eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Przebudowa drogi gminnej w obrębie Niwnice na dz. nr 49/26, 47/3, 47/15



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w obrębie Niwnice na dz. nr 49/26, 47/3, 47/15

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756477888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowekslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ff6f363-4aff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w obrębie Niwnice na dz. nr 49/26, 47/3, 47/15

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff6f363-4aff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004084/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach wiejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277618/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.88.2021.NP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w obrębie Niwnice na dz. nr 49/26, 47/3, 47/15”.
2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem robót budowlanych jest przebudowa istniejącej konstrukcji drogi gruntowej, wzmocnionej kruszywem na nawierzchnię ulepszoną z mieszanki mineralno – asfaltowej, z utwardzeniem poboczy kruszywem łamanym. Nową nawierzchnię otrzymają także zjazdy z drogi na posesje indywidualne. W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowej nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne.
Roboty budowlane będą prowadzone na terenie działek ewidencyjnych nr: 49/26, 47/3, 47/15 obręb Niwnice w granicach oznaczonych na mapie ewidencji gruntów.
Istniejący stan zagospodarowania terenu:
Droga gruntowa położona jest na nieruchomościach oznaczonych nr ewidencyjnym 49/26dr, 47/3dr, 47/15dr, Obr. 0030 Niwnice na północny-zachód od Lwówka Śląskiego. Działki pasa drogowego mają zmienne szerokości.
W układzie komunikacyjnym stanowi drogę klasy „D” - dojazdowa obsługująca w zakresie ruchu kołowego i pieszego zespoły budynków mieszkalno gospodarczych, pola uprawne i pastwiska. Jest drogą dwukierunkową o przekroju szlakowym, nawierzchni gruntowej, miejscowo wzmocnionej kruszywem łamanym frakcji 0-63mm. Szerokość jezdni jest różna i wynosi od 2,4m do 3,20m. Po obu stronach jezdni występuje zawyżone pobocze utrudniające poprzeczne odprowadzenie wód opadowych i roztopowych. Brak należytego odprowadzenia wód powoduje korozję nawierzchni. Taki stan przyczynia się do szybkiej i ciągłej degradacji technicznej wszystkich elementów drogi. Zabudowa kubaturowa jest rozproszona i stanowią ją budynki mieszkalne. Działki budowlane przyległe do drogi posiadają ogrodzenia stałe w formie płotów drewnianych, parkanów, ogrodzeń z siatki stalowej. Stan techniczny ogrodzeń jest dostateczny. Nie posiadają ogrodzenia działki niezabudowane.
W rejonie zabudowy występują sieci:
- wodociągowa (skrzynki zaworów w pasie drogi do regulacji pionowej),
- elektroenergetyczna napowietrzna,
- teletechniczna doziemna.
Na podstawie mapy sytuacyjno-wysokościowej i wizji w terenie nie ustalono przebiegu oraz występowania sieci kanalizacyjnych (ks-lokalna-szamba bezodpływowe).
Projektowane zagospodarowanie terenu:
Przebudowa drogi do gruntów rolnych ma na celu zapewnienie dojazdu do pól uprawnych i zabudowań mieszkalnych. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni na wzmocnionej podbudowie oraz wykonanie poboczy z jednoczesnym nadaniem im odpowiednich szerokości, spadków poprzecznych i podłużnych zwiększy płynność ruchu i poprawi skuteczność odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z korpusu drogowego. Projektuje się jezdnię o szerokości 3,50m, jednostronnym spadku poprzecznym równym 2% i nawierzchni asfaltowej dwuwarstwowej; warstwa wiążąca gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC-16S-50/70, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC-11S-50/70 gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm. Obustronne pobocza o zmiennej szerokości od 0,0m do 1,0m wykonane będą z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm. Zjazdy na posesje zaprojektowano w obramowaniu z krawężnika betonowego najazdowego 15/22 ułożonego na ławie z betonu C12/15. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr. 8cm układanej na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm o gr. 20 cm stabilizowanego mechanicznie. Boczne krawędzie zjazdów ograniczone będą obrzeżem betonowym posadowionym na ławie betonowej z betony C12/15. W ramach przebudowy zostaną wykonane roboty towarzyszące polegające na ścięciu istniejących poboczy i formowaniu skarp w miejscach tego wymagających.
Zestawienie ilościowe poszczególnych elementów zagospodarowania terenu:
Powierzchnia poszczególnych elementów zagospodarowania:
- jezdnia - nawierzchnia bitumiczna = 1169,23 m2,
- zjazdy – nawierzchnia z kostki betonowej = 23,92 m2,
- pobocza gruntowe utwardzone kruszywem łamanym = 482,84 m2,
- krawężnik betonowy najazdowy 15/22 = 26,30 mb,
- obrzeże betonowe 8/30 = 9,26 mb.
PRZEKRÓJ PODŁUŻNY
Niweleta projektowanej drogi po przebudowie ulega nieznacznym zmianom. Zaprojektowano ją po niwelecie istniejącej co wynika z przyjętej technologii przebudowy polegającej na przednim profilowaniu, wzmocnieniu konstrukcji poprzez wykonanie warstwy z kruszywa łamanego i wykonaniu nowej nawierzchni. Spadki podłużne zapewniają dobre warunki odwodnieniowe.
PRZEKRÓJ POPRZECZNY
Konstrukcję nawierzchni jezdni zaprojektowano na podstawie określonych w terenie uwarunkowań geotechnicznych w tym warunków gruntowo – wodnych podłoża nawierzchni oraz zasad projektowania konstrukcji nawierzchni.
Zaprojektowano następujące konstrukcje:
a) nawierzchnia jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, grub. 4 cm, AC–11S–50/70,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, grub. 5 cm; AC–16W–50/70,
- warstwa z kruszywa łamanego 0–31,5 mm, grub. 20 cm, stabilizowana mechanicznie,
- istniejące podłoże – stara konstrukcja drogi gruntowej wzmocnionej kruszywem, spulchniona, sprofilowana i zagęszczona,
b) nawierzchnia zjazdów:
- warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr.8cm,
- podsypka z mieszanki piaskowo-cementowa 4:1, gr. 5cm,
- warstwa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 20cm, stabilizowana mechanicznie,
- istniejące podłoże – stara konstrukcja drogi gruntowej wzmocnionej kruszywem, spulchniona, sprofilowana i zagęszczona.
Pomiędzy wykonaniem poszczególnych warstw bitumicznych należy przeprowadzić skropienie emulsją asfaltową.
Roboty ziemne
W ramach robót ziemnych należy wykonać: korytowanie pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni w lokalizacjach tego wymagających i pod zjazdy, splantowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, wyrównanie terenu z grubsza poprzez ścięcie nierówności w sąsiedztwie poboczy utwardzonych. Po wykonaniu robót nawierzchniowych w jezdni i umocnieniu poboczy pozostały teren, w sąsiedztwie robót, należy uporządkować, splantować, uzupełnić ziemią urodzajną i posiać trawę. W lokalizacjach tego wymagających należy wyprofilować skarpy gruntowe w ramach pasa drogowego. Pochylenie skarp nie większe niż 1 : 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181209,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181209,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181209,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Potocki TRANSPORT DROGOWY CIĘŻAROWY BUDOWA I REMONT DRÓG EKSPORT-IMPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230020792

7.3.4) Miejscowość: Rakowice Małe

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181209,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.