eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechów › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Żelechów.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082977 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Żelechów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻELECHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Żelechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 754 12 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zelechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zelechow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Żelechów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1dd2cfb-a80d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015291/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w Stefanowie /łącznik/

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 131531W ul. Kołłątaja w Żelechowie

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej Nr 131416W w miejscowości Nowy Goniwilk-Piastów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042628/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.ZPI.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 651039,22 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Przebudowa drogi gminnej nr 131416W w miejscowości Nowy Goniwilk - Piastów.

W zakresie inwestycji jest wykonanie robót przygotowawczych polegających na wykonaniu robót pomiarowych, oraz zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na całej długości drogi obustronnie o szerokości 0,50 m (urobek do zagospodarowania przez wykonawcę). Następnie należy wykonać prace związane z rozbiórką zapadniętych 2 przepustów pod drogą gminną polegające na rozebraniu zapadniętej podbudowy betonowej oraz przepustów z rur betonowych, wykonanie nowej ławy betonowej pod budowany przepust, ułożenie przepustu z rur PEHD średnicy 50 cm wraz z montażem zakończeń prefabrykowanych betonowych o średnicy 50 cm wraz z zasypaniem i zagęszczeniem wykopu oraz rozłożenie podbudowy z kruszywa łamanego.
Następnie należy wykonać wzmocnienie istniejącej podbudowy betonowej kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm. Kolejną czynnością jest skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsja asfaltową oraz wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W KR 1-2 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Następnie należy wykonać skropienie między warstwowe emulsją asfaltową asfaltową oraz rozłożyć nawierzchnię – warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 o grubości 3 cm. Na zakończenie należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem obustronnie o szerokości 0,50 m oraz wykonać oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (urobek do zagospodarowania prze Wykonawcę).
W ramach przedmiotowej inwestycji należy wykonać włączenie do drogi powiatowej Nr 1328W obejmujący m.in.:
 Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej na całej szerokości zjazdu poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2
 Wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. warstwy 7 cm.
 Wykonanie oczyszczenia i odmulenia istniejących rowów o gr. warstwy namułu 20 cm.
Projektowane włączenie w pasie drogi gminnej należy wykonać zgodnie z załączonym rysunkiem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 456416,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Przebudowa drogi gminnej NR 131531W ul. Kołłątaja w Żelechowie.

Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa drogi gminnej nr 131531W ul. Kołłątaja w Żelechowie od km 0+000,00 do km 0+105,00.

Zakres inwestycji dla drogi gminnej Nr 131531W (ulicy Kołłątaja) obejmuje m.in.:
 Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,0 m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm w km 0+000,00 do km 0+105,00;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2 w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego chodnika po stronie lewej oraz opaski z płytek betonowych po stronie prawej w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie frezowania korekcyjnego istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi o grubości średnio 2 cm i szerokości 4,4 m w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi po stronie prawej o grubości 40 cm i szerokości 60 cm w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie profilowania i zagęszczania koryta na poszerzeniu drogi o szerokości 0,6 m w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie podbudowy dolnej na poszerzeniu drogi o szerokości 0,6 m z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa i grubości warstwy 10 cm w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie podbudowy górnej na poszerzeniu drogi o szerokości 0,6 m z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 15 cm w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie chodnika przy lewej krawędzi jezdni o szerokości zmiennej od 1,70 do 1,90 m
z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie opaski przy prawej krawędzi jezdni o szerokości zmiennej od 0,30 do 0,50 m z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w km 0+000,00 do km 0+105,00;
 Wykonanie zjazdów indywidualnych przez chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm po stronie lewej oraz przez opaskę z kostki brukowej po stronie prawej;
 Ustawienie krawężników 15x30 cm przy budowanym chodniku po stronie lewej oraz obramowanie krawędzi jezdni krawężnikiem 15x30 cm po stronie prawej oraz na końcu drogi;
 Wykonanie regulacji istniejących urządzeń podziemnych;
 Towar pochodzący z prac rozbiórkowych (krawężniki, płyty chodnikowe i kostka betonowa) pozostają własnością Zamawiającego. Należy odwieść na teren ZGK w Żelechowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 81269,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456416,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709749,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456416,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRKOP, Ireneusz Ruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161069845

7.3.3) Ulica: Brusów 58a

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456416,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81269,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126262,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81269,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRKOP Ireneusz Ruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161069845

7.3.3) Ulica: Brusów 58a

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81269,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.