eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468340821

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/wsz-skierniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bb00950-6e74-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109715/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.18/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 886916,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 17496,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 24624,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 6912,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2570,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2318,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1639,44 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4214,58 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4039,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 8985,87 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 6816,06 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 122650,12 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1425,60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 24219,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4095,36 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 24300,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 58752,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 3304,80 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 3304,80 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 15172,68 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 3456,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 28512,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 9504,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 13770,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5487,80 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 13878,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2430,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1215,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2430,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1215,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 7333,20 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 36979,20 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 20202,83 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 37681,24 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 21816,73 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4077,37 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 10389,60 PLN

Część 37

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 39312,00 PLN

Część 38

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 72597,60 PLN

Część 39

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 116860,90 PLN

Część 40

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 65718,00 PLN

Część 41

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 12625,74 PLN

Część 42

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 20000,02 PLN

Część 43

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 14612,40 PLN

Część 44

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 24684,48 PLN

Część 45

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 46

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5547,30 PLN

Część 47

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 15228,00 PLN

Część 48

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5447,52 PLN

Część 49

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5000,01 PLN

Część 50

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 14976,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14270,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17496,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14270,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMEDIQ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141704387

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 5

7.3.4) Miejscowość: Wola Mrokowska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14262,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 144419026

7.3.3) Ulica: Lustrzana 6A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 144419026

7.3.3) Ulica: Lustrzana 6A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730 920 652

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLTECH Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302441510

7.3.3) Ulica: ul. Odrzańska 7

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360879654

7.3.3) Ulica: ul. Żupnicza 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-821

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3556,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3556,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3556,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Systems Sp. z o.o., ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321550597

7.3.3) Ulica: ul. Polska 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3556,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3556,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3556,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3556,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321550597

7.3.3) Ulica: ul. Polska 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3556,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20082,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20082,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20082,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321550597

7.3.3) Ulica: ul. Polska 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20082,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3556,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3556,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321550597

7.3.3) Ulica: ul. Polska 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3556,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIMKO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012098372

7.3.3) Ulica: ul. Syrokomli 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-335

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10028,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10028,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10028,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMTEL Śliwa spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364062602

7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 66

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10022,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w pakiecie nr 26 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o., Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa, która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c - wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) w pakiecie nr 27 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o., Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa, która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c - wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) w pakiecie nr 28 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o., Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa, która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c - wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) w pakiecie nr 29 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o., Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa, która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c - wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w pakiecie nr 32 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o., Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa, która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c - wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 33 wpłynęły 2 oferty: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o., Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa, oraz ANMEDIQ Sp. z o.o., ul. Zachodnia 5, 05-552 Wola Mrokowska. Oferta Wykonawcy ANMEDIQ Sp. z o.o. została odrzucona na podstawie art.224 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca nie udzieli wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny w wyznaczonym terminie. Oferta Wykonawcy TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o., Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa została odrzucona w oparciu o art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c - wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 144419026

7.3.3) Ulica: Lustrzana 6A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5184,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 36

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 36)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5508,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5508,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5508,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 36)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GE MEDICAL SYSTEMS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010478403

7.3.3) Ulica: UL. WOŁOSKA 9

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-583

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 36)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5508,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 37

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 37)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20692,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20692,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20692,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 37)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GE MEDICAL SYSTEMS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010478403

7.3.3) Ulica: UL. WOŁOSKA 9

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-583

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 37)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20692,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 41

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 41)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9889,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9889,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9889,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 41)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterimed Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146099070

7.3.3) Ulica: ul. Sokólska 70

7.3.4) Miejscowość: Stanisławów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 41)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9889,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 44

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 44)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 44)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB MED. Serwis Arkadiusz Dobkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141490220

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 8/6

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 44)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22464,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 49

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 49)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 49)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3556,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6048,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3556,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 49)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321550597

7.3.3) Ulica: ul. Polska 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 49)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3556,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.