eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › "Dowóz uczestników ŚDS na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083462 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz uczestników ŚDS na zajęcia z miejsca zamieszkania
do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W CHEŁMŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341518336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 25

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566757861

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds.chelmza@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7576,srodowiskowy-dom-samopomocy

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Toruńskiego w Browinie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365566575

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Browina 59

1.11.4.) Miejscowość: Chełmża

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-140

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.11.9.) Numer telefonu: 56 645 98 89

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuw.powiattorunski.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.bip.powiattorunski.pl/8247,centrum-uslug-wspolnych-powiatu-torunskiego-w-browinie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczestników ŚDS na zajęcia z miejsca zamieszkania
do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02787a40-cd5b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002929/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczestników ŚDS na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę, a także oświadczenie, o jakich mowa w SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski (np. o wyjaśnienie treści SWZ) lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: zamowienia@cuw.powiattorunski.pl,
2) poprzez Platformę Przetargową, dostępną pod adresem: https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc
korzystać z Platformy:

a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:- Internet Explorer 8, Internet
Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,- Google Chrome 31- Mozilla Firefox 26- Opera
182)

b) Pozostałe wymagania techniczne:- dostęp do sieci Internet;- obsługa przez przeglądarkę
protokołu XMLHttpRequest – ajax;- włączona obsługa JavaScript;- zalecana szybkość łącza
internetowego powyżej 500 KB/s;- zainstalowany Acrobat Reader;- zainstalowane środowisko
uruchomieniowe Java-Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.

2) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marcin Łowicki,
e-mail: zamowienia@cuw.powiattorunski.pl

3)W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania tj. CUW.272.9.2021.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż: Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym jak będą wykorzystane Twoje dane osobowe jest, Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmży z siedzibą na ul. Hallera 25, 87-140 Chełmża (dalej „My”, „Zamawiający”). Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres podany wyżej, e-mailowo
sds.chelmza@post.pl; telefonicznie 56 675 78 61.
Inspektor danych osobowych: agmarhanc@wp.pl
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w
sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji
umowy, jak również w celu archiwizacyjnym.
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych
osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą:
− nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną,
− adres wykonawcy,
− adres email,
− imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu.
Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z
Tobą umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
Gwarantujemy Tobie prawo dostępu do Twoich danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Z uprawnień tych możesz skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich
sprostowania. Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Twoje dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu
elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym
nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniając usługi płatnicze. Możemy
przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do
informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z
ustawą Prawo zamówień publicznych.
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas
obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
− dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
− wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności
podatkowych i rachunkowych,
− archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.ZP.272.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczestników Środowiskowego Domu
Samopomocy w Chełmży (dalej ŚDS) na zajęcia z miejsca zamieszkania
do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania w okresie od 01.07.2021 r.
do 30.06.2022 r.

Opis wymagań jakościowych odnoszących się co najmniej do głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia – transport musi odbywać się w
określonych minimalnych warunków jakościowych określonych za pomocą
dookreślonego środku transportu.

Wymagana jest fabryczna homologacja pojazdu bazowego oraz homologacja
pojazdu do przewozu osób z niepełnosprawnością lub badanie techniczne
potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób
z niepełnosprawnością: możliwość przewożenia osoby na wózku inwalidzkim.
10.2.2.Wiek pojazdu – nie starszy niż rocznik 2000
10.2.3.Zasoby:
10.2.3.1. Przynajmniej jeden pojazd – przystosowany do przewozu osób
z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich
10.2.3.2. Przynajmniej dwa pojazdy muszą posiadać dodatkowy schodek
umożliwiający wsiadanie osobom z niepełnosprawnością
Oferent musi łącznie dysponować minimum trzema pojazdami.
10.2.4.W celu zapewnienie wysokiej jakości komfortu podróży potencjalni oferenci
muszą dysponować przynajmniej trzema pojazdami do przewozu osób
spełniającymi ww. wymagania. Przynajmniej jeden pojazd musi być
przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na
wózkach inwalidzkich.
10.3.Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami obowiązującego
prawa, obowiązujących norm, warunków, przepisów bhp, ppoż. i wytycznych
Zamawiającego oraz inne niezbędne do należytego wykonywania przedmiotu
zamówienia z zapewnieniem optymalnego bezpieczeństwa podróżnych.
10.4.Użyte pojazdy muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego,
posiadać dopuszczenia do ruchu drogowego, aktualne badania i przeglądy -
zapewniać pełną sprawność techniczną, użytkową i eksploatacyjną.
10.5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w SWZ i w załącznikach stanowiących integralną część SWZ oraz na
zasadach opisanych w umowie.
10.6.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień
CPV: 60130000-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Prawo opcji polegać będzie na świadczeniu tożsamych usług. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i przedłużenia Umowy po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy (3 razy po 4 miesięcy) wg następującego porządku:

a) Opcja nr 1 – na okres 4 miesięcy -Zamawiający może zastosować prawo opcji po upływie pierwotnego terminu realizacji Umowy.

b) Opcja nr 2 – na okres 4 miesięcy – Zamawiający może zastosować prawo opcji po upływie pierwotnego terminu realizacji Umowy oraz po wykorzystaniu Opcji nr 1.

c) Opcja nr 3 – na okres 4 miesięcy Zamawiający może zastosować prawo opcji po upływie pierwotnego terminu realizacji Umowy oraz wykorzystaniu z Opcji nr 1 i Opcji nr 2 Czas trwania usługi podstawowej 12 miesięcy i każda z 3 opcji 4 miesięcy licząc od zakończenia poprzedniej usługi.

Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji nr 1, 2 lub 3 przedłużona umowa będzie obowiązywała przez okres 4 miesięcy dla każdej opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Dowóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmży (dalej ŚDS) na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania. Szacowany roczny przebieg - 79 000 km.
Warunki tożsame z danym postępowaniem.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 28.1. Wykonawca wskaże w ofercie zryczałtowaną cenę za 1 km usługi przewozu, z uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania usługi. Powrót z miejsca dowozu, dojazd z bazy na trasy i zjazdy z tras do bazy oraz dojazd i zjazd samochodu zamiennego nie będą odrębnie opłacane i nie są ujęte w podanej średniej ilości km do realizacji na danej trasie.
28.2. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2019 r. poz.178).
28.3. Całkowita cena łączna brutto za wykonywanie usług w całym okresie obowiązywania umowy, będzie obliczoną jako stawki jednostkowej za 1 km podanej w ofercie oraz szacowanej łącznej ilości km.
28.4. Wartość ta będzie stanowiła cenę oferty służącą do porównania i oceny ofert. Rozliczenie zamówienia będzie się odbywało, według faktycznie wykonanych usług, na podstawie wskazanych w ofercie stawek jednostkowych, zgodnie z wzorem umowy. Dojazdy z bazy na trasy i zjazdy z tras do bazy oraz dojazd i zjazd samochodu zamiennego nie będą odrębnie opłacane, ani nie są ujmowane w podanych średnio km.
28.5. Rozliczenia za wykonane usługi realizowane będą w okresach miesięcznych, w polskich złotych, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez wykonawcę w oparciu o kartę wykonanych przewozów w danym miesiącu.
28.6. W cenie należy uwzględnić w szczególności:
28.7. koszty zatrudnienia personelu w liczbie wymaganej przez Zamawiającego, w tym: obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, z uwzględnieniem przepisów o minimalnym wynagrodzeniu i minimalnej stawce godzinowej, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
28.8. koszty utrzymania środków transportu, w tym koszty ubezpieczeń komunikacyjnych, opłat, podatków,
28.9. podatek VAT,
28.10. inne koszty niezbędne do prawidłowej realizacji usługi, w tym w szczególności koszty dojazdu z bazy do początku trasy i powrotu z końca trasy.
28.11. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (jeśli tak - Wykonawca przedkłada stosowne oświadczenie). Nie złożenie oświadczenia oznaczać będzie, że złożenie oferty nie prowadzi do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

20.1.1.nie podlegają wykluczeniu, o którym mowa w art. 108 ustawy PZP.
20.1.2.spełniają warunki, dotyczące:

20.1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający
nie stawia warunku w powyższym zakresie.
20.1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca
posiada licencje do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym
wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.:
Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.).
20.1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia
warunku w powyższym zakresie.

20.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
20.2.1.Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –
wykonuje w ramach jednej umowy, co najmniej jedną usługę trwającą przez
okres co najmniej 60 dni, polegającą na świadczeniu usługi przewozu osób
(usługi transportu krajowego) - dla grupy osób, w tym 2 osób poruszających
się na wózkach inwalidzkich.

20.2.2.Wykonawca posiada min. 3 pojazdy, nie starsze niż z 2000 r.: dwa z
dodatkowym schodkiem/stopniem zapewniające należyte wykonanie
przedmiotu zamówienia oraz min. 1 pojazd zapewniający możliwość
przewozu osób poruszających się na wózkach.
Wszystkie pojazdy muszą zapewniając należyte wykonanie przedmiotu
zamówienia.

20.2.3.Wymagana jest fabryczna homologacja pojazdu bazowego oraz homologacja
pojazdu do przewozu osób z niepełnosprawnością lub badanie techniczne
potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób z
niepełnosprawnością: możliwość przewożenia osoby na wózku inwalidzkim

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik do SWZ


2) Odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 21.4. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz pojazdów);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

21.3. koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - licencja do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty
2) oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ
3) pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy biorący udział w postępowaniu.


3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

3. W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w SWZ, składa każdy z wykonawców.


4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.


5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Umowa może zostać zmieniona w przypadku:
a) zmiany przepisów prawa;
b) zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy;
c) w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego;
d) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia:
3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego,
4. Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy.
5. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji do 3 wykonawców spełniających w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert określone w SWZ. W przypadku gdy liczba wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu jest mniejsza niż 3, Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców do negocjacji.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.