Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040080/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083363 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zespołu kuchennego w Zespole Szkół w Kietrzu przy ul. Głowackiego 37.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kietrz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kietrz
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-130
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774854356
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@kietrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.kietrz.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zespołu kuchennego w Zespole Szkół w Kietrzu przy ul. Głowackiego 37.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a2f6fa4-a404-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002714/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja zespołu kuchennego w Zespole Szkół w Kietrzu przy ul. Głowackiego 37.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040080/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WKB 271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 490263,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Charakterystyka obiektu.
Budynek będący przedmiotem opracowania wzniesiono w latach 70 XX wieku w technologii tradycyjnej z prefabrykowanymi stropami. Budynek w części segmentu żywieniowego (gdzie będą prowadzone prace) posiada 1 kondygnację podziemną oraz 2 nadziemne.
W ostatnich latach budynek w części żywieniowej wraz z pozostałymi budynkami kompleksu szkolnego poddany był termomodernizacji wraz z wymianą okien i zmodernizowaniem całego systemu instalacji c.o.
2. Program użytkowy.
Program zakłada uporządkowanie funkcji obiektu w części żywieniowej. Na parterze zostanie wyremontowana i przebudowana kuchnia wraz z podręcznymi magazynami, biurami pomocniczymi. Konieczne będzie uruchomienie windy, która jest do pozostawienia – naprawy, uruchomienia i odbioru UDT. Wydawalnia posiłków, zmywalnia oraz jadalnia pozostaną bez zmian na 1 piętrze budynku.
3. Zakres prac do wykonania na parterze (kuchnia):
- demontaż instalacji,
- wyburzenia ścian wewnętrznych i usunięcia posadzek,
- wykonanie konstrukcji szachtu windowego,
- wykonanie podkonstrukcji dla centrali wentylacji,
- wykonanie wewnętrznych ścian działowych,
- wykonanie instalacji wewnętrznych (c.o., gazowej, wod-kan, elektrycznej),
- wykonanie warstw posadzkowych,
- osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie prac wykończeniowych,
- montaż jednej nowej windy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687829,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687829,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687829,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji "EMBUD" , Michał Żychoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481023537
7.3.3) Ulica: ul. Stelmacha 9
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji "EMBUD" Michał Żychoń
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji "EMBUD" Michał Żychoń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687829,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KIETRZ
więcej: przetargi KIETRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.