Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00035890/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145972096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224626580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirtargowek.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osirtargowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.osirtargowek.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf81bf9-7e9b-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034073/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup energii elektrycznej dla Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035890/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 730189,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii oraz odkup energii wytworzonej w instalacjach PV, na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek. Dostawa będzie się odbywać do wymienionych w załączniku nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia) punktów poboru w OSiR Targówek w Warszawie w okresie 9 miesięcy od dnia 01 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.Dostarczanie energii elektrycznej powinno odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem,
w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późń. zm.) rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 roku nr 93 poz. 623 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną
(t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1200 ze zm.), polegająca w szczególności na:
1) sprzedaży energii elektrycznej Zamawiającemu;
2) przenoszeniu na Zamawiającego własności dostarczonej energii elektrycznej;
3) odkupu lub kompensacji energii elektrycznej wytworzonej w instalacjach PV.
Dla PPE PL0000010339700000000000002320587 – moc instalacji PV wynosi 151 kWp
Dla PPE PL0000010364100000000000001175597 – moc instalacji PV wynosi 11kWp
2. Energia elektryczna winna być dostarczana do następujących punktów poboru:
Obiekt I
Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek, 03-397 Warszawa, ul. Łabiszyńska 20
Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie trwania umowy (9 miesięcy)
725 000 kWh
Zasilanie podstawowe
PPE PL0000010339700000000000002320587
Lokal: 3000000182
Moc umowna: 340 kW
Grupa Taryfowa: C21
Instalacja fotowoltaiczna o mocy 151 kWp
Dostawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązuje się do odkupu nadwyżki energii elektrycznej wytworzonej w instalacjach PV o mocy 151 kW przy ul. Łabiszyńskiej 20 za minimum 80% ceny jednostkowej netto energii elektrycznej (PLN/MWh) na rynku konkurencyjnym w poprzednim kwartale, o której mowa w art. 41 ust.8 Ustawy OZE, ogłoszonej przez Prezesa URE na podstawie art. 23ust. 2 pkt 18 lit.a) Ustawy Prawo Energetyczne.
Zasilanie rezerwowe
Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie trwania umowy (9 miesięcy) –
10 000 kWh
PPE PL0000010339700000000000002320588
Lokal: 3000000657
Moc umowna: 55 kW
Grupa Taryfowa: C21
Obiekt II
Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek, 03-641 Warszawa,
ul. Blokowa 3.
Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną okresie trwania umowy (9 miesięcy) –
6 500 kWh)
Lokal: 3000325361
PPE PL0000010364100000000000001175597
Moc umowna: 20 kW
Grupa Taryfowa: C11
Instalacja fotowoltaiczna o mocy 11 kW
Sprzedawca zobowiązuje się dokonać rozliczenia Energii Wprowadzonej wobec ilości Energii Pobranej wytworzonej w instalacji o mocy 11 kW przy ul. Blokowej 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 726721,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 726721,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 726721,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.ON Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250000794
7.3.3) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-347
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 726721,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy".
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kamień Krajeński.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa energii elektrycznej w ilości 903 752,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.