eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › Zmiana sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084355 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-919eeeea-a80f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007008/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zmiana sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042493/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach przy ul. Rymszy 3 o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze zlokalizowane na poddaszu budynku oraz wykonanie dźwigu do przewozu osób niepełnosprawnych łączącego kondygnacje.
W ramach zamówienia do wykonania są roboty budowlane dotyczące zmiany sposobu użytkowania części obiektu przychodni rejonowej o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze zlokalizowane na poddaszu budynku o łącznej powierzchni nieużytkowanej 221,6 m2, w tym roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, elektryczne oraz montaż instalacji fotowoltaiczną, wykonanie dźwigu do przewozu osób niepełnosprawnych łączącego kondygnacje parteru z poddaszem a także bezpośrednio wykonanie wejścia zewnętrznego do budynku. W ramach robót i układu funkcjonalnego przyjęto założenie, że zasadnicza bryła budynku pozostanie bez zmian, a nieubytkowane pomieszczenia gospodarcze zlokalizowane na poddaszu budynku zostaną połączone winda z parterem i wykorzystane na dodatkowe gabinety lekarskie i pomieszczenia pomocnicze.
1. Roboty budowlane na parterze:
Obecnie parter funkcjonuje jako Przychodnia Rejonowa. Zlokalizowane są tu gabinety wielu specjalizacji zakłada się jak najmniejszą ingerencję z planowanymi robotami budowlanymi na poziomie parteru, aby pozostawić możliwość ciągłego funkcjonowania Przychodni. Przyjęto do realizacji roboty budowlane związane z częściową przebudową pom. rehabilitacji związana z likwidacja pom. hydroterapii oraz zmniejszeniem powierzchni gabinetu rehabilitacji na parterze oraz lokalizacje szybu windowego i dźwigu dwustronnego a także częściową przebudowę dachu celem zmieszczenia szybu windowego łączna powierzchnia przebudowywanych pomieszczeń parteru i piwnic ok. 41,2m2.
2. Roboty budowlane na poddaszu:
Roboty na poddaszu dotyczą lokalizacji części socjalno-administracyjna oraz części gospodarcza, która obecnie dostępna jest jedynie poprzez schody z zewnątrz budynku.
Zmiana sposobu ubytkowania dotyczy części gospodarczej o powierzchni użytkowej 180,20m2. Na poddaszu do wykonania następujący układ funkcjonalny.
Przy wyjściu z windy zlokalizowano poczekalnie połączone częściowo z komunikacją stad dostępne są gabinety lekarskie z częścią zabiegowa. Przy poczekalni lokalizuje się toaletę dla osób niepełnosprawnych. Z korytarza dostępne są również pomieszczenia pomocnicze: na odpady, magazyn medyczny oraz serwerownia. Po drugiej stronie schodów lokalizuje się dużą sale rehabilitacyjną.
Roboty budowlane i instalacyjne należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, a także zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami wykonawczymi - pod nadzorem osób do tego upoważnionych.

Dokumentacja techniczna dostępna pod linkiem :

https://drive.google.com/drive/folde/1Kqd1jP08GWmPuoKqdo4WTt95ns02viO

4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696319,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739480,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696319,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUKA projekt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021474807

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 1/5

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696319,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15
2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.