eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Komorowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Komorowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaostrowmaz@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6753c67c-876a-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Komorowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6753c67c-876a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019912/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza (termomodernizacja szkoły w Komorowie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Ostrów Mazowiecka” w ramach konkursu RPMA.04.03.01-IP.01-14-093/18, Oś priorytetowa IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” dla Działania 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza”, Poddziałanie 4.3.1 „Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” w ramach RPO Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 793133,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Publicznych w Komorowie w ramach projektu „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Ostrów Mazowiecka”.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
− docieplenie ścian zewnętrznych w części starej i nowej styropianem grubości 10 cm., z wyprawą cienkowarstwową (tynk mineralny),
− docieplenie ścian zewnętrznych ponad gzymsem w części starej budynku - styropianem grubości 12 cm., z wyprawą cienkowarstwową (tynk mineralny),
− docieplenie ścian zewnętrznych lukarn w części starej budynku - wełną mineralną gr. 5 cm,
− docieplenie cokołu styropianem, a fundamentów na głębokości 1,0 m od poziomu terenu i ścian zewnętrznych podpiwniczonych części budynku, pianą PUR nakładaną metodą natryskową (do zastosowań w gruncie) - grubości 10 cm. Pianę PUR w gruncie zabezpieczyć folią kubełkową, a na cokole z wyprawą tynku żywicznego o granulacji ok. 2 mm.,
− wykonanie odkopów gruntu w celu docieplenia fundamentów i ścian piwnicy, a następnie ich zasypanie,
− docieplenie stropu nad poddaszem w części starej budynku wełną mineralną gr. 20 cm z ułożeniem foli paroprzepuszczalnej oraz wykonanie w tej części podestu roboczego o powierzchni 6,0 m2 dla dostępu do wyłazu dachowego i konserwacji kominów,
− docieplenie dachu w części starej budynku (skosy w pomieszczeniach na poddaszu) – wełną mineralną gr. 25 cm. Remont sufitów skośnych w tym zakresie pomieszczeń poprzez ułożenie wełny gr. 15 cm pomiędzy krokwiami istniejącymi, a następnie ułożenie stelaża aluminiowego na skosach poddasza i wypełnienie go wełną grubości 10 cm. Zabezpieczenie folią PCV i ułożenie płyty g-k wewnątrz pomieszczeń oraz malowanie. Prace prowadzić zgodnie z wytycznymi producentów systemów sufitów lekkich gipsowo – kartonowych,
− demontaż pokrycia i łat dachowych w części starej budynku,
− wydłużenie krokwi dachowych w części starej budynku, w celu uzyskania okapu dachowego wyprowadzonego o ok. 60 cm poza lico ścian zewnętrznych.
− ułożenie nowych łat, kontrłat i folii w części starej, remontowanego dachu, a następnie wykonanie nowego pokrycia,
− wymiana obróbek blacharskich oraz rur spustowych wykonanych z blachy powlekanej w kolorze grafitowym lub szarym - fi 150 mm,
− wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,
− nadbudowa kominów w części starej budynku z cegły pełnej, wymiana kratek wentylacyjnych na kominach ponad dachem budynku oraz wyłożenie czap kominowych blachą powlekaną,
− udrożnienie wentylacji w budynku,
− wymiana instalacji odgromowej. Instalacja odgromowa powinna być wykonana według normy PN-EN 62305 lub równoważnej. Jako zwody poziome niskie na dachu należy ułożyć drut odgromowy FeZn Ø8mm na uchwytach mocujących w rozstawie do 1,0 m. Wszystkie elementy występujące na dachu jak kominy, wentylatory, czerpnie itp. muszą być chronione przy pomocy iglic pionowych o długości 0,7m. Jako przewody odprowadzające należy stosować drut FeZn Ø8mm układany w rurze uziemiającej w izolacji termicznej. Wszystkie połączenia wykonać metodą egzotermiczną i zabezpieczyć przed korozją np. taśmą typu denso. Zaciski probiercze ZK typu 4xM10 z zastosowaniem śrub nierdzewnych umieszczać w skrzynce probierczej montowanej w elewacji na wysokości 0,7m nad terenem, następnie połączyć z uziomem otokowym. Przewody uziemiające wykonać z płaskownika FeZn 30x4mm – prowadzić pod elewacją w osłonie. Do wykonania uziemienia zastosować płaskownik FeZn 30x4mm układany w wykopie 1m od obrysu budynku. Do zacisków probierczych wyprowadzić płaskownik FeZn 30x4mm. Uziom otokowy zgłosić do odbioru przez inspektora nadzoru elektryka przed zasypaniem. Wszystkie połączenia zabezpieczyć przed korozją np. taśmą typu denso. Rezystancja wypadkowa uziomu R<10Ω, w przypadku nie osiągnięcia odpowiedniej rezystancji uziemienia, uziom uzupełnić uziomami pionowymi. Podstawowe materiały: drut odgromowy FeZn Ø8mm - około 200m, zaciski probiercze ZK typu 4xM10 - 8 szt, złącza krzyżowe - około 35 szt, płaskownik FeZn 30x4mm - około 150m / 144kg,
− wymiana drzwi zewnętrznych od strony elewacji frontowej w ilości 1 szt.,
− wymiana stolarki okiennej w części nowej budynku, w ilości wskazanej na rysunku – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i obioru robót budowlanych (STWiORB)
3) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775563,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 775563,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adach Adam Zalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142996239

7.3.3) Ulica: Makowska 66

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 775563,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.