eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af0bae89-802b-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024795/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040029/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje:
1) wykoszenie trawy z wygrabieniem (wraz z wywozem),
2) strzyżenie żywopłotu (wraz z wywozem),
3) cięcie pielęgnacyjne i sanitarne korony drzewa (wraz z wywozem):
a) o średnicy pnia poniżej 150 cm,
b) o średnicy pnia 150 cm i powyżej,
4) cięcie pielęgnacyjne i sanitarne krzewu (wraz z wywozem),
5) usunięcie drzewa (wraz z wywozem drewna – do miejsca magazynowania oraz
z uporządkowaniem pozostałości po usuwanym drzewie):
a) o średnicy pnia poniżej 50 cm,
b) o średnicy pnia 50 – 150 cm,
c) o średnicy pnia powyżej 150 cm,
6) frezowanie pni (wraz z wywozem, uzupełnieniem i wyrównaniem dołu ziemią):
a) o średnicy pnia poniżej 50 cm,
b) o średnicy pnia 50 – 150 cm,
c) o średnicy pnia powyżej 150 cm,
7) usunięcie krzewu (wraz z wywozem),
8) nasadzenie drzewa (wraz z zakupem sadzonki, palików, wiązadeł),
9) nasadzanie krzewu (wraz z zakupem sadzonki),
10) odśnieżanie terenu (wraz z wywozem),
11) odkucie lodu z terenu (wraz z wywozem),
12) posypanie mieszanką solno-piaskową terenu (wraz z zakupem mieszanki),
13) udostępnienie placu magazynowania drewna o powierzchni co najmniej 800 m2,
14) inne prace porządkowe,
15) utylizacja śmieci (wraz z wywozem),
16) wykarczowanie 100 m2 zadrzewień o średniej gęstości, na które nie jest wymagana decyzja zgodnie z art. 83 f ustawy o ochronie przyrody (wraz z wywozem),
17) podlewanie.
2. Podczas realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania:
1) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2021 r. poz. 1098),
2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888),
3) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zmianami).
3. Minimalna wartość zlecanych zadań wyniesie 250.000,00 zł brutto, natomiast maksymalna wartość nie przekroczy kwoty 350.000,00 zł brutto.
4. Inne wymagania i uwagi.
1) Zamawiający wymaga, aby wykonanie określonego zakresu (więcej niż 1 usługa wymieniona w pkt. 3.1 SWZ), następowało na podstawie pisemnego (np. drogą elektroniczną) lub ustnego (np. telefonicznego) zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonanie pojedynczej usługi (wymienionej w pkt. 3.1 SWZ) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu następowało na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub drogą elektroniczną przekazanego przez przedstawiciela zamawiającego, w czasie maksymalnie 24 godzin.
Skrócenie czasu rozpoczęcia wykonywania pojedynczej usługi stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.
3) Odbiór wykonanych usług będzie dokonywany przy udziale przedstawiciela zamawiającego i przedstawiciela wykonawcy.
4) Wykonawca zapewni plac do magazynowania drewna o powierzchni minimum 800 m2, położony na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, który będzie strzeżony, oświetlony oraz monitorowany.
5) Ilość oraz rodzaj przewiezionego drewna na plac magazynowy, o którym mowa w pkt 4) musi być każdorazowo potwierdzona wyciągiem z rejestru zwożonego drewna na plac magazynowy.
6) Wykonawca zapewni ewidencjonowanie drewna znajdującego się na placu magazynowym, o którym mowa w pkt 4), poprzez prowadzenie rejestru – zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez zamawiającego.
7) Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z:
a)usuwaniem drzew i krzewów,
b) frezowaniem pni,
c) strzyżeniem żywopłotu,
d) cięciem pielęgnacyjnym i sanitarnym drzew i krzewów,
oraz
e) kierowcy.
8) W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług przewiduje się:
a) wykarczowanie 100 m2 zadrzewień o średniej gęstości, na które nie jest wymagana decyzja zgodnie z art. 83 f ustawy o ochronie przyrody,
b) usunięcie drzewa (wraz z wywozem drewna do miejsca magazynowania oraz uporządkowanie pozostałości po usuwanym drzewie):
- o średnicy pnia 50 – 150 cm,
- o średnicy pnia powyżej 150 cm,
c) prace porządkowe,
łącznie do 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
9) Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63121000-3 - Usługi składowania i odzyskiwania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221001610

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2023-02-28

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Za wykonanie poszczególnych usług w ofercie zaoferowane zostały ceny jednostkowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.