eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borkowice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borkowice



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082377 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
˜Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Borkowice

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 670223540

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ˜ks.Jana Wiśniewskiego 42

1.4.2.) Miejscowość: ˜Borkowice

1.4.3.) Kod pocztowy: ˜26-422

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.4.7.) Numer telefonu: ˜486757910

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜gmina@borkowice.asi.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜borkowice.bip.gmina.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082377

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

˜Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: ˜2021/BZP 00073424/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: ˜02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

˜SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜4.2.2. ˜Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru wskazanych w opisie rodzajów odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na terenie Gminy Borkowice, transport zebranych odpadów komunalnych oraz ich zagospodarowanie zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1439).Wg szacunkowej ilości 520,20Mg w tym dla poszczególnych frakcjiw ciągu jednego roku:1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 296 Mg2. Segregowane odpady komunalne:a. Papier i tektura – 7,82 Mgb. Tworzywa sztuczne i metale – 92,37 Mgc. Szkło – 69,92 Mgd. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w tym baterie i akumulatory – 12,75 Mge. Odpady wielkogabarytowe – 12,56 Mgf. Odpady budowlano – remontowe – 3,5 Mgg. Zużyte opony samochodów osobowych – 25,28 Mgh. Zmieszane odpady opakowaniowe – 0,5 Mg;i. Popiół i żużel – 1,0 Mg;j. Odpady ulegające biodegradacji – 0,5 Mg1 Zakres usługi obejmuje zbiórkę odpadów komunalnych w zabudowie wielolokalowej oraz jednorodzinnej zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (tj.Dz.U. z 2019 r. poz. 2028): 1.1 zmieszanych ( kod odpadu 20 03 01) – gromadzonych w pojemnikach lub workach o kolorze czarnym z napisem „ZMIESZANE” 1.1.1 odpady komunalne (zmieszane) wytworzone w gospodarstwach domowych na terenie zabudowy jednorodzinnej gromadzone będą w workach lub pojemnikach o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc.1.1.2 na terenie zabudowy wielolokalowej rodzaj pojemnika oraz miejsce jego ustawienia Wykonawca ustali w porozumieniu z zarządcą budynków wielolokalowych.1.1.3 odpady komunalne (zmieszane) wytworzone w gospodarstwach domowych w zabudowie wielolokalowej gromadzone będą we właściwie opisanychpojemnikacho pojemności uzgodnionej z zarządcą osiedla/budynku jednak nie mniejszej niż 60 l/osobę/miesiąc.1.2 zbieranych selektywnie:1.2.1 na terenie zabudowy jednorodzinnej w kolorowych workach lub pojemnikach o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc:- metalu i tworzywa sztucznego (kod odpadu 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40) - gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze żółtym z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”- szkła, opakowań szklanych bezbarwnych i kolorowych ( kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) - gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze zielonym z napisem „SZKŁO”,- papieru i tektury( kod odpadu 20 01 01, 15 01 01 ) – gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze niebieskim z napisem „PAPIER”,- odpadów biodegradowalnych ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (kod odpadu 20 02 01, 20 01 08) – gromadzonych w pojemnikach lub workach o kolorze brązowym z napisem „BIO”.1.2.2 na terenie zabudowy wielolokalowej:selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielolokalowej, odbywać się będzie wpojemnikach lub workach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, właściwie opisanych: „SZKŁO” „PAPIER” „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „BIO”, o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc.2 Charakterystykę gminy zawierającą szacunkowe dane dotyczące liczby mieszkańców oraz ilości budynków z których będą odbierane odpady komunalne i sposób ich odbioru przedstawiono w załączniku nr 1.3. Organizację i prowadzenie na terenie gminy lub w bliskim sąsiedztwie, nie dalej niż 5km od granicy gminy w terminie 14 dni od podpisania umowy, gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, tzw. PSZOK-u.będącego w dyspozycji Wykonawcy.

