eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › "Termomodernizacja ośrodka zdrowia w Pierzchnicy" w ramach zadania budżetowego "Inwestujemy w przyszłość - Rewitalizacja Pierzchnicy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja ośrodka zdrowia w Pierzchnicy” w ramach zadania budżetowego „Inwestujemy w przyszłość - Rewitalizacja Pierzchnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3705600

1.5.8.) Numer faksu: 41 3538107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja ośrodka zdrowia w Pierzchnicy” w ramach zadania budżetowego „Inwestujemy w przyszłość - Rewitalizacja Pierzchnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d2b2853-7db3-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013578/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Inwestujemy w przyszłość- Rewitalizacja Pierzchnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020 (RPO WŚ 2014- 2020) współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI. 271.1.2022.MP1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 676238,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1.Termomodernizację dachu, w tym m.in. wykonanie:
1.1.1.obróbki
1.1.2. demontażu istniejących obróbek blacharskich kominów, gzymsów, murków itp.;
1.1.3. rozbiórka obróbek z papy kominów, gzymsów, murków itp.;
1.1.4. wykonanie nowych obróbek blacharskich murków i gzymsów;
1.1.5. wykonanie nowych obróbek z papy termozgrzewalnej czap kominowych, gzymsów i murków;
1.1.6.montaż trójkątów odbojowych laminowanych papą wokół kominów i murków pod pokrycie z papy;
1.2.orynnowanie
- demontaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej (do rozliczenia
z Inwestorem);
- dostawa i montaż rynien i rur spustowych dachowych z PCV wraz z akcesoriami montażowymi i uchwytami- kolor do ustalenia z Inwestorem;
1.3.docieplenie stropodachu
- uzupełnienie miejscowe pokrycia z papy- wyrównanie powierzchni;
- dostawa i montaż krawędziaków 10x 8 cm wzdłuż krawędzi dachu;
- dostawa i montaż deski czołowej okapu pod orynnowanie;
- montaż płyt warstwowych styropianowych gr. min. 10 cm laminowanych jednostronnie papą- montaż na klej wraz z gruntowaniem i kołkowaniem;
- pokrycie dwuwarstwowe z papy termozgrzewalnej (podkładowa perforowana+ nawierzchniowa SBS gr. min. 5mm, kominki wentylacyjne) wraz z wywinięciem;
1.4.wyłaz na dach
- wymiana istniejącego wyłazu dachowego na wyłaz systemowy ze schodkami składanymi i drzwiami wewnętrznymi – zamykanie na kłódkę;
- wykonanie obróbek wyłazu dachowego;
- demontaż istniejących stopni włazowych;
- roboty naprawcze związane z wymianą wyłazu na klatce schodowej – uzupełnienie tynków, przecieranie, gruntowanie i malowanie ścian i stropów;
1.5.kominy i murki
- uzupełnienie czap kominowych betonowych;
- uzupełnienie gzymsów;
- podniesienie murków o wys. jednej cegły (ok.25 cm);
- montaż płyty OSB na murkach i gzymsach- usztywnienie pod obróbki blacharskie;
- wymiana kratek wentylacyjnych na kominach na siatki ocynkowane;
- uzupełnienie tynków na kominach wraz z malowaniem dwukrotnym farbą egalizacyjną;
- wymiana rur wywiewnych;
- przegląd kominiarski po robotach budowlanych;
1.6.Roboty elewacyjne:
- ściany
1. demontaż parapetów zewnętrznych;
2. przygotowanie powierzchni starych tynków pod docieplenie- oczyszczenie mechaniczne i zmycie;
3. gruntowanie istniejącego docieplenia;
4. zamocowanie listwy cokołowej
5. docieplenie ścian powyżej cokołu płytami styropianowymi gr. 10 cm EPC 70-040 wraz z wyprawą mineralną i malowaniem farbą silikatową- systemowe rozwiązania (uwzględnić kołkowanie do ścian z uwzględnieniem istniejącego docieplenia); uwzględnić min. 2 kolory farby na elewacji- do uzgodnienia z Inwestorem- kolory gr. II;
6. ochrona narożników ścian, okien itp. kątownikiem metalowym z siatką;
7. docieplenie cokołów płytami styropianowymi gr. min. 5 cm EPS 100-038
z wykończeniem tynkiem mozaikowym – systemowe;
8. wykonanie nowych parapetów z blachy powlekanej wraz z wyrobieniem spadków;
- roboty towarzyszące
1. wymiana istniejących balustrad balkonów na nowe stalowe cynkowane i malowane proszkowo- wzór dostosować do balustrad ciemnych parteru;
2. demontaż i montaż pozostałych balustrad i pochwytów na potrzeby robót dociepleniowych wraz z ich malowaniem;
