eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Wymiana centralnego ogrzewania w budynku szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pyrzycach



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082595 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
˜Wymiana centralnego ogrzewania w budynku szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pyrzycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ˜Starostwo Powiatowe w Pyrzycach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 811684166

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ˜Lipiańska 4

1.4.2.) Miejscowość: ˜Pyrzyce

1.4.3.) Kod pocztowy: ˜74-200

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜starostwo@pyrzyce.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.pyrzyce.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082595

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

˜Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: ˜2021/BZP 00078765/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: ˜01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

˜SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜5.6. ˜Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
˜1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz pkt 6 Pzp,b) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 Pzp, - załącznik nr 7 do SWZ;4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜5.7. ˜Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
˜Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, obejmują:1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz pkt 6 Pzp,b) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 Pzp, - załącznik nr 7 do SWZ;4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ;6) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną w rozdziale VII ust. 2 pkt 3 SWZ.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

Po zmianie:
˜1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ;3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną w rozdziale VII ust. 2 pkt 3 SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

˜SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜7.4. ˜Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
˜1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:1) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, w takiej sytuacji strony dokonająpoprawy omyłki pisarskiej lub rachunkowej z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowychdokonanych poprawek w oparciu o dokumentację zamówienia,2) gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarciaumowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosiodpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie zSWZ,3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ narealizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron,4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których niebędzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lubniejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przezstrony,5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowiepomiędzy zamawiającym a wykonawcą, a w szczególności konieczności wprowadzeniarozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej, dokonania zmiany kolejnościwykonania robót, określonej uaktualnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym2. Dopuszcza się możliwość zmian opisanych w § 16 ust. 3-5 umowy tj.:1) wynagrodzenia,2) terminu realizacji robót budowlanych,3) materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu izakresu wykonania przedmiotu umowy.3. Wprowadzenie zmian wskazanych w ust. 2 nastąpi aneksem do umowy sporządzonym napodstawie protokołu konieczności sporządzonego przez zamawiającego.4. W przypadku, gdy wykonawca wystąpi z inicjatywą zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawyw celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca obowiązany będziewykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielniespełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawcapowoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.5. W przypadku zaistnienia rozbieżności pomiędzy harmonogramem rzeczowo-finansowymrobót i rzeczywistym terminem realizacji przedmiotu umowy, wykonawca jest zobowiązanyOgłoszenie nr 2021/BZP 00066225/01 z dnia 2021-05-272021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanepisemnie do niezwłocznego udzielenia zamawiającemu wyjaśnień i uzasadnienia dokonywanychzmian harmonogramu oraz wystąpienia o zgodę na dokonanie zmian. w przypadku wyrażeniaprzez zamawiającego zgody na aktualizację harmonogramu, w formie pisemnej pod rygoremnieważności, wykonawca niezwłocznie dokonuje zmiany i przekazuje zaktualizowanyharmonogram zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja, o której mowa w niniejszym ustępie,nie może spowodować przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy, a także terminuprzedłużenia wykonania poszczególnych etapów. Zmiana harmonogramu nie wymaga aneksu.6. Zmiany do umowy może inicjować zarówno zamawiający jak i wykonawca, składając pisemnywniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany wraz z jej uzasadnieniem, atakże analizę kosztów zmiany oraz jej wpływu na wysokość wynagrodzenia, czas wykonaniazmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.7. Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na którezamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiejzgody.

Po zmianie:
˜1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:1) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, w takiej sytuacji strony dokonająpoprawy omyłki pisarskiej lub rachunkowej z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowychdokonanych poprawek w oparciu o dokumentację zamówienia,2) gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarciaumowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosiodpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie zSWZ,3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ narealizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron,4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których niebędzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lubniejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przezstrony,5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowiepomiędzy zamawiającym a wykonawcą, a w szczególności konieczności wprowadzeniarozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej, dokonania zmiany kolejnościwykonania robót, określonej uaktualnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym2. Dopuszcza się możliwość zmian opisanych w § 16 ust. 3-5 umowy tj.:1) wynagrodzenia,2) terminu realizacji robót budowlanych,3) materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu izakresu wykonania przedmiotu umowy.3. Wprowadzenie zmian wskazanych w ust. 2 nastąpi aneksem do umowy sporządzonym napodstawie protokołu konieczności sporządzonego przez zamawiającego.4. W przypadku, gdy wykonawca wystąpi z inicjatywą zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawyw celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca obowiązany będziewykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielniespełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawcapowoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.5. W przypadku zaistnienia rozbieżności pomiędzy harmonogramem rzeczowo-finansowym robót i rzeczywistym terminem realizacji przedmiotu umowy, wykonawca jest zobowiązany pisemnie do niezwłocznego udzielenia zamawiającemu wyjaśnień i uzasadnienia dokonywanychzmian harmonogramu oraz wystąpienia o zgodę na dokonanie zmian. w przypadku wyrażeniaprzez zamawiającego zgody na aktualizację harmonogramu, w formie pisemnej pod rygoremnieważności, wykonawca niezwłocznie dokonuje zmiany i przekazuje zaktualizowanyharmonogram zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja, o której mowa w niniejszym ustępie,nie może spowodować przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy, a także terminuprzedłużenia wykonania poszczególnych etapów. Zmiana harmonogramu nie wymaga aneksu.6. Zmiany do umowy może inicjować zarówno zamawiający jak i wykonawca, składając pisemnywniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany wraz z jej uzasadnieniem, atakże analizę kosztów zmiany oraz jej wpływu na wysokość wynagrodzenia, czas wykonaniazmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.7. Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na którezamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiejzgody.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜7.5. ˜Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
˜NIE

Po zmianie:
˜TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜7.6. ˜Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
˜w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

˜SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜8.3. ˜Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
˜2021-06-28 12:00

Po zmianie:
˜2021-06-28 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜8.4. ˜Termin związania ofertą

Przed zmianą:
˜30

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜8.4. ˜Termin związania ofertą

Przed zmianą:

Po zmianie:
˜2021-07-28

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.