Po zmianie:
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru wskazanych w opisie rodzajów odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na terenie Gminy Borkowice, transport zebranych odpadów komunalnych oraz ich zagospodarowanie zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1439). Wg szacunkowej ilości 557,64Mg w tym dla poszczególnych frakcji w ciągu jednego roku: 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 296 Mg2. Segregowane odpady komunalne:a. Papier i tektura – 7,82 Mgb. Tworzywa sztuczne i metale – 92,37 Mgc. Szkło – 69,92 Mgd. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w tym baterie i akumulatory – 12,75 Mge. Odpady wielkogabarytowe – 20,0 Mgf. Odpady budowlano – remontowe – 3,5 Mgg. Zużyte opony samochodów osobowych – 25,28 Mgh. Zmieszane odpady opakowaniowe – 5,0 Mg;i. Popiół i żużel – 10 Mg;j. Odpady ulegające biodegradacji – 15 Mg1 Zakres usługi obejmuje zbiórkę odpadów komunalnych w zabudowie wielolokalowej oraz jednorodzinnej zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (tj.Dz.U. z 2019 r. poz. 2028): 1.1 zmieszanych ( kod odpadu 20 03 01) – gromadzonych w pojemnikach lub workach o kolorze czarnym z napisem „ZMIESZANE” 1.1.1 odpady komunalne (zmieszane) wytworzone w gospodarstwach domowych na terenie zabudowy jednorodzinnej gromadzone będą w workach lub pojemnikach o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc.1.1.2 na terenie zabudowy wielolokalowej rodzaj pojemnika oraz miejsce jego ustawienia Wykonawca ustali w porozumieniu z zarządcą budynków wielolokalowych.1.1.3 odpady komunalne (zmieszane) wytworzone w gospodarstwach domowych w zabudowie wielolokalowej gromadzone będą we właściwie opisanychpojemnikacho pojemności uzgodnionej z zarządcą osiedla/budynku jednak nie mniejszej niż 60 l/osobę/miesiąc.1.2 zbieranych selektywnie:1.2.1 na terenie zabudowy jednorodzinnej w kolorowych workach lub pojemnikach o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc:- metalu i tworzywa sztucznego (kod odpadu 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40) - gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze żółtym z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”- szkła, opakowań szklanych bezbarwnych i kolorowych ( kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) - gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze zielonym z napisem „SZKŁO”,- papieru i tektury( kod odpadu 20 01 01, 15 01 01 ) – gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze niebieskim z napisem „PAPIER”,- odpadów biodegradowalnych ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (kod odpadu 20 02 01, 20 01 08) – gromadzonych w pojemnikach lub workach o kolorze brązowym z napisem „BIO”.1.2.2 na terenie zabudowy wielolokalowej:selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielolokalowej, odbywać się będzie wpojemnikach lub workach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, właściwie opisanych: „SZKŁO” „PAPIER” „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „BIO”, o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc.2 Charakterystykę gminy zawierającą szacunkowe dane dotyczące liczby mieszkańców oraz ilości budynków z których będą odbierane odpady komunalne i sposób ich odbioru przedstawiono w załączniku nr 1.3. Organizację i prowadzenie w bliskim sąsiedztwie gminy punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych zwanego dalej PSZOK-iem, nie dalej niż 5km od granicy gminy. W przypadku braku PSZOK-u w sądziedztwie gminy, Wykonawca zobowiazuje się do odbioru dopadów z tymczasowego gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych zlokalizowanego na terenie gminy . Odbiór odpdów z tymczasowego Gminnego Pszoku odbywać się będzie raz w miesiącu zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie do czasu utworzenia na terenie gminy gminnego PSZOK-u, który obsługinawy będzie przez Wykonawcę po jego utworzeniu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

˜SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜5.4. ˜Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.112 ustawy Prawo Zamówień publicznych i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania .2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:2.1. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ oraz w oparciu o przedstawiony:a. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Borkowice.b. Numer rejestrowy wydany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska na zbierane zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 o zużytym sprzęcie elektronicznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. z 2020r poz. 1893 ), c. Posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie art. 41 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797) w związku z art. 233 tejże ustawyd. Posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) prowadzonego przez Marszałka Województwa zgodnie z art. 48 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( tj. Dz.U 2020r poz. 797 z p. zm.)3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postepowaniu. Załącznik nr 3 do SWZ.4. Zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający wymaga aby wykonawca.a) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej: dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,  dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych,  jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwalei czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. - wszystkie pojazdy powinny być wyposażone w elektroniczny system monitoringubazującego na GPS i podłączony do Systemu Monitoringu,- Wykonawca wyposaży pojazdy w czujniki pokazujące: lokalizację pojazdu podczaspostoju - wszystkie pojazdy odbierające odpady powinny być trwale i czytelnie oznakowane,w widocznym miejscu, nazwą oraz danymi adresowy min. numerem telefonu Wykonawcy,Wymagania dotyczące systemu monitoringu:1) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp do systemu monitoringu GPS w celumonitorowania pojazdów używanych do realizacji przedmiotu zamówienia.2) Wykonawca zapewni Zamawiającemu nieprzerwany dostęp do Systemu w całym okresieobowiązywania Umowy. O ewentualnej zmianie warunków technicznych SystemuWykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego z co najmniej 14 dniowymwyprzedzeniem.3) Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemu ponosi Wykonawca.4) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu Zamawiającego do Systemu,który jest spowodowany przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, jak np. awariaurządzeń Zamawiającego, brak dostępu serwera Zamawiającego do Internetu. dysponować bazą magazynowo - transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny, dysponowania na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania, Wykaz posiadanych pojazdów należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SIWZ.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łącznie kwalifikacje i doświadczenie. Wszystkie dokumenty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem. b) wykazanie przez Wykonawcę w załączonym wykazie wykonanych usług, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej: jedną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w przypadku gdy gmina przejęła obowiązki właściciela nieruchomości, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o łącznej masie minimum 500 Mg w okresie 12 miesięcy (dopuszcza się podanie ilości w m3 przy zastosowaniu wskaźnika 0,133 Mg/m3 oraz jedną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów o łącznej masie minimum 150 Mg w okresie 12 miesięcy.Wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączonym wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są: referencje lub inne dokumenty,z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizował usługi składa oświadczenie.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana Wykonawca nie ma obowiązku przedstawienia dowodów.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonane usługi ulegają zsumowaniu w tym zakresie.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotów trzecich powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. c) dysponuje minimum 3 osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, które posiadają uprawnienia do prowadzenia pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych kat. C.

