eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przebudowa ulicy Orlich Gniazd w miejscowości Zrębice, gmina Olsztyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Orlich Gniazd w miejscowości Zrębice, gmina Olsztyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3285-076

1.5.8.) Numer faksu: 34 3285-057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.olsztyn.bip.jur.pl/kategorie/przetargi_25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Orlich Gniazd w miejscowości Zrębice, gmina Olsztyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91bcfec3-7f7b-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000511/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ulicy Orlich Gniazd w miejscowości Zrębice, gmina Olsztyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Orlich Gniazd w Zrębicach, gmina Olsztyn
2. Przedmiot umowy jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1.Przebudowa ulicy Orlich Gniazd w Zrębicach, gmina Olsztyn
- jezdnia o szerokości 5,0 m, długości 476,85 m,
- nawierzchnia jezdni bitumiczna
- chodnik o szerokości 2 m, ze spadkiem jednostronnym
- regulacja istniejącego rowu,
- wykonanie zjazdów
- pobocze o szerokości 0,75 m ze spadkiem 7%
- od strony zabudowań zlokalizowano chodnik, jezdnię obramowano krawężnikiem betonowym wysokim 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, chodnik obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z oporem
- na wjazdach zastosować krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem, od strony wschodniej krawężniki betonowy wysoki 15x30 cm na ławie betonowej z oporem
- obustronne pobocza-chodniki z kostki betonowej szer. uzależnionej od możliwości terenowych
- niweleta projektowanej drogi została zaniżona w stosunku do stanu istniejącego
- największy spadek po niwelecie wynosi 2% najmniejszy 0,50%
- odwodnienie drogi poprzez spadki podłużne oraz poprzeczne do regulowanego istniejącego rowu przydrożnego, skarpy rowy należy wykonać z pochyleniem 1:1,5, dno powinno mieć szerokość 4,0 m
- przewidziano przedłużenie istniejącego przepustu pod drogą powiatową, rurą o śr. 400 mm oraz zastosowanie studni żelbetonowej rewizyjnej o śr. 1000 mm
- wylot przepustu do rowu umocnić betonowymi płytami ażurowymi
- wycinka dwóch kolidujących drzew
- na kablu telekomunikacyjnym, w miejscu kolizji zastosować rury osłonowe o śr. 110 mm
Konstrukcja jezdni – bitumiczna
- warstwa ścieralna, beton asfaltowy - 4 cm
- warstwa wiążąca, beton asfaltowy – 5 cm
- podbudowa zasadnicza-kruszywo stabilizowane mechaniczne o uziarnieniu 0/31,5 – 20 cm
- stabilizacja cementowo-piaskowa – 15 cm
- warstwa odcinająca z piasku – 15 cm
Konstrukcja chodnika
- kostka betonowa , kolor szary – 8cm
- podsypka cementowo-piaskowa – 3 cm
- podbudowa zasadnicza – kruszywo stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5- 20 cm
Konstrukcja zjazdów
- warstwa ścieralna kostka betonowa 20x20 cm kolor grafitowy – 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa – 3 cm
- podbudowa zasadnicza – kruszywo stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5- 20 cm
Konstrukcja pobocza
- destrukt asfaltowy – 10 cm.
3.2.Organizacja pionowa i pozioma ruchu. Wykonanie oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu – Przebudowa drogi gminnej ul. Orlich Gniazd w miejscowości Zrębice. Oznakowanie musi być wykonane zgodnie z zał. 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.220 z 2003 r. poz. 2181 ze zm.)
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt Organizacji Ruchu, Przedmiar Robót, stanowiące załącznik nr 1 do SWZ jako zbiór Dokumentacja, oraz Wzór umowy – załącznik nr 11 do SWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie prowadzonego postępowania.
6. Równoważność. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p.z.p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 5 p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p.z.p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy.
9. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskim Norami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681383,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877308,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681383,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751663011

7.3.3) Ulica: Lipie Śląskie, ul. Cegielniana 20

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 681383,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.