eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi badania sytuacji osób niepełnosprawnych obywateli Ukrainy przebywających na terenie Polski



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi badania sytuacji osób niepełnosprawnych obywateli Ukrainy przebywających na terenie Polski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pfron/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi badania sytuacji osób niepełnosprawnych obywateli Ukrainy przebywających na terenie Polski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06360d44-7172-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121002/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Badanie sytuacji osób niepełnosprawnych obywateli Ukrainy przebywających na terenie Polski.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 251750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługi badania sytuacji osób niepełnosprawnych obywateli Ukrainy przebywających na terenie Polski.
2. Zakres przedmiotu zamówienia w tym prac Wykonawcy obejmuje:
2.1. desk research,
2.2. opracowanie raportu metodologicznego, zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale II ust. 8 Załącznika nr 1 do SWZ/Załącznika nr 1 do Umowy,
2.3. dobór prób badawczych,
2.4. pozyskanie danych kontaktowych respondentów badania (nie dotyczy danych kontaktowych, które przekaże Wykonawcy PFRON),
2.5. przeprowadzenie badań ilościowych - wywiady kwestionariuszowe CATI/CAWI wg podziału określonego w rozdziale II ust. 5 pkt. 5) Załącznika nr 1 do SWZ/Załącznika nr 1 do Umowy,
2.6. Przeprowadzenie badań jakościowych zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale II ust. 5 pkt. 2), 3) i 4) Załącznika nr 1 do SWZ/Załącznika nr 1 do Umowy,
2.7. wykonanie analiz jakościowych i ilościowych danych pozyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji badania w celu uzyskania odpowiedzi na pytania badawcze,
2.8. przygotowanie końcowego raportu z badania, zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale II ust. 9 Załącznika nr 1 do SWZ/Załącznika nr 1 do Umowy,
2.9. przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji końcowej, zawierającej wyniki badania.
3. Opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji usługi zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ/Załącznika nr 1 do Umowy – „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ) oraz w Załączniku nr 8 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy” (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Badania Społeczne Marzena Sochańska-Kawiecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141741046

7.3.3) Ulica: Leszno 22b

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wywiady kwestionariuszowe CATI/CAWI wg 1)następującego podziału:
a) Wywiady kwestionariuszowe z osobami kierującymi domami pomocy społecznej,
b) Wywiady kwestionariuszowe z kierownikami ośrodków pomocy społecznej,
c) Wywiady kwestionariuszowe z pracownikami powiatowych centrów pomocy rodzinie odpowiedzialnymi za działania/programy wspierające osoby niepełnosprawne,
d) Wywiady kwestionariuszowe z osobami kierującymi organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.