eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kietrz › Modernizacja zespołu kuchennego w Zespole Szkół w Kietrzu przy ul. Głowackiego 37.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083363 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zespołu kuchennego w Zespole Szkół w Kietrzu przy ul. Głowackiego 37.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kietrz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Kietrz

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774854356

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@kietrz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.kietrz.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zespołu kuchennego w Zespole Szkół w Kietrzu przy ul. Głowackiego 37.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a2f6fa4-a404-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002714/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja zespołu kuchennego w Zespole Szkół w Kietrzu przy ul. Głowackiego 37.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040080/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WKB 271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 490263,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Charakterystyka obiektu.
Budynek będący przedmiotem opracowania wzniesiono w latach 70 XX wieku w technologii tradycyjnej z prefabrykowanymi stropami. Budynek w części segmentu żywieniowego (gdzie będą prowadzone prace) posiada 1 kondygnację podziemną oraz 2 nadziemne.
W ostatnich latach budynek w części żywieniowej wraz z pozostałymi budynkami kompleksu szkolnego poddany był termomodernizacji wraz z wymianą okien i zmodernizowaniem całego systemu instalacji c.o.

2. Program użytkowy.
Program zakłada uporządkowanie funkcji obiektu w części żywieniowej. Na parterze zostanie wyremontowana i przebudowana kuchnia wraz z podręcznymi magazynami, biurami pomocniczymi. Konieczne będzie uruchomienie windy, która jest do pozostawienia – naprawy, uruchomienia i odbioru UDT. Wydawalnia posiłków, zmywalnia oraz jadalnia pozostaną bez zmian na 1 piętrze budynku.

3. Zakres prac do wykonania na parterze (kuchnia):
- demontaż instalacji,
- wyburzenia ścian wewnętrznych i usunięcia posadzek,
- wykonanie konstrukcji szachtu windowego,
- wykonanie podkonstrukcji dla centrali wentylacji,
- wykonanie wewnętrznych ścian działowych,
- wykonanie instalacji wewnętrznych (c.o., gazowej, wod-kan, elektrycznej),
- wykonanie warstw posadzkowych,
- osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie prac wykończeniowych,
- montaż jednej nowej windy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687829,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687829,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687829,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji "EMBUD" , Michał Żychoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481023537

7.3.3) Ulica: ul. Stelmacha 9

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687829,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.