eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Sprzątanie pomieszczeń siedziby Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w Brzegu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń siedziby Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Brzeskie Centrum Kultury im. Ignacego Jana Paderewskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mleczna, 5

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4169986

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bck-brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bck-brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie pomieszczeń siedziby Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w Brzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf0c3a2-778d-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00485907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sprzątanie pomieszczeń siedziby Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w Brzegu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.340.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania Brzeskiego Centrum Kultury w Brzegu przy ul. Mlecznej 5 49-300 Brzeg, o łącznej powierzchni ogólnej 2470,45 m2, a w tym:
Powierzchnia:
• klatek schodowych 271m2 (kamień),
• kamienne 275m2,
• z wykładziną 324,4 m2,
• tarkett 250 m2,
• parkiet 236 m2,
• kafelki 485 m2,
• panele 370 m2,
• podłoga baletowa 122 m2,
• scena 137,05 m2.

Powierzchnia okien z ramami 200 m2 (70 sztuk).
Drzwi: szklane 31 m2 (8 sztuk), zwykłe 96 sztuk.
fotele na Sali widowiskowej 300 sztuk.
Lustra:
• foyer 4 sztuki / 12,4 m2,
• garderoby 27 sztuk / 21 m2,
• toalety 15 sztuk / 5 m2,
• winda 1 sztuka / 1,55 m2,
• audytorium 13 sztuk / 19,4 m2

Czynności wykonywane codziennie (każdego dnia), w którym obiekt jest czynny:
• odkurzanie wykładzin podłogowych (wszystkie pomieszczenia z wykładzinami);
• odkurzanie i mycie podłóg (wszystkie pomieszczenia bez pokoi biurowych);
• mycie, czyszczenie i odkażanie urządzeń sanitarnych (umywalki, sanitariaty, pisuary, armatura);
• mycie luster;
• mycie schodów na klatkach schodowych;
• uzupełnianie płynu do mycia rąk;
• uzupełnianie papieru toaletowego i ręczników papierowych;
• sprzątanie Sali widowiskowej, zaplecza, garderób;
• sprzątanie małej sceny;
• przecieranie parapetów;
• usuwanie śmieci z koszy.

Czynności wykonywanie w obiekcie 5 razy w tygodniu:
• sprzątanie galerii;
• sprzątanie Sali tanecznej.

Czynności wykonywane w obiekcie 3 razy w tygodniu:
• zamiatanie i mycie podłóg w pokojach biurowych;
• mycie parapetów i grzejników;
• wycieranie urządzeń biurowych (telefony, kopiarki, niszczarki, lampki itp.);
• czyszczenie biurek w pokojach biurowych;
• przecieranie i odkurzanie półek i szafek w pokojach biurowych.

Czynności wykonywane w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz w tygodniu:
• czyszczenie glazury w łazienkach;
• odkurzanie żaluzji okiennych;
• mycie drzwi;
• przecieranie kratek wentylacyjnych;
• wycieranie listew przypodłogowych;
• mycie balustrad;
• mycie przeszkleń i głównych drzwi wejściowych.

Czynności wykonywane raz na kwartał w czasie obowiązywania umowy:
• mycie okien;
• pranie wykładzin na sali widowiskowej.

UWAGA ! Z uwagi na charakter działalności i realizację różnego rodzaju wydarzeń i imprez godziny będą ruchome i ustalane na podstawie comiesięcznych grafików kompatybilnych z planem wydarzeń BCK.

Praca może być wykonywana w dni ustawowo wolne od pracy – zwłaszcza 11 listopada, kiedy organizowane są różnego rodzaju wydarzenia okolicznościowe. Praca na pewno nie będzie wykonywana dnia 1 listopada oraz 25 i 26 grudnia – wówczas nie są organizowane wydarzenia
i BCK jest zamknięte. W pozostałe dni wolne i święta zdarza się, że wydarzenia są realizowane.

Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy pomieszczenia na cele socjalne i magazynowe w celu składowania sprzętu i materiałów.

Wykonawca do realizacji zamówienia stosować będzie własne środki czystości i środki higieniczne dopuszczone do używania przez Państwowy Zakład Higieny oraz własne narzędzia i urządzenia techniczne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływania na dobór środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172632,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172632,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172632,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887

7.3.3) Ulica: Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172632,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.