eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083231 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f40da2c-80be-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.46 Usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032989/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem. 1. W ramach usługi wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem Wykonawca zobowiązuje się do: 1.1. Przyjmowania przez wszystkie dni robocze zgłoszeń dotyczących usterek Systemu za pomocą systemu helpdesk Zamawiającego oraz poczty elektronicznej w sytuacji niedostępności systemu Helpdesk. 1.2. Rozpoczęcia działań serwisowych mających na celu usunięcie usterki Systemu. Rozpoczęcie działań powinno być zapoczątkowane maksymalnie 5 godziny po zgłoszeniu przez Zamawiającego wraz z podaniem przybliżonego terminu usunięcia usterki. Czas naprawy określa zał. nr 2 do SWZ – Tabela terminów. 1.3. Wprowadzania aktualizacji poszczególnych podsystemów i elementów Systemu (Zał. 1 do SWZ - Schemat blokowy SZR ITS Gminy Lublin), dla których producent zapewnia wsparcie pogwarancyjne i aktualizacje dostępne nieodpłatnie. 1.4. Przekazywania Zamawiającemu raportu, każdorazowo po modyfikacji lub aktualizacji modułu Systemu w zbiorczym raporcie na koniec miesiąca świadczenia usługi. 1.5. Nadzoru technicznego nad automatycznym systemem wykonywania dobowych kopii bezpieczeństwa Systemu. 1.6. Wsparcia technicznego w zakresie wykonywania kopii archiwalnych Systemu, na prośbę Zamawiającego. 1.7. Odtwarzania Systemu lub danych Systemu z kopii bezpieczeństwa, na prośbę Zamawiającego. 1.8. Udzielania pracownikom i administratorom Zamawiającego, w dni robocze w godzinach od 9:00 do 18.00 oraz w soboty w godzinach od 9:00 do 14:00, pomocy konsultacyjnej i doradczej związanej z funkcjonowaniem Systemu. 2. Zakres wsparcia technicznego administratorów i użytkowników Systemu jaki będzie świadczył Wykonawca w ramach usługi: 2.1. Podsystem IT (infrastruktura sprzętowa), 2.2. Podsystemy – Infrastruktura aplikacyjna, 2.3. Działanie modułu/urządzeń, 2.4. Topologia podsystemu/modułu, 2.5. Przetwarzanie danych oraz oraz ich postaci wyjściowej, 2.6. Konsola zarządzająca, uruchomienie oraz zarządzanie, 2.7. Monitorowanie środowiska/identyfikacji problemów, 2.8. Monitorowanie pracy aplikacji zarządzania ruchem, 2.9. Raporty w systemie.

Uwaga: Zakres wsparcia nie obejmuje modułu Optima (z wyłączeniem diagnostyki i przywrócenia usług), dla
którego prace serwisowe mogą być świadczone wyłącznie przez producenta oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296781 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472443 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296781 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: All Its Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 946 26 86 539

7.3.3) Ulica: ul. Budowlana 50, lok. 306

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-469

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296781,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.