eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › "Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu gminy Smołdzino w roku szkolnym 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084206 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu gminy Smołdzino w roku szkolnym 2021/2022"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771554678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY 48

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smoldzino.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zsp.smoldzino.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu gminy Smołdzino w roku szkolnym 2021/2022"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5391dc0-a270-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu gminy Smołdzino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037142/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.48.26.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się przywozy i odwozy uczniów do i ze szkoły według załączonego harmonogramu przywozów i odwozów uczniów obowiązującym w bieżącym roku szkolnym.
2. Termin realizacji zamówienia dowozu uczniów 01.09.2021 do 30.06.2022r.
3. Termin podpisania umowy od 01.07.2021 do 30.06.2022r. ( przejęcie kierowy oraz autobusu szkolnego).
4. Dowóz uczniów prowadzony jest we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne.
5. Wykonawca ustala z dyrektorem szkoły minutowe rozkłady jazdy autobusów szkolnych na poszczególnych trasach dowozu przed rozpoczęciem roku szkolnego tj. do 20 sierpnia 2021r.
6. Zajęcia rozpoczynają się zawsze o godzinie 8.00, a kończą o godzinie 13.30 i 15.30 (wszystkie autobusy z każdego kierunku odjeżdżają ostatnim kursem o godzinie 15.30).
7. Wykonawca zapewnia przewożonym uczniom opiekę i bezpieczeństwo. Opieka winna odbywać się przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Opieka musi być sprawowana podczas każdego kursu.
8. Wykonawca we własnym zakresie przeszkala w tematyce obowiązków i odpowiedzialności osoby sprawujące opiekę nad dowożonymi uczniami, co powinno być udokumentowane , np. listami obecności na szkoleniu, które to dokumenty Wykonawca ma obowiązek przechowywać i okazywać na wezwanie Zamawiającego lub upoważnionych służb i instytucji.
9. Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2006 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym ( Dz. U. z 2020 r. poz. 152 ze zm.), w przypadku zatrudnienia osób do opieki nad dziećmi ma obowiązek sprawdzić, czy dane zatrudnionej osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
10. W celu zapewnienia warunków przewożonym uczniom Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych, lub zlecenia odpowiednim służbom i inspekcjom ( Policja, Inspekcja Transportu Drogowego), kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełnienia przez Wykonawcę ustalonych warunków jego realizacji.
11. Przejęcie od 1 lipca 2021 roku do 30 czerwca 2022 roku jednego autobusu Cacciamali Iveco 65C THESI E4 wraz obowiązkiem pokrycia kosztów związanych z naprawą pojazdów zobowiązuje się płacić Wynajmującemu wynagrodzenie kwartalne, płatne z góry w wysokości 300,00 zł ( słownie trzysta złotych za kwartał). Do powyższych kwot zostanie doliczony podatek VAT.
12. Przejęcie obowiązków pracodawcy względem zatrudnionego kierowcy na zasadach Art. 231. KP Kodeksu Pracy oraz do nierozwiązywania umowy o pracę z pracownikiem w czasie trwania umowy na okres od 01 lipca 2021 roku do 30 czerwca 2022 roku- oświadczenie Wykonawcy o przejęciu autobusu Załącznik Nr 2 do SWZ.
13. Dowóz podzielony jest na 5 zadań, wymagane są 2 autobusy na 63 miejsc siedzących, 1 autobus na 60 miejsc siedzących oraz jeden autobus dla uczniów dowożonych do Damnicy. Nie dopuszcza się pojazdów dowożących uczniów o mniejszej ilości miejsc.
14. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:
a) Trasa Nr 1: Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Marynarza Polskiego w Damnicy z miejsca zamieszkania i z powrotem ( od poniedziałku do piątku) w tym opieka nad przewożonymi uczniami. Opis trasy: Miejscowość: Łokciowe – Smołdzino – Siecie – Żelazo – Damnica przewóz 4 wychowanków do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Marynarza Polskiego w Damnicy poniedziałek na godzinę 8:00, odwóz w piątek o godz. 13:20, 1 wychowanka do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Marynarza Polskiego w Damnicy codziennie od poniedziałku do piątku (przywóz do ośrodka na godzinę 8.00 odwóz 13.20).
b) Trasa Nr 2:obejmuje zakup 60 biletów miesięcznych na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I – VIII SP oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Witkowo – Siecie – Wierzchocino – Żelazo- Smołdzino.
c) Trasa nr 3: obejmuje zakup 35 biletów miesięcznych na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I – VIII SP oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Kluki - Łokciowe – Smołdziński Las – Smołdzino.
d) Trasa nr 4: obejmuje zakup 42 biletów miesięcznych na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I – VIII SP oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Osieki Słupskie- Gąbino – Bukowa – Czysta – Retowo (Retowo - Skrzyżowanie i Retowo Lotki ) –Wysoka - Gardna Mała – Stojcino – Człuchy – Smołdzino.
e) Trasa nr 5: obejmuje zakup 49 biletów miesięcznych na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I – VIII SP oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Gardna Wielka – Smołdzino.

