eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 1 w Białym Dunajcu



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 1 w Białym Dunajcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁY DUNAJEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 312

1.5.2.) Miejscowość: Biały Dunajec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-425

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182079521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialydunajec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dunajec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 1 w Białym Dunajcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a998da3-30d6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003966/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 1 w Białym Dunajcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237592/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 1 w Białym Dunajcu.
2. Zakres robót obejmuje:
2.1. Roboty remontowo budowlane w salach na 37 i 40 (w kosztorysie oznaczone jako 1 i 2):
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana opraw oświetleniowych w Sali 37 i 40
- malowanie
2.2. Roboty remontowo budowlane na świetlicy:
- roboty rozbiórkowe: demontaż drzwi, wyburzenie ścianki działowej, rozbiórka okładziny sciennej, rozbiórka posadzki
- zamurowanie otworu,
- wymiana okienka podawczego
- wymiana drzwi,
- wymiana naswietla ,
- fartuch przy umywalce,
- zabudowy G-K 2
- nowa posadzka,
- tynki cienkowarstwowe,
- roboty malarskie,
- demontaz instalacji wod kan oraz wykonanie nowej,
- przebudowa instalacji CO,
- demontaż instalacji elektrycznej oraz wykonanie nowej,

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dokładne ilości zastały zawarte w przedmiarze robót stanowiącym zał nr 2 do SWZ:
4. Harmonogram robót musi zostać ustalonyn z dyrektorem szkoły.
Uwaga. W salach nr 37 oraz 40 roboty budowlane maja odbywać się w ten sposów oby w jednej sali była przez cały czas możliwość prowadzenia zajęć lekcyjnych.
Należy zwrócić uwagę na odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie robót w trakcie realizacji. Miejsca, w których prowadzone będą prace muszą być zabezpieczone w taki sposób aby uniemożliwić dostęp na miejsce prowadzenia robót uczniom szkoły oraz osobom postronnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139637,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139637,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139637,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Usługowe PIOTROWSKI Bartłomiej Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352271782

7.3.3) Ulica: ul. Szaflarska 93C

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139637,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-26 do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.