Po zmianie:
˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.112 ustawy Prawo Zamówień publicznych i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania .2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:2.1. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ oraz w oparciu o przedstawiony:a. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Borkowice.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postepowaniu. Załącznik nr 3 do SWZ.4. Zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający wymaga aby wykonawca.a) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej: dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,  dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych,  jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. - wszystkie pojazdy powinny być wyposażone w elektroniczny system monitoringubazującego na GPS i podłączony do Systemu Monitoringu,- Wykonawca wyposaży pojazdy w czujniki pokazujące: lokalizację pojazdu podczaspostoju - wszystkie pojazdy odbierające odpady powinny być trwale i czytelnie oznakowane,w widocznym miejscu, nazwą oraz danymi adresowy min. numerem telefonu Wykonawcy,Wymagania dotyczące systemu monitoringu:1) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp do systemu monitoringu GPS w celumonitorowania pojazdów używanych do realizacji przedmiotu zamówienia.2) Wykonawca zapewni Zamawiającemu nieprzerwany dostęp do Systemu w całym okresieobowiązywania Umowy. O ewentualnej zmianie warunków technicznych SystemuWykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego z co najmniej 14 dniowymwyprzedzeniem.3) Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemu ponosi Wykonawca.4) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu Zamawiającego do Systemu,który jest spowodowany przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, jak np. awariaurządzeń Zamawiającego, brak dostępu serwera Zamawiającego do Internetu. dysponować bazą magazynowo - transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny, dysponowania na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania, Wykaz posiadanych pojazdów należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SIWZ.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łącznie kwalifikacje i doświadczenie. Wszystkie dokumenty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem. b) wykazanie przez Wykonawcę w załączonym wykazie wykonanych usług, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej: jedną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w przypadku gdy gmina przejęła obowiązki właściciela nieruchomości, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o łącznej masie minimum 500 Mg w okresie 12 miesięcy (dopuszcza się podanie ilości w m3 przy zastosowaniu wskaźnika 0,133 Mg/m3 oraz jedną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów o łącznej masie minimum 150 Mg w okresie 12 miesięcy.Wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączonym wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są: referencje lub inne dokumenty,z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizował usługi składa oświadczenie.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana Wykonawca nie ma obowiązku przedstawienia dowodów.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonane usługi ulegają zsumowaniu w tym zakresie.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotów trzecich powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. c) dysponuje minimum 3 osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, które posiadają uprawnienia do prowadzenia pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych kat. C.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

˜5.7. ˜Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
˜1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w poniższym zakresie.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniudotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał:2.1.1. wykazu usług, o których mowa w pkt 10.4. ppkt. b) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.2.1.2. Wykazu osób, o których mowa w pkt. 10.4 ppkt. c) SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.2.1.3. Wykazu narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia o których mowa w pkt 10.4. ppkt. a) SIWZ. Wszystkie wskazane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.2.1.4. Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów zgodnie z pkt. 10.2.1. ppkt . a), b), c), d).tj.:a. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Borkowice.b. Numer rejestrowy wydany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska na zbierane zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 o zużytym sprzęcie elektronicznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. z 2020r poz. 1893 ), c. Posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie art. 41 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797) w związku z art. 233 tejże ustawyd. Posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) prowadzonego przez Marszałka Województwa zgodnie z art. 48 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( tj. Dz.U 2020r poz. 797 z p. zm.)

Po zmianie:
˜1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w poniższym zakresie.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniudotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał:2.1.1. wykazu usług, o których mowa w pkt 10.4. ppkt. b) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.2.1.2. Wykazu osób, o których mowa w pkt. 10.4 ppkt. c) SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.2.1.3. Wykazu narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia o których mowa w pkt 10.4. ppkt. a) SIWZ. Wszystkie wskazane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.2.1.4. Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów zgodnie z pkt. 10.2.1. ppkt . a), b).tj.:a. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Borkowice.b. Posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) prowadzonego przez Marszałka Województwa zgodnie z art. 48 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( tj. Dz.U 2020r poz. 797 z p. zm.)

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.