Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027033/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00030109/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082631 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Monitoring stanu ochrony przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 100598750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Traugutta 25
1.5.2.) Miejscowość: ˜Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zampub.lodz@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://lodz.rdos.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜http://bip.lodz.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Monitoring stanu ochrony przedmiotów ochrony obszarów Natura 20002.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-6fdca2c6-92f7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010229/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Monitoring stanu ochrony przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00027033/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜WPN.261.3.2021.MCa
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Wykonanie monitoringu stanu ochrony przedmiotów ochrony oraz monitoringu realizacji działań ochronnych na terenie obszarów Natura 2000 Zbiornik Jeziorsko PLB100002 w granicach woj. łódzkiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 26799,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Wykonanie monitoringu stanu ochrony przedmiotów ochrony oraz monitoringu realizacji działań ochronnych na terenie obszarów Natura 2000 Doliny Przysowy i Słudwi PLB100003 w granicach woj. łódzkiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 13726,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Wykonanie monitoringu stanu ochrony przedmiotów ochrony oraz monitoringu realizacji działań ochronnych na terenie obszarów Natura 2000 Pradolina Warszawsko-Berlińska PLB100001 w granicach woj. łódzkiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 13072,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Wykonanie monitoringu stanu ochrony przedmiotów ochrony oraz monitoringu realizacji działań ochronnych na terenie obszarów Natura 2000 Lasy Spalskie PLH100003 i obszar Natura 2000 Pradolina Bzury-Neru PLH10006, w granicach woj. łódzkiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 24305,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Wykonanie monitoringu stanu ochrony przedmiotów ochrony oraz monitoringu realizacji działań ochronnych na terenie obszarów Natura 2000 Załęczański Łuk Warty PLH100007 i obszar Natura 2000 Dolina Czarnej PLH260015 w granicach woj. łódzkiego oraz obszar Natura 2000 Grabia PLH100021.4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 88866,14 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Wykonanie monitoringu stanu ochrony przedmiotów ochrony oraz monitoringu realizacji działań ochronnych na terenie obszarów Natura 2000 Torfowiska nad Prosną PLH1000371.4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 3375,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41697,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41697,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41697,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EKOLESNER Emilia Lesner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜100700958
7.3.3) Ulica: ˜Piotrkowska 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Łask
7.3.5) Kod pocztowy: ˜98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41697,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EKOLESNER Emilia Lesner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜100700958
7.3.3) Ulica: ˜Piotrkowska 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Łask
7.3.5) Kod pocztowy: ˜98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24108,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24108,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24108,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EKOLESNER Emilia Lesner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜100700958
7.3.3) Ulica: ˜Piotrkowska 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Łask
7.3.5) Kod pocztowy: ˜98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24108,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Powodem unieważnienia jest fakt, że w przedmiotowej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74415,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103443,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74415,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EKOLESNER Emilia Lesner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜100700958
7.3.3) Ulica: ˜Piotrkowska 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Łask
7.3.5) Kod pocztowy: ˜98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74415,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-24Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Powodem unieważnienia jest fakt, że w przedmiotowej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.