eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "Modernizacja budynku OSP w Sarnowie" w ramach zadania pn.: "Projekt i modernizacja budynku OSP w Sarnowie".



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083222 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku OSP w Sarnowie” w ramach zadania pn.: „Projekt i modernizacja budynku OSP w Sarnowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 294 49 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku OSP w Sarnowie” w ramach zadania pn.: „Projekt i modernizacja budynku OSP w Sarnowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6703dbfb-b3e9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000943/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku OSP w Sarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054892/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont Modernizacja budynku OSP w Sarnowie przy
ul. Szkolnej 3.
3.2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) rozbiórka stropu nad garażem straży pożarnej z płyt korytkowych,
2) wykonanie nowego dachu w konstrukcji stalowej z pokryciem z płyt warstwowych,
3) wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych budynku.
4) wykonanie naprawy całej elewacji budynku o powierzchni około 680m2 poprzez jej umycie, usunięcie mechaniczne pozostałych fragmentów odspajającego się tynku, naprawą spękań w elewacji, wykonanie nowej warstwy zbrojącej z zastosowaniem zaprawy w której należy zatopić siatkę zbrojącą, ułożenie nowego cienkowarstwowego tynku strukturalnego silikonowego,
5) wymiana okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
6) wymianę rynien i rur spustowych,
7) remont drewnianych zadaszeń, balustrad i krat stalowych,
8) remont ścian wewnętrznych budynku poprzez częściowe skucie tynków, osuszenie zawilgoconych ścian, wykonanie nowych tynków,
9) skucie i ułożenie nowych płytek na posadzkach w części pomieszczeń budynku,
10) wykonanie nowych warstw posadzkowych w garażu straży,
11) zamontowanie nowych bram garażowych segmentowych z napędem elektrycznym,
12) wymiana jednofunkcyjnego kotła gazowego o mocy około 50kW,
13) likwidacja istniejącego i wykonanie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej od budynku do zbiornika bezodpływowego,
14) rozebranie przed budynkiem istniejących nawierzchni o konstrukcji asfaltowej, betonowej oraz z płyt betonowych wraz z podbudową,
15) wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej grubości 8cm o pow. około 230m2 na placu manewrowym.
wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu.
16) remont pomieszczeń przyziemia.
8. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu, wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
8.1. Dokumentacja projektowa,
8.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
8.3. Przedmiary robót,
8.4. Pozwolenie na budowę Decyzja nr 328.2020 z dnia 17.03.2020r.
8.5. SWZ wraz z załącznikami,
8.6. Projektowane postanowienia umowy,
8.7. Odpowiedzi na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
8.8. Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233140-2 - Roboty drogowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.