UWAGA! Liczba autobusów winna być dostosowana do liczby dzieci. Należy każdemu dziecku zapewnić miejsce siedzące.

15. Dodatkowe zasady i warunki prawidłowej realizacji zamówienia:
1) autobusy wykorzystywane do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne okresowe badania techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów;
2) autobusy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia nie powinny być starsze niż 2004 rok.
3) autobus musi być oznakowany i wyposażony zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ).
4) w przypadku awarii autobusu prowadzącego dowóz Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego ( maksymalnie w ciągu 25 minut) podstawienia sprawnego autobusu zastępczego.
5) wykonawca musi dysponować minimum jednym dodatkowym autobusem (na obszarze, na którym jest prowadzony dowóz), który w każdej chwili może wykorzystać, jako zastępczy. Uwaga!: niedopuszczalna jest sytuacja, w której uczniowie na jednej trasie, z powodu awarii autobusu, będą oczekiwać na autobus z innej trasy, tak długo, aż wykona on dowóz na swojej trasie i dopiero przyjedzie na oczekujących.
6) niespełnienie powyższego warunku będzie skutkowało natychmiastowym zerwaniem umowy.
7) realizując dowóz autobusy winny zatrzymać się tylko w ustalonych ( zgodnie z Regulaminem dowozu) miejscach zatrzymania, przy czym obowiązuje zakaz zatrzymywania autobusu:
a) w odległości mniejszej niż 10 metrów od przejścia dla pieszych, bądź od skrzyżowania,
b) na drodze, gdzie obowiązują poziome znaki drogowe: P-2 linia pojedyncza ciągła i P-4 – linia podwójna ciągła;
c) kierujący autobusem szkolnym winien włączyć światła awaryjne każdorazowo podczas wsiadania lub wysiadania uczniów.
16. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zamówienie autobusami sprawnymi technicznie zadeklarowanymi tylko i wyłącznie w ofercie, będącymi w jego dyspozycji, posiadającymi wszystkie ważne i niezbędne dokumenty gwarantujące pełne bezpieczeństwo przewożonych uczniów. W sytuacjach, w których Wykonawca nie może użyć pojazdu zadeklarowanego w ofercie, może go zastąpić innym ale o cechach/parametrach nie gorszych niż wskazane w ofercie w odniesieniu do konkretnego pojazdu.
17. W przypadku zmiany autobusu na inny niż zadeklarowany w ofercie, Wykonawca winien o tym fakcie każdorazowo poinformować o tym Zamawiającego. Informacja powinna być zawarta na piśmie wraz z przekazaniem dokumentów potwierdzających cechy/parametry nie gorsze niż wskazane w ofercie w odniesieniu do konkretnego pojazdu.
18. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia, aby pojazdy służące do przewozu osób były w pełni sprawne, spełniały wymogi bezpieczeństwa ( zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) posiadały aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową.
19. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia kierowców w następujące dokumenty:
a) wypis zezwolenia ( licencji) na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
b) godziny rozkładu jazdy -harmonogram;
20. Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w autobusach.
21. Ilość i rodzaj tras może ulec zmianie, wyłącznie na podstawie pisemnego polecenia Zamawiającego, w przypadku zaistnienia w okresie realizacji dowozu następujących okoliczności:
a) reorganizacja czasu zajęć lekcyjnych;
b) zmiana liczby dowożonych uczniów;
22. Dyrektor szkoły może, w danym roku szkolnym ustalić dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w wymiarze 8 dni. W przypadku zaistnienia faktu braku konieczności dowozu na całej trasie bądź na jej części w dniach wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę.
23. Wykonawcę obowiązują zasady określone w Regulaminie dowozu uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie ( przyjęty Zarządzeniem Wójta Gminy Smołdzino).
24. Wykonawca we własnym zakresie współpracuje z zakładami odpowiedzialnymi za utrzymanie przejezdności dróg na trasach dowozu w sprawach przejezdności i bezpiecznego stanu dróg, po których prowadzą trasy dowozu ( zwłaszcza w okresie zimowym).
25. Wszelkie zmiany i utrudnienia wynikłe w trakcie realizacji zadania na trasach dowozu Wykonawca ma obowiązek zgłaszać Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSORTOWE MICHAŁ ŁYCZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-29-97-528

7.3.4) Miejscowość: ŻELKOWO 3A

7.3.5) Kod pocztowy: 76-220

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2022-06-30
2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.