Łukomie 53a, 09-204 Rościszewo – miejsce dostawy Szkoła Podstawowa w Łukomiu

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277723,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280569,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277723,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olkop Bis Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030078156

7.3.3) Ulica: Szosa Rypińska 26

7.3.4) Miejscowość: Golub - Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.