eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Termomodernizacja budynku przy ul Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082941 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku przy ul Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

1.3.) Oddział zamawiającego: PUP Brodnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871239896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 3

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566498940

1.5.8.) Numer faksu: 566498967

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tobr@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brodnica.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pup_brodnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku przy ul Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa02861-a677-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004869/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy) współfinansowany przez Unię Europejską z EFRR, Oś Priorytetowa 03 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działanie 03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO.2710.3.MM.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku przy ulicy Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy pn.: Termomodernizacja budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3w Brodnicy (Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy) współfinansowanej przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 03.00.00 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działanie 03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.Obiekt zlokalizowany przy ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, na działce o nr 989/4, 989/3 i 988/5, obręb 0001. Przedmiotowy budynek został wykonany w technologii tradycyjnej. W rzucie poziomym budynek posiada kształt połączonych ze sobą dwóch prostokątów z dobudowanym wiatrołapem od strony zachodniej. Obiekt częściowo podpiwniczony, w części 1 lub 2 lub 4 kondygnacyjny, poddasze budynku nieużytkowe.2. Parametry techniczno-użytkowe2.1. Dane podstawoweDługość budynku - 25,00 mSzerokość budynku - 28,02 mWysokość budynku - 11,90 mPowierzchnia zabudowy - 507,71 m2Kubatura - 6308,00 m3. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.Uzasadnienie: Zamawiający po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia (w tym terminowemu wykonaniu). Przedmiot zamówienia stanowi zespół robót wzajemnie na siebie wpływających i wskazane jest aby wykonywał go jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane czynności oraz ze względu na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane roboty (art. 25 ust. 2 ustawy Pzp). Branża budowlana:Zakres robót budowlanych: - Termomodernizacja ściany zewnętrznej budynku „B” płytami styropianu o grubości 15cm; - Termomodernizacja dachu budynku „A” płytami wełny mineralnej o grubości 22cm, układanymi na stropie poddasza nieużytkowego; - Termomodernizacja stropodachu budynku „B” płytami styropapy o grubości 22cm; - Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane wraz z wymianą parapetów wewnętrznych; - Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi drewniane; - Wymiana parapetów zewnętrznych wszystkich okien; - Wymiana obróbek blacharskich; - Remont kominów, uzupełnienie i naprawa tynków, wraz z malowaniem zgodnym z projektem kolorystyki; - Remont daszków nad wejściami do budynku; - Demontaż i wymiana rynien i rur spustowych; - Demontaż starych i montaż nowych kratek wentylacyjnych i kominków wentylacyjnych; - Oczyszczenie i malowanie krat w oknach; - Demontaż i ponowny montaż nowych zewnętrznych opraw oświeceniowych (zgodnie z branżą elektryczną); - Adaptacja pomieszczenia 0.22 na archiwum.Branża sanitarna:Zakres robót sanitarnych:- Instalacja centralnego ogrzewania; - Instalacja wentylacji mechanicznej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla pomieszczenia węzła ciepła; - Instalacja wentylacji mechanicznej dla pomieszczenia WC na 1 piętrze; - Wytyczne do montażu przepływowego podgrzewacza c.w.u. w łazience na parterze (pom. 0.210). Branża elektryczna:Zakres robót elektrycznych:- Wymiana opraw oświetleniowych oświetlenia wewnętrznego podstawowego z źródłami światła żarowymi i wyładowczymi na oprawy energooszczędne z źródłami światła w technologii LED; - Zaprojektowanie oświetlenia awaryjnego; - Wymiana opraw oświetleniowych oświetlenia zewnętrznego (elewacyjnego) z źródłami światła żarowymi na oprawy energooszczędne z źródłami światłą w technologii LED; - Zaprojektowanie rozdzielnicy obiektowej TEWG; - Instalacja gniazd wtykowych zasilania podstawowego w węźle cieplnym; - Zaprojektowanie niezbędnych obwodów energetycznych w węźle cieplnym; - Ochrona przeciwporażeniowa; - Trasy kablowe dla potrzeb instalacji elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261410-1 - Izolowanie dachu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 776293,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835738,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 776293,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art-Service Łukasz Lewalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741530184

7.3.3) Ulica: Zbiczno 23C

7.3.4) Miejscowość: Zbiczno 23C

7.3.5) Kod pocztowy: 87-305

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 776293,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.