eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żołynia › "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w Zespole Szkół w Żołyni wraz z robotami towarzyszącymi"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w Zespole Szkół w Żołyni
wraz z robotami towarzyszącymi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żołynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 22

1.5.2.) Miejscowość: Żołynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 224 30 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@zolynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w Zespole Szkół w Żołyni
wraz z robotami towarzyszącymi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1becbeb7-71fc-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036631/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynków oświatowych w Gminie Żołynia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009425/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166167,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Zespołu Szkół w Żołyni o mocy 43,20 kWp

Zakres dostawy obejmuje:
- budowę rozdzielnicy RPV – 1 szt,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV – 1 kpl.
- montaż falownika DC/AC – 1 szt,
- montaż rozdzielnicy RDC wraz z osprzętem, – 1 szt.
- montaż rozdzielnic PWP (dla wył. ppoż) wraz z osprzętem, – 3 szt.
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku (400Wp/1panel) – komplet – 108 szt,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku (pod wymogi ochrony paneli PV). – 1kpl
- wzmocnienie więźby dachowej (wg opracowanej ekspertyzy) – 1kpl

2. Pozostałe wymagania:
• Dopuszcza się zastosowanie modułów fotowoltaicznych o większej mocy niż przyjęto w dokumentacji projektowej, Wykonawca oferujący zwiększenie mocy instalacji zobligowany jest do dostosowania mocy falownika z zachowaniem warunków: moc falownika nie mniejsza niż określona w dokumentacji projektowej oraz łączna moc modułów poszczególnych instalacji nie więcej niż 120% mocy falownika,
• Dopuszcza się zastosowanie modułów z gwarancją zachowania 80% mocy po 25 latach eksploatacji
• Dopuszcza się zastosowanie modułów z gwarancją na produkt min 15 lat
• Minimalne wymagania jakie musi spełnić moduł fotowoltaiczny to:
a) współczynnik temperaturowy Pmax mniejszy lub równy w wartości bezwzględnej 0,4 %/°C,
b) współczynnik wypełnienia FF większy lub równy 77,5%,
c) wytrzymałość mechaniczna na obciążenie śniegiem min. 5400 Pa,
d) rama aluminiowa,
e) szyba hartowana grubości min 3,2mm,
f) masa modułów nie większa niż 12 kg/m2
• Wskazane w niniejszej swz oraz w załącznikach do swz parametry materiałów i urządzeń są parametrami minimalnymi, co oznacza że wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia o parametrach wyższych.
• Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Wraz z dokumentacją powykonawczą Wykonawca złoży wszystkie wymagane certyfikaty
i atesty. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
• Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie inwestycji zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac montażowych, za ich zgodność z dokumentacją przetargową.
• Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
• W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. Wszelkie prace instalacyjne należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną.
• Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń, a także pierwszego rozruchu, tak aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania.
• Wykonawca w okresie gwarancji na zamontowaną instalację, wykona wszelkie przeglądy, naprawy objęte gwarancją, przeglądy gwarancyjne, koszty dojazdu itp. bezpłatnie na rzecz Zamawiającego. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji.
• Wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów niezbędnych do odbioru instalacji przez OSD - PGE Dystrybucja S.A.
3. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 70%.
4. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i STWiOR stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
5. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca podczas odbioru przedstawi Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty.
7. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.
8. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155907,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239026,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155907,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA POZYTYWNI CO2

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133870081

7.3.3) Ulica: Ul. Słonecznikowa 30/7

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-604

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155907,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.