3. demontaż i montaż oświetlenia, szyldów, reklam, elementów instalacji alarmowych itp. na potrzeby robót dociepleniowych;
4. malowanie drzwiczek metalowych na elewacji z dostosowanie koloru do elewacji;
5. wymiana istniejącej instalacji odgromowej z dostosowaniem do nowej elewacji i docieplenia dachu wraz z pomiarami i metryką urządzenia piorunochronnego- montaż w rurach;
6. uzupełnienie istniejących okładzin i cokołów na schodach do wymiarów ścian po dociepleniu;
- rusztowania
1. montaż i demontaż rusztowań pod roboty dociepleniowe wraz z osiatkowaniem, odgromieniem itp. - odbiór rusztowań przez uprawnioną osobę;
- daszki
1. pokrycie jednowarstwowe z papy termozgrzewalnej daszków wraz z wywinięciem
i obróbką blacharską;
2. dostosowanie orynnowania daszków do nowej elewacji;
1.7.Stolarkę
-demontaż istniejących okien i drzwi zewnętrznych;
- dostawa i montaż nowej stolarki okiennej trzyszybowej białej- 0,9 W/m2xK
wraz z obrobieniem otworów od wewnątrz (uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie w obrębie glifu;
- dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej PCV szklonej trzyszybowej białej- 0,9 W/m2xK wraz z obrobieniem otworów od wewnątrz (uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie w obrębie glifu, uwzględnić montaż samozamykaczy;
- dostawa i montaż drzwi do mieszkań- drzwi zewnętrzne antywłamaniowe ocieplone, okleinowane z samozamykaczem;
1.8.Roboty porządkowe i zagospodarowanie terenu
- wymiana i uzupełnienie opasek z płyt betonowych na opaski z kostki brukowej betonowej szarej;
- uporządkowanie terenu robót z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki i pozostałości z budowy.
Uwagi:
1. Wymiary stolarki okiennej i drzwiowej dostosować do wymiarów otworów. Załączone zestawienie okien stanowi jedynie materiał poglądowy wymagający weryfikacji na gruncie przed zamówieniem towaru. Demontaż przeprowadzić w sposób możliwie jak najmniej niszczący. Inwestor nie pokryje kosztów związanych z wymianą parapetów wewnętrznych oraz prac tynkarskich i malarskich wewnątrz pomieszczeń. Wszelkie szkody i związane z nimi roboty naprawcze obciążają Wykonawcę.
2. Wykonawca realizujący zamówienie przedstawi dokumenty utylizacyjne Zmawiającemu;
3. W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
- zorganizowania zaplecza na potrzeby socjalne pracowników oraz składowania niezbędnych materiałów
- ustalenie harmonogramu i organizacji prowadzenia robót w uzgodnieniu z zarządcą placówki,
- przygotowanie i zabezpieczenie kontenerów do gromadzenia materiałów z rozbiórki,
- bieżącego porządkowania terenu prowadzenia robót oraz wyjazdu na drogę publiczną w trakcie i po zakończeniu prac,
- uzgodnienie z zamawiającym sposobu rozliczania za zużytą energię elektryczną i wodę oraz poniesienie kosztów zużytej energii i wody na potrzeby wykonanych robót;
Podstawę wyceny stanowi przedmiar sporządzony w oparciu o dokumentację przekazaną przez zamawiającego oraz wizję lokalną na gruncie. Obmiar robót zawarty w przedmiarze robót określa orientacyjny zakres wykonywanych robót. Wykonawca przed złożeniem oferty może zweryfikować obmiar oraz zakres robót po dokonaniu wizji na obiekcie. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilości robót lub asortymencie robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonywania danych robót oraz obowiązującymi przepisami.
Pozostałe prace określają:
- dokumentacja techniczna, w tym przedmiary robót,
- ocena stanu technicznego,
- STWiORB
- stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44316400-2 - Drobne artykuły metalowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261910-6 - Naprawa dachów

45262520-2 - Roboty murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553983,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749918,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553983,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo- Budowlany "IZOL- BUD" Dariusz Domasko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590705455

7.3.4) Miejscowość: Podgórze 39A

7.3.5) Kod pocztowy: 26-010

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553983,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.